Компактен SUV от Mercedes-Benz до 2 години.BLK или GLC
Started by Batev, 11 Jul 2011 - 18:06:19
4 replies to this topic
#1
Posted 11 July 2011 - 18:06
Щутгартският гигант разработва нов компактен всъдеход, който ще допълни гамата на новата A- и B-Klasse. Автомобилът ще получи названието BLK или GLC - окончателен вариант все още не е избран.
Новият SUV ще бъде предназначен за купувачи на възраст 30-40 години. Ще се предлага както във версия с предно задвижване, така и с двойно предаване, дизайнът ще напомня на ML-Klasse. С BLK/GLC Mercedes-Benz ще пробва да пребори BMW X1 и Audi Q3.
Гамата от двигатели ще се състои от бензинов турбомотор с обем 1.6 литра и мощност от 120 до 154 к.с. Естествено, купувачите ще могат да избират и дизелови мотори. Те ще бъдат два, с обем 1.8 и 2.2 литра.
Не е изключено на по-късен етап от Mercedes-Benz да приготвят и по-мощни агрегати за топверсиите на модела. BLK/GLC ще се оборудва както с 6-степенна механична скоростна кутия, така и с роботизиран автоматик с два съединителя и 7 предавки.
Източник: http://spisanie.mobi...o-2-godini.html
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#2
Posted 11 July 2011 - 19:01
BLK
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#3
Posted 11 July 2011 - 19:11
Отзад е мега зле - където го видите му къртете емблемата
п.с. дано това не е окончателния вариант
п.с. дано това не е окончателния вариант
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#4
Posted 11 July 2011 - 22:01
#5
Posted 11 July 2011 - 22:40
От името на клиентите между 30 и 40 години, еднолично заявявам, че подобен автомобил може да представлява интерес за мен, когато достигна 50-55 години. Ще бъде иделната лъскава играчка за 23-25 годишната ми любовница, ако имам такава.
Към момента, хората между 30 и 40, се делят на три типа:
1. Семейни - имат нужда от приличен семеен автомобил, рядко тип СУВ поради високите режиини(гуми, гориво и масла по дифове и раздатки, които обикновенно никога не се ползват), способен да побере 2-ма възрастни и 2 деца с багаж, плюс евентуално куче. Ако има бесни в семейството, обичайно има втори автомобил за чесъне на краста, който не е евридей и може да стига до екстремизми. Моя тип, само дето жената все още ми контролира бесовете успешно.
2. Ергени гъзари - имат нужда от пичеловка, гоооолеееемаааа - тип кораб, обикновенно Г или ГЛ, може и МЛ500 или по-мощен без кални изпълнения, или пък S, CL, обикновенно втора ръка в прилично състояние. Често се бъркат с киселилте селски гъзари, ама не слушат чалга на отворени прозорци с пълна сила и като се счупи нещо по колата я ремонтират, имат комплекти зимни и летни гуми. За малки двуврати уникати не им стиска, те са по-присъщи са за следващия тип.
3. Баш гъзари - много пари, но по-често се возаят и то не в какво да е, когато карат, не карат повдигната Б/Ц-класа.
Като подкрепа на моята теза, давам за пример съвременика GLK. Кара се предимно от руси, едрогърди кинтосмукачки, които не знаят че има вградено блутут хендсфрии, дори и в базовите модели. Това че е 4х4 е важно, колкото цвета - на харизн кон зъбите не се гледат.
Относно дизайна, тук има повече фенове на 124-традицията, така че заобления модернизъм едва ли ще намери много почитатели. Аз лично съм със смесени чувства Q5/Tiguan към предницата и опредлена антипатия към китайската задница, говоря за снимките, реалния модел може да ни изненада.
Към момента, хората между 30 и 40, се делят на три типа:
1. Семейни - имат нужда от приличен семеен автомобил, рядко тип СУВ поради високите режиини(гуми, гориво и масла по дифове и раздатки, които обикновенно никога не се ползват), способен да побере 2-ма възрастни и 2 деца с багаж, плюс евентуално куче. Ако има бесни в семейството, обичайно има втори автомобил за чесъне на краста, който не е евридей и може да стига до екстремизми. Моя тип, само дето жената все още ми контролира бесовете успешно.
2. Ергени гъзари - имат нужда от пичеловка, гоооолеееемаааа - тип кораб, обикновенно Г или ГЛ, може и МЛ500 или по-мощен без кални изпълнения, или пък S, CL, обикновенно втора ръка в прилично състояние. Често се бъркат с киселилте селски гъзари, ама не слушат чалга на отворени прозорци с пълна сила и като се счупи нещо по колата я ремонтират, имат комплекти зимни и летни гуми. За малки двуврати уникати не им стиска, те са по-присъщи са за следващия тип.
3. Баш гъзари - много пари, но по-често се возаят и то не в какво да е, когато карат, не карат повдигната Б/Ц-класа.
Като подкрепа на моята теза, давам за пример съвременика GLK. Кара се предимно от руси, едрогърди кинтосмукачки, които не знаят че има вградено блутут хендсфрии, дори и в базовите модели. Това че е 4х4 е важно, колкото цвета - на харизн кон зъбите не се гледат.
Относно дизайна, тук има повече фенове на 124-традицията, така че заобления модернизъм едва ли ще намери много почитатели. Аз лично съм със смесени чувства Q5/Tiguan към предницата и опредлена антипатия към китайската задница, говоря за снимките, реалния модел може да ни изненада.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users