![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/3ba7def8a6fd814fe5a105d6537a107e?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Проблем с патрон на контактен ключ
Започната от blackjackm82, 17 юли 2011 - 15:33:59
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 юли 2011 - 15:33
Добър ден! Предварително се извинявам,ако темата ми не е за тук, но имам проблем с контактния ключ и бих искал да попитам, ако някой има идея как да го реша.Преди 2 дни ми заяде и по никакъв начин не мога да го завъртя,за да запаля колата. Ще спомена, че е в положение 0 и волана е заключен, а за да извадя патрона, доколкото знам трябва да бъде в положение 1. Разглобих цялото табло и извадих волана, за да се опитам да разкача конзолата заедно с патрона, но се оказа че цялата конзола е закрепена с някакъв щифт към метален кожух под волана. Въпроса ми е дали някой знае как се маха този щифт? За по-голяма яснота съм качил и снимка със стрелка, указваща точното местоположение на въпросния щифт. Благодаря предварително!
#2
Публикувано 28 юли 2011 - 22:09
По спомен, въпросният шифт може да се натисне надолу когато дадеш на положение 1 или контакт. "Омеква" и потъва надолу.
Без да завъртиш патрона, няма да стане лесно.
Без да завъртиш патрона, няма да стане лесно.
#3
Публикувано 29 юли 2011 - 00:17
Патрона излиза само ако ключа е в него.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 29 юли 2011 - 07:25
Намери нещо като дремел или зъболекарска машинка с която да изпилиш този щифт или по грубия начин е с чук и потходящ инструмент да набиеш щифта навътре, друг начин няма
#6
Публикувано 29 юли 2011 - 09:03
След като не може да завъри ключа,май ще му тряа ключар. Колега казваш че патрона е блокирал....вземи едно спрейче WD,пръскай в отвора,вкарай ключа и пробвай с някво кълчене.
Другия вариянт е ....топиш ключа у масло,вкарваш и действаш. Като при оная работа.
Другия вариянт е ....топиш ключа у масло,вкарваш и действаш. Като при оная работа.
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 29 юли 2011 - 09:30
Намери си ключар,те си знаят работата.
Никога не оставям магарето си в калта.
#8
Публикувано 03 август 2011 - 09:08
Благодаря на всички за отговорите,които ми дадоха тук! Реших проблема като просто разпробих въпросния щифт и извадих цялата конзола.Сега проблема ми е да намеря точно такъв патрон и то с отвор за маркучите,понеже колата ми е дизел. Опитах с конзола от бензинов модел, но освен че нямаше отвор отстрани, също така не ми действаше бутона за аварийните светлини, както и светлината на тавана в купето. Мисля, че този проблем е заради разликата в електронния панел отстрани на конзолата на контактния ключ.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни