C200k пали трудно при първоначален старт!
Започната от rado32, 11 юли 2011 - 10:48:17
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 юли 2011 - 10:48
здравейте колеги!От 2-3 дена ми прави впечетление че при първоначален старт стартера върти около 2-3 сек. и чак след това пали.колата я имам от скоро и преди да я купя и направихме диагностика и показа че втората ламба сонда след катализатора подава по-занижен сигнал, но до преди 2-3 дена нямах никакъв проблем.дали се е влошило състоянието и?а също така диагностика ми каза че на първи цилиндър свеща давала по-малка искра.какво ще ми препоръчате да направя за да не си сменям едно по едно нещата докато остановя от къде е проблема.
а извън тази тема искам да попитам 2 ли са пистовите ремъци? колко пари са? от къде да си ги взема? лесно ли се сменят?
а извън тази тема искам да попитам 2 ли са пистовите ремъци? колко пари са? от къде да си ги взема? лесно ли се сменят?
#2
Публикувано 11 юли 2011 - 13:31
Напълно убеден ли си, че имаш втора ламбда сонда след катализатора?
Ако е колата от подписа ти, не трябва да има!
По втория ти въпрос, вдигни капака и погледни колко са ремъците.
Или са 2 или 1, като най-вероятно са 2, но е по-добре да повярваш на очите си, отколкото на това какво са ти написали в някой форум.
Ако е колата от подписа ти, не трябва да има!
По втория ти въпрос, вдигни капака и погледни колко са ремъците.
Или са 2 или 1, като най-вероятно са 2, но е по-добре да повярваш на очите си, отколкото на това какво са ти написали в някой форум.
#3
Публикувано 11 юли 2011 - 13:51
Напълно убеден ли си, че имаш втора ламбда сонда след катализатора?
Ако е колата от подписа ти, не трябва да има!
По втория ти въпрос, вдигни капака и погледни колко са ремъците.
Или са 2 или 1, като най-вероятно са 2, но е по-добре да повярваш на очите си, отколкото на това какво са ти написали в някой форум.
би трябвало да са 2 сонди.така ми каза диагностика.колега ако ти дам рама можеш ли да ми кажеш с колко сонди е?
относно ремъците погледнах.2 ремъка са.
#5
Публикувано 13 юли 2011 - 15:20
имам същата кола, на тях проблемни са им дебитомера и дроселовата клапа, защото много се зацапват. Почисти ги ОСНОВНО, АМА ХУБАВО, дори и тръбите, покарай 1-2 дни и след това пиши как е колата
#6
Публикувано 13 юли 2011 - 15:23
Колега, дай ми VIN-а, ще погледна с колко ламбди си.
Относно проблемите с горивната смес, отивай в CLK подфорума и търси. Доста теми бяхме писали преди време по въпроса.
Иначе, ако искаш ела на срещата довечера, ама го напиши тук, че съм под въпрос, ще мина да погледна. Имам наблюдения над тази система на нашите мотори. Обикновено се решава проблема с доста леки смени. Нищо фрапантно.
Относно проблемите с горивната смес, отивай в CLK подфорума и търси. Доста теми бяхме писали преди време по въпроса.
Иначе, ако искаш ела на срещата довечера, ама го напиши тук, че съм под въпрос, ще мина да погледна. Имам наблюдения над тази система на нашите мотори. Обикновено се решава проблема с доста леки смени. Нищо фрапантно.
#7
Публикувано 14 юли 2011 - 10:08
VIN: WDB2020251F519543Колега, дай ми VIN-а, ще погледна с колко ламбди си.
Относно проблемите с горивната смес, отивай в CLK подфорума и търси. Доста теми бяхме писали преди време по въпроса.
Иначе, ако искаш ела на срещата довечера, ама го напиши тук, че съм под въпрос, ще мина да погледна. Имам наблюдения над тази система на нашите мотори. Обикновено се решава проблема с доста леки смени. Нищо фрапантно.
много бих искал да дойда на някоя среща, но съм доста ангажиран през деня и до вечерта общо взето.иначе от колко часа се сабирате на О'шипка?аз след 22:00 - 22:30 съм свободен.
#8
Публикувано 14 юли 2011 - 15:34
Aз успявам да намеря само една ламбда. Колата ти излиза буквално със същия мотор като моята: 111.944, предполагам 180к.с., понеже пишеше че след това стават 192.
202.025 ти е купето.
Виж снимката по-долу. Обърнах цялата база данни и видях само една сонда.
Проверих и в TecDoc-a, но той ми даде номер на сонда на 111.945, който не е за твоята кола. Не че има връзка с твоя случай, но има неточности и там явно.
За мен 100% си с една сонда, а майстора не знае как да си ползва диагностиката. Дано не я е чел с CarSoft, че много непрофесионално.
Не съм я виждал колата, но пред кутията за ECU-то в двигателния, трябва да имаш само една закачена букса, докато мястото до нея да седи празно.
202.025 ти е купето.
Виж снимката по-долу. Обърнах цялата база данни и видях само една сонда.
Проверих и в TecDoc-a, но той ми даде номер на сонда на 111.945, който не е за твоята кола. Не че има връзка с твоя случай, но има неточности и там явно.
За мен 100% си с една сонда, а майстора не знае как да си ползва диагностиката. Дано не я е чел с CarSoft, че много непрофесионално.
Не съм я виждал колата, но пред кутията за ECU-то в двигателния, трябва да имаш само една закачена букса, докато мястото до нея да седи празно.
Прикачени файлове
#9
Публикувано 15 юли 2011 - 11:53
ами колега по талон я дават 141 киловата което ако не се лъжа прави почти 192 к.с.не съм обърнал внимание на буксите но по-късно ще видя и ще ти кажа.Aз успявам да намеря само една ламбда. Колата ти излиза буквално със същия мотор като моята: 111.944, предполагам 180к.с., понеже пишеше че след това стават 192.
202.025 ти е купето.
Виж снимката по-долу. Обърнах цялата база данни и видях само една сонда.
Проверих и в TecDoc-a, но той ми даде номер на сонда на 111.945, който не е за твоята кола. Не че има връзка с твоя случай, но има неточности и там явно.
За мен 100% си с една сонда, а майстора не знае как да си ползва диагностиката. Дано не я е чел с CarSoft, че много непрофесионално.
Не съм я виждал колата, но пред кутията за ECU-то в двигателния, трябва да имаш само една закачена букса, докато мястото до нея да седи празно.
#10
Публикувано 15 юли 2011 - 16:00
Колата е 192к.с. тия 180 коньовите двигатели ги слагат на С (180к.с.) и на Е класи (186к.с.)
Поне аз ЦЛК 180 коня не съм виждал и не знам да има.
Двигателят наистина има много разновидности, първите компресорни мотори даже са със старите метални колектори, стария дросел, мисля че нямат и дебитомер, изобщо горивната система е по-различна при тях, тотално различен е и двигателния компютър (ECU), от там идват и по-малкото коне 180, но тези двигатели се слагат само на С класата 202 модел, поне аз на друго не съм ги виждал и не знам да ги има. Ето за този двигател говоря С200 КОМР
пп. забравих да спомена, че капака на бобините и свещите заводски не е боядисан в червено, като при новия мотор.
На Е класата W210 двигателят е 1 към 1 същия като на ЦЛК-то, обаче незнайно защо е намален на 186к.с. иначе е от новия тим с пластмасови колектори, дебитомер и т.н.
НА ЦЛК-то свигателя М111.944 доколкото знам заводски си е с една ламбда сонда. На моята кола със същия двигател е с една ламбда сонда горе на тръбата след изпускателния колектор.
За трудното палене и за липсата на добра искра на 1-ви цилиндър- не е 100% сигурно, но защо не си смениш свещите с подходящи за този двигател. Има изписано доста в раздела за ЦЛК.
Поне аз ЦЛК 180 коня не съм виждал и не знам да има.
Двигателят наистина има много разновидности, първите компресорни мотори даже са със старите метални колектори, стария дросел, мисля че нямат и дебитомер, изобщо горивната система е по-различна при тях, тотално различен е и двигателния компютър (ECU), от там идват и по-малкото коне 180, но тези двигатели се слагат само на С класата 202 модел, поне аз на друго не съм ги виждал и не знам да ги има. Ето за този двигател говоря С200 КОМР
пп. забравих да спомена, че капака на бобините и свещите заводски не е боядисан в червено, като при новия мотор.
На Е класата W210 двигателят е 1 към 1 същия като на ЦЛК-то, обаче незнайно защо е намален на 186к.с. иначе е от новия тим с пластмасови колектори, дебитомер и т.н.
НА ЦЛК-то свигателя М111.944 доколкото знам заводски си е с една ламбда сонда. На моята кола със същия двигател е с една ламбда сонда горе на тръбата след изпускателния колектор.
За трудното палене и за липсата на добра искра на 1-ви цилиндър- не е 100% сигурно, но защо не си смениш свещите с подходящи за този двигател. Има изписано доста в раздела за ЦЛК.
#11
Публикувано 18 юли 2011 - 10:10
колега знаеш ли цена на хубави свещи в София? Благодаря предварително!Колата е 192к.с. тия 180 коньовите двигатели ги слагат на С (180к.с.) и на Е класи (186к.с.)
Поне аз ЦЛК 180 коня не съм виждал и не знам да има.
Двигателят наистина има много разновидности, първите компресорни мотори даже са със старите метални колектори, стария дросел, мисля че нямат и дебитомер, изобщо горивната система е по-различна при тях, тотално различен е и двигателния компютър (ECU), от там идват и по-малкото коне 180, но тези двигатели се слагат само на С класата 202 модел, поне аз на друго не съм ги виждал и не знам да ги има. Ето за този двигател говоря С200 КОМР
пп. забравих да спомена, че капака на бобините и свещите заводски не е боядисан в червено, като при новия мотор.
На Е класата W210 двигателят е 1 към 1 същия като на ЦЛК-то, обаче незнайно защо е намален на 186к.с. иначе е от новия тим с пластмасови колектори, дебитомер и т.н.
НА ЦЛК-то свигателя М111.944 доколкото знам заводски си е с една ламбда сонда. На моята кола със същия двигател е с една ламбда сонда горе на тръбата след изпускателния колектор.
За трудното палене и за липсата на добра искра на 1-ви цилиндър- не е 100% сигурно, но защо не си смениш свещите с подходящи за този двигател. Има изписано доста в раздела за ЦЛК.
#12
Публикувано 18 юли 2011 - 15:27
Попитай колегата Hooligan, той имаше някакви връзки при вносителя на NJK.
Аз мойте си ги поръчах от Англия 73лв ми излезнаха 4-те броя.
Аз мойте си ги поръчах от Англия 73лв ми излезнаха 4-те броя.
#13
Публикувано 21 юли 2011 - 13:05
И доволен ли си от свещите?Относно това да попитам колегата Hooligan нов съм във форума и незнам как да го намера!ако ми съдействаш ще ти бъда благодарен!Попитай колегата Hooligan, той имаше някакви връзки при вносителя на NJK.
Аз мойте си ги поръчах от Англия 73лв ми излезнаха 4-те броя.
#15
Публикувано 23 юли 2011 - 13:02
Попринцип проблема се оправи от самосебеси (незнам как) но аз казах на колегата Hooligan да ми потърси свещи.Не е трудно, пишеш Hooligan в търсачката и ето го ЦЪК
Иначе от свещите който поръчах от Англия съм безкрайно доволен.
Това са свещите ако не се лъжа NGK
Благодаря все пак за полезната информация!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни