Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с патрон на контактен ключ


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 blackjackm82

blackjackm82

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес W124 300 D 4matik

Публикувано 17 юли 2011 - 15:33

Добър ден! Предварително се извинявам,ако темата ми не е за тук, но имам проблем с контактния ключ и бих искал да попитам, ако някой има идея как да го реша.Преди 2 дни ми заяде и по никакъв начин не мога да го завъртя,за да запаля колата. Ще спомена, че е в положение 0 и волана е заключен, а за да извадя патрона, доколкото знам трябва да бъде в положение 1. Разглобих цялото табло и извадих волана, за да се опитам да разкача конзолата заедно с патрона, но се оказа че цялата конзола е закрепена с някакъв щифт към метален кожух под волана. Въпроса ми е дали някой знае как се маха този щифт? За по-голяма яснота съм качил и снимка със стрелка, указваща точното местоположение на въпросния щифт. Благодаря предварително!

Прикачени файлове


  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4603 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 28 юли 2011 - 22:09

По спомен, въпросният шифт може да се натисне надолу когато дадеш на положение 1 или контакт. "Омеква" и потъва надолу.

Без да завъртиш патрона, няма да стане лесно.
  • 0

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юли 2011 - 00:17

Патрона излиза само ако ключа е в него.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 Lazar V12

Lazar V12

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:От всичко по малко !
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 600 SEL '1992
    Chrysler Voyager 3.3 AWD '1993
    SAAB 9000 CS '1995
    Fiat Tipo 1.4 '1995
    Fiat 126P '1989
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юли 2011 - 00:22

Абе и без ключа излиза ама еднократно, а май колегата това го чака...
  • 0
Публикувано изображение
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!

#5 Шурда

Шурда

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 29 юли 2011 - 07:25

Намери нещо като дремел или зъболекарска машинка с която да изпилиш този щифт или по грубия начин е с чук и потходящ инструмент да набиеш щифта навътре, друг начин няма
  • 1

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юли 2011 - 09:03

След като не може да завъри ключа,май ще му тряа ключар. Колега казваш че патрона е блокирал....вземи едно спрейче WD,пръскай в отвора,вкарай ключа и пробвай с някво кълчене.
Другия вариянт е ....топиш ключа у масло,вкарваш и действаш. Като при оная работа.:)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 29 юли 2011 - 09:30

Намери си ключар,те си знаят работата.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#8 blackjackm82

blackjackm82

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес W124 300 D 4matik

Публикувано 03 август 2011 - 09:08

Благодаря на всички за отговорите,които ми дадоха тук! Реших проблема като просто разпробих въпросния щифт и извадих цялата конзола.Сега проблема ми е да намеря точно такъв патрон и то с отвор за маркучите,понеже колата ми е дизел. Опитах с конзола от бензинов модел, но освен че нямаше отвор отстрани, също така не ми действаше бутона за аварийните светлини, както и светлината на тавана в купето. Мисля, че този проблем е заради разликата в електронния панел отстрани на конзолата на контактния ключ.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни