Най-бързото четириместно кабрио в света.Brabus 800 E V12
Започната от Batev, 11 юли 2011 - 18:02:03
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 юли 2011 - 18:02
Тунинг майсторите от Brabus неведнъж са поставяли рекорди за мощност и скорост. Новият им кабролет на базата на E-Klasse обаче засенчва всичко останало в елитния сегмент на луксозните кабриолети.
Както личи от името, Brabus 800 E V12 разполага с 800 к.с. Чудовищната мощност позволява ускорение до 100 км/ч за 3.7 секунди и максимална скорост от 370 км/ч. Създателите на автомобила декларират не без гордост, че на света няма по-бърз открит автомобил с четири места.
12-цилиндровият двигател на кабриолета-рекордьор е взет от S-Klasse. Работният му обем е увеличен от 5.5 на 6.3 литра. За да се постигне желаната мощност, немците са монтирали нов колянов вал и турбокомпресори с по-голям размер, подменили са буталата и са доработили куп други компоненти.
Външните изменения изглеждат по-скоро скромни за кола с 800 коня. Представители на Brabus обаче твърдят, че оформлението на новите брони, прагове и антикрило е резлутат не толкова на естетически приоритети, колкото продукт на сериозни изпитания в аеродинамичен тунел.
Brabus 800 E V12 ще се произвежда само по поръчка на цена 478 000 евро.
Източник : http://spisanie.mobi...io-v-sveta.html
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#2
Публикувано 11 юли 2011 - 20:29
Карал съм такова, но с 350CDI и е невероятно динамичен и удобен автомобил с изключително поведение на пътя...
Ако имам възможност някой ден ще сменя CLK-то с точно този модел. За съжаление половин милион евро не ми се намиратх
Ако имам възможност някой ден ще сменя CLK-то с точно този модел. За съжаление половин милион евро не ми се намиратх
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#3
Публикувано 11 юли 2011 - 20:41
А не ти се намират.. още 1 г като касиер на клуба и си готов
Иначе.. е много арно А това 350 ЦДИ за което говориш... дам.. уникално е... пфф
Иначе.. е много арно А това 350 ЦДИ за което говориш... дам.. уникално е... пфф
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#4
Публикувано 11 юли 2011 - 23:17
За година ще си купи две гада!А не ти се намират.. още 1 г като касиер на клуба и си готов
Иначе.. е много арно А това 350 ЦДИ за което говориш... дам.. уникално е... пфф
Иначе, като един виден нафталин ви казвам, че дизела е грехота в случая, най-малкото от към звък не могат да го докарат!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Публикувано 12 юли 2011 - 08:19
Мишо, искам да ти кажа, че ако не бях видял надписа CDI на багажника, никога нямаше да допусна, че този автомобил върви с гориво за трактор!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#6
Публикувано 12 юли 2011 - 08:55
За вървежа нямам съмнение, ама звук на бензинов V12 докарва ли?Мишо, искам да ти кажа, че ако не бях видял надписа CDI на багажника, никога нямаше да допусна, че този автомобил върви с гориво за трактор!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни