Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Автомата рита от време на време


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 Germaneca

Germaneca

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    Mercedes Benz C250D

Публикувано 29 юни 2011 - 18:20

Здравейте колеги!

От известно време ми прави впечатление, че автомата ми рита като превключва на по-висока предавка, но само, когато оборотите са много ниски!
Когато си наемам нормално, нямам проблеми, единствено из града като се влача из задръстванията на някви обороти около 1800-2000, при качването на предавката рита!
Колата ми е C250D Elegance автоматик 95 г. на реални 300-350 000 км
Преди 10 000 км съм сменил маслото на кутията, с комплект там филтър и други, както и нивото на маслото във дифа ми е проверявано, имаше нужда от малко доливане, което и направих!
Дали наистина имам някакъв проблем или си внушавам вече прекалено много?
Благодаря предварително за всякакви мнения и съвети!
  • 0

#2 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юни 2011 - 18:23

Колега аз си решавам този проблем като и правя адаптация на кутията.

Но моята е по нова 722.6 при твоята не сум сигурен дали е възможно.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#3 Germaneca

Germaneca

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    Mercedes Benz C250D

Публикувано 29 юни 2011 - 18:26

Не и знам номера, пропуснах да напиша че е 4-степене автоматик, без там тия режими W,S!
Какво означава адаптация, не съм толкова навътре!
  • 0

#4 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юни 2011 - 19:15

Ами колега адаптация означава....демек обучаване :)

Закачам я на Стар Диагноза и нулирам настрийките на АСК.

После тя си ги запаметява на ново.....и ако е натрупала някВи грешки си ги чисти и всичко е ток и жица :)

Това упражнение го правя на 6 месеца един път и нямам ядове.

А като я купих как риташеее......малииииии.......като ритнеше автомата имах чувството, че КОН ме рита отзаде.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 29 юни 2011 - 19:22

Огледай някой вакум от лявата страна на кутията да не се е откачил.
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 30 юни 2011 - 11:25

неговата кутия няма адаптации
тя е често механична
сегурно хидравличния модул се е
позацапъл ама ако много не те ядосва
карай и по-добре не я барай
  • 0

#7 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 30 юни 2011 - 11:40

От лявата страна на кутията,има една зелена тумбичка,така да я нарека.В нея влиза вакум,който върши точно това.Или на тумбичката платното е просмукано,или до нея не стига вакум.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#8 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 30 юни 2011 - 21:31

Моята е посъщия начин.Обаче като загрее маслото и си включва перфектно.Дали може да се оправи това,и дали си заслужава.
М-у другото,при потенциометъра на педала за гаста,имаедин лостов механизъм с вакуми и жило към кутията.Това ме съмнява че е пипано доста преди мен,каналите за реглажа са много излъскани,личи си каде е било преди.Не ми се пипа без да знам за какво е и какво може да стане...
Май се отплеснах,а маслото ми е на около30 000км...
  • 0

#9 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 30 юни 2011 - 22:12

еее, кога ги навъртя, бре?

Я погледни какво се прави с онова там, за вакуума, отдолу, вляво?
Ама гледай ей така - лекичко, и с повече проби, нъл`знайш?
  • 0

#10 Mien

Mien

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свиленград
  • Автомобил:
    1.W202-250d-605 910-automat-1994г.
    2.HONDA Eve 50cc-3hp-1988г.

Публикувано 01 юли 2011 - 16:44

Вече съм отпускар и ще гледам да намеря време за проби.Страх ме е да пипам нещо,дето не го знам за какво е....проба - грешка е по-скъпия вариант...
Ако не се справя пак ще питам:icon_coolgrin:


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни