Какъв мерцедес да избера
Started by Nikolai Kaloferov, 24 Jun 2011 - 09:57:23
15 replies to this topic
#1
Posted 24 June 2011 - 09:57
Здравейте на всички.Понеже ми предстой покупка на нов за мен автомобил,бихте ли ми помогнали с избора на мерцедес.Държа да бъде дизел и мисля да е някъде около 99 год.Имам около 7000 лв.Дали мога да взема нещо свястно.Благодаря предварително
#2
Posted 24 June 2011 - 10:38
Колега, със същия успех може да пуснеш тема "каква жена ще ми препоръчате". На различните хора им харесват различни неща. Затова се произвеждат различни модели. Всеки модел си има плюсове и минуси. От теб зависи кое е приоритет и кое можеш да преглътнеш като недостатък. Чети в нета. Инфо много.
#3
Posted 24 June 2011 - 10:44
Здравейте на всички.Понеже ми предстой покупка на нов за мен автомобил,бихте ли ми помогнали с избора на мерцедес.Държа да бъде дизел и мисля да е някъде около 99 год.Имам около 7000 лв.Дали мога да взема нещо свястно.Благодаря предварително
Здрасти!
Към кои класове се ориентираш? Колко врати? Комби,купе? Уточни малко повече.
Роднини ли сте с Христо?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Posted 24 June 2011 - 11:31
Тази година можеш да намериш, както E, така и C класа, мисля и CLK в доста добро състояние. Тук вече всичко е въпрос на личен избор, ти самият какво търсиш. Бъди малко по-конкретен.
#5
Posted 24 June 2011 - 12:31
W210 2.2 CDI
#6
Posted 24 June 2011 - 16:21
Ами трябва ми семеен автомобил,защото чакам тия дни и бебе да ми се роди и така.4 врати,дизел,може и комби.Да не е повече от 150 магарета и така.Набелязъл съм няколко коли но не знам кое е по добро цди или тди.Намерих в някои теми пишат че тди е мотора,вдруги че цди-то и вече незнам.Поподнах на няколко подобни теми но са много стари от 2007-2008 год. и не знам направо.http://www.cars.bg/u323035 и едно друго http://www.cars.bg/u38531, http://www.cars.bg/u334938.На глед всичките са супер,но не знам като отида да гледам какво да гледам.А пък не искам и нещо дето да го уливам с пари за ремонти и подръжка.Спрях се на мерцедес,защото знам че веднъж правиш и забравяш.Но не знам кой мотор е по сполучлив.Все пак цди-тата 98-99 година са първи модели и не винаги първите модели са сполучливи.Дайте съвет моля.
#7
Posted 24 June 2011 - 16:38
Аз ти препоръчвам E-Класа 290 TD.Доста са просторни,разхода им е сравнително добър,около 300Нм въртящия момент.Също са и много здрави.Ето ти няколко обяви:
http://www.mobile.bg/11302599302700720 , http://www.mobile.bg/11305281207322588 .
http://www.mobile.bg/11302599302700720 , http://www.mobile.bg/11305281207322588 .
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#8
Posted 24 June 2011 - 23:04
Дано всичко е наред с раждането! Късмет!Ами трябва ми семеен автомобил,защото чакам тия дни и бебе да ми се роди и така.4 врати,дизел,може и комби.Да не е повече от 150 магарета и така.Набелязъл съм няколко коли но не знам кое е по добро цди или тди.Намерих в някои теми пишат че тди е мотора,вдруги че цди-то и вече незнам.Поподнах на няколко подобни теми но са много стари от 2007-2008 год. и не знам направо.http://www.cars.bg/u323035 и едно друго http://www.cars.bg/u38531, http://www.cars.bg/u334938.На глед всичките са супер,но не знам като отида да гледам какво да гледам.А пък не искам и нещо дето да го уливам с пари за ремонти и подръжка.Спрях се на мерцедес,защото знам че веднъж правиш и забравяш.Но не знам кой мотор е по сполучлив.Все пак цди-тата 98-99 година са първи модели и не винаги първите модели са сполучливи.Дайте съвет моля.
Първата година ще си мислиш, че комбито е задължитнлно заради детето, също като мен, после, ще разбереш, че 90% от нещата, които жена ти те кара да товариш в колата, дори не ги разтоварваш, ама докато не го минеш, няма как да повярваш. После комбито почва да ти харесва така или иначе. Да си слагаш ограничение в конете е глупаво. Аз бих купил възможно най-мощното, възможно най-ново, което се вмества в бюджета ми. Ако ме послушаш, ще ми купиш бира, като минавам през твоя регион, разхода на 200 ЦДИ и 220 ЦДИ не е много различен, ама вървежа е много различен. Ако 2-5 лева на 100км са ти от значение, то прави точно обратното на това, което ти казвам, ама тогава защо ти е Мерцедес?!?
От личен опит ти казвам, че Ц-класата е тесничка, дори и за мен жената и малкия, а аз не съм от най-едрите(185 см), както и жената(около 165 см). Ако кача и кучето(кокер-шпаньол, не е некоя овчарка 40 кила) край, няма повече място. Без кучето има място за още най-много единвъзрастен и то доста притеснено.
За мен Ц-класата е перфектна, но тясна, тъй като най-често пътуваме семейството с кучето, без антураж, а песа е голем вредител...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Posted 26 June 2011 - 17:37
Напълно съм съгласен с колегата. В твоя случай, наистина по-доброто решение ще да е Е класа. За мотор, бих те посъветвал да е CDI. По-добра динамика имат от турбодизела, по-пъргави са и по-икономични. Проблеми с тези двигатели обикновено имат собствениците, на които не им се дават пари за нафта, а наливат на "тънкана" от някъде си. Сипвай му локойлска, от ОМВ и Ромпетрол и мисля, че няма да имаш никакви проблеми. Познавам доста собственици с такива двигатели, каращи и C и E класи. Нямат никакви проблеми, а карат тези коли от 5-6 години, ако не и повече(а и кракът им е тежък, поне на 2ма от собствениците). Аз не мога още да се хваля толкова, защото все пак карам с такъв мотор от 2 години, но за сега никакви ядове! Аз бях пред същата дилема - Турбодизел или CDI, но изобщо не съжалявам до сега за избора си! Това е бъдещето на дизеловите двигатели - комън рейла!
#10
Posted 29 June 2011 - 13:46
... Аз бях пред същата дилема - Турбодизел или CDI, но изобщо не съжалявам до сега за избора си! Това е бъдещето на дизеловите двигатели - комън рейла!
Аз пък бих казал, че това е минало - комън рейл от 99-та е отживелица Виж новите поколения са наистина добри мотори.
Лично ако трябваше да избирам дизел 98-99-та аз бих взел 250/290 Турбодизел - много по-непретенциозни и с огромен ресурс в сравнение с ЦДИ т.е. предпочитам турбодизел милионник пред ЦДИ милионник. И не се заблуждавай че ще намериш дизел на реални 200 000 км (да не казвам 400к) или по-малко от онези години, което всъщност не би трябвало да те притеснява.
#11
Posted 29 June 2011 - 19:11
Подкрепям Бат Кранки напълно в отговора му
By Batev
#12
Posted 29 June 2011 - 20:15
Щом търсиш дизел -250 тд или 290 тд, също и 300 тд, но той е 177 коня.ЦДИ за тия пари в читаво състояние е късмет да намериш и лично според мен 220 ЦДИ доста тромава ще ти дойде. НЕзависимо дали е комби или не,нека оборудването ти е елеганс, класик в ниаккъв слуачй, а ко не те притеснява, че ще ее малко ниска колата-авангард, но ък возенето е по-твърди и както си с малко бебе-избери елеганс.Ако избираш турбиниран дизел гледай дали не омаслява турбината. И като вземаш колата гледай всичко да е възможно най-оригинално-фарове,колегата беше дал линк с кола със фарове от 211-модел, но това е добре, защото може да са пожълтяли фаровете-ако са старите.Но аз си имам теория, че щом е сложил новите или така му харесват наистина, или са китайски,зашото Хела за 210 са 1600 лв.Друго виж маслото и дали пуши отзад при даване на газ.Ако избереш цДИ сипвай от ОМВ или от Шел , ЛУкойл ги забрави.
#13
Posted 30 June 2011 - 09:22
За 7000 може да си намериш спокойно 203 ка. била тя и бензинова.Аз разлика бензин/дизел при предимно градско каране не намирам.Аз заради детето смених 203 за 210 , но като се замисля , не си заслужава да вземеш огромна кола заради само едно дете.И не на последно място - вземи си ЦДИ,стига да е читава,проблеми няма да имаш.
#14
Posted 12 July 2011 - 19:03
ЗДРАСТИ И ОТ МЕН,АЗ СЪЩО ТИ ПРЕДЛАГАМ Е290ТД.МНОГО ЧИТАВ МОТОР,ПЪРГАВ И ИКОНОМИЧЕН.АЗ ОПРЕДЕЛЕНО СЪМ МНОГО ДОВОЛЕН,УСПЕХ В ИЗБОРА.
#15
Posted 13 July 2011 - 13:53
Хм, не съм се качвал в 203-ка, ама в моята си 202-ка никак не ми е тясно, а съм с две малки деца отзад, със столчета и колата не е комби, а седан. А багажника ни устройва идеално, като се има предвид, че жената слага по 4-5 чанти най-малко + разни други шукарии.
Иначе визуално 203-ка ми се вижда наистина по-тясна и като цяло по-малка.
------------------
След справка се установи, че 203-ката е по-голяма и в трите направления от 202-ката, т.е. дължина, широчина и височина. Височината особено варира според модификацията, но другите са едни и същи..............проверих седаните.
Иначе визуално 203-ка ми се вижда наистина по-тясна и като цяло по-малка.
------------------
След справка се установи, че 203-ката е по-голяма и в трите направления от 202-ката, т.е. дължина, широчина и височина. Височината особено варира според модификацията, но другите са едни и същи..............проверих седаните.
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users