Здравейте колеги,
Преди около половин година купух страхотна нова 190тка 2.5Д, 1991ва. Като цяло съм много доволен от автомобила, който е изключително запазен и много луксозно изпълнение и е само но 150 000км. (сигурни)
Проблем обаче е, че някак няма мощ. Доста е тромава, набира бавно, а когато съм на баир, особено по-дълъг на магистрала съвсем започва да крета да загрява.
Трябва да се има предвид че не очаквам от нея да лети, но все пак е шокиращо че 4-цилиндровия 2.0Д на старата ми 190тка, който е скапан от каране (над 550 000км, несигурни) има повече пъргавина на старта. Мисля че новата трябва да върви доста повече, все пак 5 цилиндъра...
Водя я по майстори, кой от кой по-големи разбирачи и диагнози много, нищо конкретно.
Според един, запушем е резервоара, или по-точно цедката на резервоара, според друг - катализатор или онова устройство за пречистване на газовете под предния капак, на което не се сещам името.
Освен това има леко почукване на чашките на клапаните, което според един е заради повдигачите и няма нищо общо с цялата тази история, според друг е проблем на гарнитурата, заради която не се омасляват добре клапаните. Но това дали има връзка с горното или не?
И накрая, напоследък забелязвам че като паля сутрин колата доста притропва и работи малко неравномерно в началото.
Ако някой разбира, има някаква идея за проблема или е имал сходен проблем, ще се радвам да го сподели с мен, за да мога да оправя и да върна силата на тази перличка.
Благодаря ви предварително!
![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-11455.jpg?_r=0)
190 2.5D не вървитромава, в баир крета и загрява
Започната от dobrodeliev, 02 юли 2011 - 11:38:52
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 юли 2011 - 11:38
#3
Публикувано 03 юли 2011 - 10:40
софия
#4
Публикувано 03 юли 2011 - 18:09
За притрисането сутрин колега си провери свещите или релето.Или някоя свещ е изгоряла или релето нещо се ебава.
#5
Публикувано 04 юли 2011 - 08:29
Викаш изключително запазен
!
Нема се плашиш ...
Мирише ми на съединител ...
Къде отделя, усещаш ли го да пробоксува ?!
Нещо съмнително имам предвид !
Нема се плашиш ...
Мирише ми на съединител ...
Къде отделя, усещаш ли го да пробоксува ?!
Нещо съмнително имам предвид !
#6
Публикувано 04 юли 2011 - 09:40
Здравейте колеги.
Мерси за отговорите но със сигурност не става въпрос за свещи и реле - проверени са.
Същото и за амбриажа - няма проблем.
всичко води към някакъв гаден проблем в двигателя или запушване или в резервоара, или катализатора.
Ако някой собственик на този модел може да ми сподели своите впечатления от колата- как върви, дали е пъргава итн,
защото аз нямам база за сравнение. Не го познавам този двигател и не знам какво трябва да изисквам от него.
Мерси
Мерси за отговорите но със сигурност не става въпрос за свещи и реле - проверени са.
Същото и за амбриажа - няма проблем.
всичко води към някакъв гаден проблем в двигателя или запушване или в резервоара, или катализатора.
Ако някой собственик на този модел може да ми сподели своите впечатления от колата- как върви, дали е пъргава итн,
защото аз нямам база за сравнение. Не го познавам този двигател и не знам какво трябва да изисквам от него.
Мерси
#7
Публикувано 04 юли 2011 - 10:36
Колега,този мотор,особено на 190,се държи доста добре.За запушена изпускателна система,сложи ръката на ауспуха,някой да даде газ до дупка,че по налягането,ще усетиш дали има запушване.Мисля,че имаш и дроселова клапа/може и да се бъркам/,проверява се като свариш филтъра,та тя се вижда кога е затворена,кога е отворена.Много често на времето,като ги карах тия мотори,правех стенд на ГНП-то/реглаж/и колите хукваха.За да върви е добре малко да пропушва черно от зад.Възможно е и предварението на помпата да е малко.Доста преди да си продадат колите/които разбират де/дават закъснение на впръскването,за да избегнат типичното дизелово чукане и омекотят работата на мотора.Кажи какъв е цвета на пушека при форсаж и на празен ход.
Никога не оставям магарето си в калта.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни