Проблем с АСД
Започната от Наско, 24 юни 2011 - 20:37:53
25 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 юни 2011 - 13:57
И аз мисля да се саморемонтирам днес-ама ми трябва ГООООЛЯМ крик-от ония гумаджийските=крокодили им викат....
щото да мога да вдигна тойотата и да се мъча да и подавам директно ток от акумулатора на стартера...че виси в служебния двор вече седмица дет се вика-не е културно така...
та...някои има ли такъв крик да ми услужи?
щото да мога да вдигна тойотата и да се мъча да и подавам директно ток от акумулатора на стартера...че виси в служебния двор вече седмица дет се вика-не е културно така...
та...някои има ли такъв крик да ми услужи?
#17
Публикувано 26 юни 2011 - 14:07
Muuuuuu He
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#19
Публикувано 26 юни 2011 - 14:37
И аз мисля да се саморемонтирам днес-ама ми трябва ГООООЛЯМ крик-от ония гумаджийските=крокодили им викат....
щото да мога да вдигна тойотата и да се мъча да и подавам директно ток от акумулатора на стартера...че виси в служебния двор вече седмица дет се вика-не е културно така...
та...някои има ли такъв крик да ми услужи?
Джакккк аз имам
Ама нали знаеш къде му е местонахождението...
By Batev
#20
Публикувано 26 юни 2011 - 14:49
бе аз ако слеза до долу-после една седмица няма да мога да си тръгна вие както не пието ич по вашия краи...а аз както нямам половин рода там...мани мани..Джакккк аз имам
Ама нали знаеш къде му е местонахождението...
п.п.абе аз ще си купя и такъв крик=просто днеска не му е времето деева...
#21
Публикувано 26 юни 2011 - 15:21
Джак,какво значи голям крик? Тая японизация няма ли си нейн? Питам,щото ако има,можеш да вдигнеш колата на няколко пъти с него,т.е. с подлагане и под крика. Сещаш ли се? Вдигаш,подпираш колата,сваляш крика,подлагаш и под него,пак вдигаш и така докато се мушнеш.
Ти ще утрепеш половин ден докато чакаш,па после и да идеш да го вземеш.......
Подпирай добре понеже ти ще легнеш под нея!
Не съм в града инак бих дошъл да я извисим у етера.
Ти ще утрепеш половин ден докато чакаш,па после и да идеш да го вземеш.......
Подпирай добре понеже ти ще легнеш под нея!
Не съм в града инак бих дошъл да я извисим у етера.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#22
Публикувано 26 юни 2011 - 15:40
бай Васо-за съжаление като я взех нямаше крик -и купих-от ония ромбовидните-само че ми се разпадна в ръцете-добре ,че не го и сложихме последния път-а иначе чисто нов...абе мани,,,
И сега затова искам от тия крокодилите-ама големите-щото те и вдигат високо и държат яко-макар ,че аз ще си подложа при всички положения де....а и още не съм сигурен как се дава директно ток от акумулатора-на малката жичка (ако приемем ,че са две-дебела и тънка) директно от плюса на акумулатора ли?....или има няква тънкост...много ми се иска да си запаля японеца поне да си го прибера пред блока...
съвети как да го запаля(стартера)директно от акумулатора приемам всякакви,,
и Благодаря предварително,,,
И сега затова искам от тия крокодилите-ама големите-щото те и вдигат високо и държат яко-макар ,че аз ще си подложа при всички положения де....а и още не съм сигурен как се дава директно ток от акумулатора-на малката жичка (ако приемем ,че са две-дебела и тънка) директно от плюса на акумулатора ли?....или има няква тънкост...много ми се иска да си запаля японеца поне да си го прибера пред блока...
съвети как да го запаля(стартера)директно от акумулатора приемам всякакви,,
и Благодаря предварително,,,
#23
Публикувано 26 юни 2011 - 16:23
Няма да дърпаш жици от аумулатора,Джак.
До дебелия имаш директен плюс. Приготвяш малко кабелче,макс.около педя,даваш на контакт....Колата добре подпряна,НЕ на скорост а на ръчна и с подпряни гуми от двете страни!....първо опираш ДОБРЕ дебелия кабел и със останалата свободна страна на приготвеното кабелаче го свързваш-допираш на мястото за малкият кабел.
Съветвам те да откачиш малкият кабел на шалтера от инсталацията на колата. Защо? Все още не сме 100% сигурни дали проблема е в стартера или в електрическата част на патрона/ключа. Просто осигуровка!
Бъди много внимателен и се увери че колата е добре озаптена! Хубаво е с теб да има още един човек.
При интервенцията ще се появи някоя и друга искра ама няма как,имай пред вид че шалтера в момента на искрата ще изщрака и може да те изплаши. Внимавай да не си изпереш китарата някаде и се опитай да контролираш тази естествена защитна реакция. Някой може да се понасмее,но това е самата истина.
Трябва да задържиш моста докато мотора не заработи или ако колата ти не е палила от първият път,да повториш гимнастиката докато не се получи.
(ако приемем ,че са две-дебела и тънка)
До дебелия имаш директен плюс. Приготвяш малко кабелче,макс.около педя,даваш на контакт....Колата добре подпряна,НЕ на скорост а на ръчна и с подпряни гуми от двете страни!....първо опираш ДОБРЕ дебелия кабел и със останалата свободна страна на приготвеното кабелаче го свързваш-допираш на мястото за малкият кабел.
Съветвам те да откачиш малкият кабел на шалтера от инсталацията на колата. Защо? Все още не сме 100% сигурни дали проблема е в стартера или в електрическата част на патрона/ключа. Просто осигуровка!
Бъди много внимателен и се увери че колата е добре озаптена! Хубаво е с теб да има още един човек.
При интервенцията ще се появи някоя и друга искра ама няма как,имай пред вид че шалтера в момента на искрата ще изщрака и може да те изплаши. Внимавай да не си изпереш китарата някаде и се опитай да контролираш тази естествена защитна реакция. Някой може да се понасмее,но това е самата истина.
Трябва да задържиш моста докато мотора не заработи или ако колата ти не е палила от първият път,да повториш гимнастиката докато не се получи.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#24
Публикувано 26 юни 2011 - 16:36
охаа искри екшън ехааа ...
Аз взех бирата сложих я да се иЗЗЗстудява и чакам колегата да звънне и да каже , че е долу и почваме ... да работим
Аз взех бирата сложих я да се иЗЗЗстудява и чакам колегата да звънне и да каже , че е долу и почваме ... да работим
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#25
Публикувано 26 юни 2011 - 20:58
Оказа се най малкото зло ...
натрупани грешки и то доста които трябваше да бъдат изчистени ... така и стана
Е сега пак си имам диф .. искам да благодаря на колета "анархи" , че ми показа и обясни как да си ги правя тези "справки" аз
натрупани грешки и то доста които трябваше да бъдат изчистени ... така и стана
Е сега пак си имам диф .. искам да благодаря на колета "анархи" , че ми показа и обясни как да си ги правя тези "справки" аз
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#26
Публикувано 26 юни 2011 - 21:57
Ти си НЕЧОВЕК Васо=в най хубавия смисъл казано-радвам се,че има хора като теб тук и се надявам всичкото добро да ви се връщаНяма да дърпаш жици от аумулатора,Джак.
...............................................
Трябва да задържиш моста докато мотора не заработи или ако колата ти не е палила от първият път,да повториш гимнастиката докато не се получи.
а иначе аз днес никъде не отидох,но вече знам какво да правя-а това е най важно
Поздрави и БЛАГОДАРЯ отново.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни