

имали значение какъв ще е фреона за W210
Започната от bendji, 10 юли 2011 - 16:40:17
29 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 юли 2011 - 16:40
имали значение какъв фреон ще е нужен за пълненето на климатика на 300d 96г W210 6 цилиндров и колко пари струва филтера на климатика защото ми показват тук няколко модела и незнаят кои е точно благодаря предварително

#2
Публикувано 10 юли 2011 - 16:45
колата е E класа двузонов климатик
#3
Публикувано 10 юли 2011 - 16:54
R134 трябва да ти е фреона..
Относно филтъра мисля , че по ВИН трябва да излезе какъв точно е за теб.
Напиши от къде си и в кой сервиз се чудят какъв ти е филтъра. Може да те пратим в магазин където да се знае
Относно филтъра мисля , че по ВИН трябва да излезе какъв точно е за теб.
Напиши от къде си и в кой сервиз се чудят какъв ти е филтъра. Може да те пратим в магазин където да се знае

Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#4
Публикувано 10 юли 2011 - 17:00
от гр.Пещера съм а за филтера се чудят в магазина за части тъи като за първи път щего палня климатика викам даси сменя и филтера направо
#5
Публикувано 10 юли 2011 - 17:05
филтъра ти е около 80-100 лева и все си мисля , че в сервиза ще ти го поръчат , точно тоя който ти трябва.Като казвам сервиз , имам впредвид специализиран сервиз.На ес-катата обслужванетето на климатика : фреон , ув боя и масло излезе 140 лева.И това е в представителството на Тойота в Сливен.Ако ти е заминал филтъра си приготви едни 250 лева за всичко + работата . Поздрави.


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#6
Публикувано 10 юли 2011 - 17:20
мерси колега

#7
Публикувано 10 юли 2011 - 18:17
Нищо подобно не се коркай, филтрите са 2 или 1 не мога да ти кажа при теб колко са но не са повече от 20-30лв. Аз ги смениях тези + двата с активен въглен и цената беше 150-160лв. на 4-те. Тези с въглена са скъпите ако имаш възможност и тях ги смени няма да съжаляваш.

ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60

#8
Публикувано 10 юли 2011 - 18:56
а уточнихте ли кой филтър се търси - за фреона ли, за въздуха ли...
#9
Публикувано 10 юли 2011 - 19:12
Този за фреона си се сменя задължително . А тази цена я казвам и давам пример: Един приятел има 210-ка 2.2 чист дизел и цялата процедура + работата и смяната на филтъра + една медна тръбичка да я оправят и нея и всичко беше 270 лева и климатика работи на 6.И това не е в случаен сервиз . Както си прецени колега , като отиде и момчетата ще му кажат как стоят нещата.


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10
Публикувано 10 юли 2011 - 20:04
Аз съм със същият модел и година МБ. При мен няма филтри на климатика, тези които са в жапката. Имам само филтър с активен въглен, който е 50-60 лева.
С поздрав
С поздрав
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#11
Публикувано 11 юли 2011 - 06:16
знам за двата филтъра в жапката и двата с въглена под жапката а другия за фреона нямам си и на идея какво преставлява но дано е както при колегата aalexieff

#12
Публикувано 11 юли 2011 - 07:32
В жапката нямаме, под жапката е един, а този за фреона
, скоро сменях кондензатор( охладителна пита) и майсторите въобще не ме попитаха за такъв филтър. Филтър за фреона???
А и аз този с активният въглен си го очиствам с въздух от компресор (при някой гумаджия) и вече две години не съм давал пари за ....филтри.

А и аз този с активният въглен си го очиствам с въздух от компресор (при някой гумаджия) и вече две години не съм давал пари за ....филтри.
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#13
Публикувано 11 юли 2011 - 16:22
при мен има два зад жабката те са за купето и двата с активния въглен
Прикачени файлове
#14
Публикувано 11 юли 2011 - 21:01
Видя ли ги
С поздрав
със собствените си очи? И аз бях закупил филтри за под жапката, но като я разглобихме (това беше на нац. събор на МБКБ - Старозагорски мин. бани) и.....нямам филтри там. При мен отдолу е само един филтър с активен въглен. МБ Е 300Д, 1996 г.при мен има два зад жабката
С поздрав
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#15
Публикувано 11 юли 2011 - 23:47
Видя ли ги със собствените си очи? И аз бях закупил филтри за под жапката, но като я разглобихме (това беше на нац. събор на МБКБ - Старозагорски мин. бани) и.....нямам филтри там. При мен отдолу е само един филтър с активен въглен. МБ Е 300Д, 1996 г.
С поздрав
Саше да не би да са ти извадени филтрите и да си мислиш, че нямаш, щото твоята ще е първата 210-ка за която да съм чувал да няма филтри под жапката.
Ролята на тези филтри е да минава през тях въздуха отвън който влиза в купето.
П.С Или пък евентуално да са при тебе на друго място ама мнооо не ми се вярва


By Batev
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни