Мерцедес-Бенц GLSMercedes-Benz вади конкурент на BMW X6
Започната от KPAHK, 23 юни 2011 - 16:01:10
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 юни 2011 - 16:01
Mercedes-Benz вади конкурент на BMW X6
Според източници, близки до щутгатската компания, Mercedes-Benz сериозно обмисля възможността за разширяване на моделната си гама при автомобилите с повишена проходимост. Планираният нов всъдеход ще носи индекса GLS и ще се превърне в пряк съперник на баварския хит X6.
Високопоставен служител, пожелал анонимност, е заявил пред британското издание Autocar, че след основно проучване на пазара и по-конкретно на най-продаваните луксозни модели от Mercedes-Benz са стигнали до извода, че определено имат нужда от още един високопроходим автомобил.
Идеята този път е колата да има още по-изразен спортен характер от този на ML. Така се стигнало до извода, че на базата на новата M-Klasse трябва да бъде разработено спортно купе в стил CLS. По този начин логично се стигнало и до наименованието на новия модел - GLS.
По предварителни данни спортният автомобил с повишена порходимост ще разполага с четири места. Предвижданите двигатели са 3.5-литров V6 и осмак с обем 4.6 литра. Моторната гама ще бъде допълнена от трилитров дизел и от хибрид с дизелов агрегат и електромотор.
Основният конкурент на новия модел BMW X6 реализира много добри резултати. От представянето му през 2009 година до днес са продадени 120 000 екземпляра. Появата на подобен автомобил планират и от Audi. Тяхното предложение в този клас се очаква през 2016 година и ще носи индекса Q6.
Пускането в серийно производство на Mercedes-Benz GLS пък е планирано за 2014-а, като автомобилът ще се произвежда в американския град Тъскалуза, щата Алабама. В същия завод в момента се сглобява M-Klasse.
Източник Мобиле.бг
Според източници, близки до щутгатската компания, Mercedes-Benz сериозно обмисля възможността за разширяване на моделната си гама при автомобилите с повишена проходимост. Планираният нов всъдеход ще носи индекса GLS и ще се превърне в пряк съперник на баварския хит X6.
Високопоставен служител, пожелал анонимност, е заявил пред британското издание Autocar, че след основно проучване на пазара и по-конкретно на най-продаваните луксозни модели от Mercedes-Benz са стигнали до извода, че определено имат нужда от още един високопроходим автомобил.
Идеята този път е колата да има още по-изразен спортен характер от този на ML. Така се стигнало до извода, че на базата на новата M-Klasse трябва да бъде разработено спортно купе в стил CLS. По този начин логично се стигнало и до наименованието на новия модел - GLS.
По предварителни данни спортният автомобил с повишена порходимост ще разполага с четири места. Предвижданите двигатели са 3.5-литров V6 и осмак с обем 4.6 литра. Моторната гама ще бъде допълнена от трилитров дизел и от хибрид с дизелов агрегат и електромотор.
Основният конкурент на новия модел BMW X6 реализира много добри резултати. От представянето му през 2009 година до днес са продадени 120 000 екземпляра. Появата на подобен автомобил планират и от Audi. Тяхното предложение в този клас се очаква през 2016 година и ще носи индекса Q6.
Пускането в серийно производство на Mercedes-Benz GLS пък е планирано за 2014-а, като автомобилът ще се произвежда в американския град Тъскалуза, щата Алабама. В същия завод в момента се сглобява M-Klasse.
Източник Мобиле.бг
#2
Публикувано 23 юни 2011 - 17:39
То не може да се разбере кое е предницата, кое е задницата.
На мен лично ми е грозна...
На мен лично ми е грозна...
#3
Публикувано 23 юни 2011 - 17:43
А пък на мен задницата ми прилича на Хюндай
By Batev
#4
Публикувано 23 юни 2011 - 17:52
Странно защо на мен някак си ми харесва.Сигурно,защото е Мерцедес.Стоповете са като на CLS .Доста масивен изглежда,надявам се да се представи на ниво
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#5
Публикувано 23 юни 2011 - 18:59
То не може да се разбере кое е предницата, кое е задницата.
На мен лично ми е грозна...
А,ако беше BMW???
Не хапи този,който може да те изяде.
#6
Публикувано 23 юни 2011 - 19:57
Пак ще е нищо в сравнение с 20 годишна 124ка, със свалящи се задни стъкла разбира се!
X6 не ми харесва също.
X6 не ми харесва също.
#7
Публикувано 23 юни 2011 - 21:05
Taзи снимка няма нищо общо с истинския GLS.Toва е правено на фотошоп,задница от CLS и предница от ML.
#8
Публикувано 23 юни 2011 - 21:49
Даже ми се струва,че боята отзад е малко по-тъмна от тази отпред.Taзи снимка няма нищо общо с истинския GLS.Toва е правено на фотошоп,задница от CLS и предница от ML.
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#9
Публикувано 23 юни 2011 - 22:05
Стига бе пичове,още не ни е свикнало окото. Супер си е Бенца.
Няма ли още кадри?
Няма ли още кадри?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 23 юни 2011 - 22:26
Х5 го разбирам, Q7 и него го разбирам, GL e по-скоро за Америка, ама явно и в Европа има хора с малки пишки...Стига бе пичове,още не ни е свикнало окото. Супер си е Бенца.
Няма ли още кадри?
X6 и GLS, вероятно и Q6 не мога да ги разбера. Дали не е опит за загтване на новостите във Ф1? Може би от следеащия сезон болидите ще са с безполезно 4х4 и ще имат просвет поне 20см, както и джанти минимум 21'', а минималното тегло ще е 3.5 тона?
Автомобилите вече не са това което бяха, явно снобите са мнозинство. 90% от МЛ-ите никога не са виждали кал, ГЛ-те в калта са дори по-малко, но явно има търсене на варели...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Публикувано 24 юни 2011 - 01:34
Много хубав изглежда както и X6 на BMW е със страхотен дизайн - бих карал с удоволствие Х6 или GLS. Въобще всеки нов модел на мерцедес ми харесва повече от предишните, много добре се развиват като визия.
#12
Публикувано 24 юни 2011 - 12:55
Колега всеки има различен вкус. На някои им харесват малките и компактни автомобили на други по-големите. На някои им трябват градски коли, а на други коли с повече комфорт за по- дълги разстояния. Точно за това Мерцедес е може би марката с най-широка гама модели, която да задоволи всеки вкус. Тия, които искат да карат в кал за тях има G-класа (G - Gelaendewagen (извън пътя/offroad)). Ти като си с голяма &&& и като не ти харесва някой модел си карай това, което на теб ти харесва. А тези с малките &&& да се радват на нещо ново и конкурентно на модел, който наистина постигна голям успехХ5 го разбирам, Q7 и него го разбирам, GL e по-скоро за Америка, ама явно и в Европа има хора с малки пишки...
X6 и GLS, вероятно и Q6 не мога да ги разбера. Дали не е опит за загтване на новостите във Ф1? Може би от следеащия сезон болидите ще са с безполезно 4х4 и ще имат просвет поне 20см, както и джанти минимум 21'', а минималното тегло ще е 3.5 тона?
Автомобилите вече не са това което бяха, явно снобите са мнозинство. 90% от МЛ-ите никога не са виждали кал, ГЛ-те в калта са дори по-малко, но явно има търсене на варели...
Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 24 юни 2011 - 13:13
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#13
Публикувано 27 юни 2011 - 21:18
И на мен не ми харесва нито Х6 нито тая чикия... Ако е джип да е Г класа!!!
То аз не харесвам и почти никой от новите мерцедеси с малки изключения ,но чесно казано ако си взимам нещо по-ново най-вероятно няма да е Бенц Това ми е най-любимата кола ,но за последните 12г. се излагат като кифлажии. Искам да е 95г. да имам 140-ка , 560сек и Г класа но.......Ариана - наздраве!
Линк към мен - може би това ще мие следващото возило.
То аз не харесвам и почти никой от новите мерцедеси с малки изключения ,но чесно казано ако си взимам нещо по-ново най-вероятно няма да е Бенц Това ми е най-любимата кола ,но за последните 12г. се излагат като кифлажии. Искам да е 95г. да имам 140-ка , 560сек и Г класа но.......Ариана - наздраве!
Линк към мен - може би това ще мие следващото возило.
NO PAIN - NO GAIN!
#14
Публикувано 27 юни 2011 - 21:25
Хари.. искам кръгче моля
Иначе.. на мен пък ми харесва.. и Х6 (в началото на снимки.. много ме дразнеше , ама после.. много пък ми хареса ) Надявам се и с GLS да стане така...
Иначе.. на мен пък ми харесва.. и Х6 (в началото на снимки.. много ме дразнеше , ама после.. много пък ми хареса ) Надявам се и с GLS да стане така...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни