
400 CDI - обороти на ПХ ?!?
Започната от Dimitar Nikolov, 15 юни 2011 - 10:58:04
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 юни 2011 - 10:58
Здравейте колеги,
Оня ден имах удоволствието да покарам една S-ка 400 ЦДИ и ми направи впечатление, че на празен ход работи някак неравномерно, все едно има запушена или не добре работеща дюза. Коментирах със собственика, който ми каза че се интересувал преди покупката и това било нормално. Дали наистина е така?
Ще помоля колеги с този двигател да пуснат някой коментар. Между другото се натъкнах на доста негативни коментари за 400 CDI. То лоша кола няма - има зле поддържана, та също бих се радвал на всеки допълнителен коментар относно особености по поддръжката на този двигател. Собственика ми е приятел и аз един вид ще оказвам "системна" помощ от време на време.
Поздрави на всички ...
Оня ден имах удоволствието да покарам една S-ка 400 ЦДИ и ми направи впечатление, че на празен ход работи някак неравномерно, все едно има запушена или не добре работеща дюза. Коментирах със собственика, който ми каза че се интересувал преди покупката и това било нормално. Дали наистина е така?
Ще помоля колеги с този двигател да пуснат някой коментар. Между другото се натъкнах на доста негативни коментари за 400 CDI. То лоша кола няма - има зле поддържана, та също бих се радвал на всеки допълнителен коментар относно особености по поддръжката на този двигател. Собственика ми е приятел и аз един вид ще оказвам "системна" помощ от време на време.
Поздрави на всички ...
W124 200E M102 963 - Черния феникс
#2
Публикувано 15 юни 2011 - 15:23
Ходих при един джамбазин и го питам за w140 300td и той вика имах 400 cdi и повече не искам да го поглеждам тоя мотор.Много разачарован бил от тая ес-ка.Не искам да те плаша , това ми каза той.Поздрави за колата и много много безарариини километри.


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#3
Публикувано 15 юни 2011 - 15:47
Ходих при един джамбазин и го питам за w140 300td и той вика имах 400 cdi и повече не искам да го поглеждам тоя мотор.Много разачарован бил от тая ес-ка.Не искам да те плаша , това ми каза той.Поздрави за колата и много много безарариини километри.
Мда, то е ясно че новите Мерцедес-и не са като 124-ките и някои проблеми лъсват доста по-рано /да речем около 200к километри (то и този е на 240к)/, та за това питам за особености. Иначе колата е супер - возия, ускорение, екстри. Бях малко изненадан за неравномерната работа на празен ход, че уж било нормално за дизелов V8 ...
W124 200E M102 963 - Черния феникс
#4
Публикувано 15 юни 2011 - 15:51
http://forums.mbclub...h=1 това излиза като информация във форума .


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#5
Публикувано 15 юни 2011 - 16:11
Подобни постове четох поне 5-6. Също така се пише, че MB са спрели да правят дизелови V8-ци поради тяхната не надежност. Не знам колко е вярно. Разбира се има и постове в които се пише, че този двигател е разкошен и не е имало каквито и да е проблеми /предполагам при правилна поддръжка и експлоатация/.http://forums.mbclub.bg/index.php?showtopic=3382&st=0&p=29613&hl=400cdi&fromsearch=1&#entry29613 това излиза като информация във форума .
А относно празния ход сега като се замисля, май навремето като палихме една 210 320 CDI май също не работеше много гладко. Това може и да е особеност на CDI. Имам и Mitsubishi 2.8 дизел - пали от 1/4 оборот без всякакво тресене.Работи гладко и ритмично.
W124 200E M102 963 - Черния феникс
#6
Публикувано 15 юни 2011 - 20:23
Служебната ми S-classe е 420 ЦДИ.Карам я вече 2год. почти всеки ден.На 120000км е и няма никакви проблеми с нищо по колата.Това е служебна кола,юрка се всеки ден без да се жали.Настъпва се постоянно се кара на педал,щото шефовете вечно много бързат.Мога само да кажа,че мотора е адски издържлив,върви много, а не е чак толкова коне/308/.Купето е доста тежко L и е накичена със почти всички възможни екстри.Имахме и 500 бензин,но изобщо не вървеше така,а и гореше необосновано много и я продадохме.420-ката е осмак със неприлично голям въртящ момент,който се усеща още от 1400 оборота.Икономична е и е доста пъргава и бърза.Ограничена е електронно на 240км,но ги вдига бързичко.Имаме и ML и GL 320 ЦДИ,но с мотора на GL-а определено имаме доста проблеми-турбо,клапи на колектори,моторче на турбото,компресор за окачването,скоростна кутия,предни амортисьори.И всичко това за 100000км и 2 год,а на S-ката 420 ЦДИ сменяме само масла и накладки.
Това са моите наблюдения и впечатления от 420 ЦДИ и 320 ЦДИ.Иначе и двата мотора са добри,но 320 идва късичък и слабичък за GL.Определено бих предпочел 420 ЦДИ.
Това са моите наблюдения и впечатления от 420 ЦДИ и 320 ЦДИ.Иначе и двата мотора са добри,но 320 идва късичък и слабичък за GL.Определено бих предпочел 420 ЦДИ.
#7
Публикувано 15 юни 2011 - 21:31
Ако мени оборотите на празен ход,най-вероятно е от регулатора на рейла,
често срещан проблем при всички CDI-та.
Ако прекъсва и клати мотора на празен ход - дюза(или дюзи),
лесно се хваща със Стар Диагноза по корекциите на впръскваното количество гориво.
Аз карам МЛ 400 от почти година,взех го на 70х.км.
сега е на 115х.км.Много съм доволен,върви много,разхода му не е голям.
Досега само гориво и консумативи.
често срещан проблем при всички CDI-та.
Ако прекъсва и клати мотора на празен ход - дюза(или дюзи),
лесно се хваща със Стар Диагноза по корекциите на впръскваното количество гориво.
Аз карам МЛ 400 от почти година,взех го на 70х.км.
сега е на 115х.км.Много съм доволен,върви много,разхода му не е голям.
Досега само гориво и консумативи.
#8
Публикувано 16 юни 2011 - 09:53
Служебната ми S-classe е 420 ЦДИ.Карам я вече 2год. почти всеки ден.На 120000км е и няма никакви проблеми с нищо по колата.Това е служебна кола,юрка се всеки ден без да се жали.Настъпва се постоянно се кара на педал,щото шефовете вечно много бързат.Мога само да кажа,че мотора е адски издържлив,върви много, а не е чак толкова коне/308/.Купето е доста тежко L и е накичена със почти всички възможни екстри.Имахме и 500 бензин,но изобщо не вървеше така,а и гореше необосновано много и я продадохме.420-ката е осмак със неприлично голям въртящ момент,който се усеща още от 1400 оборота.Икономична е и е доста пъргава и бърза.Ограничена е електронно на 240км,но ги вдига бързичко.Имаме и ML и GL 320 ЦДИ,но с мотора на GL-а определено имаме доста проблеми-турбо,клапи на колектори,моторче на турбото,компресор за окачването,скоростна кутия,предни амортисьори.И всичко това за 100000км и 2 год,а на S-ката 420 ЦДИ сменяме само масла и накладки.
Това са моите наблюдения и впечатления от 420 ЦДИ и 320 ЦДИ.Иначе и двата мотора са добри,но 320 идва късичък и слабичък за GL.Определено бих предпочел 420 ЦДИ.
Ето, за 420/400/ само хубави думи, а за 320-ката не чак толкова.
Тази 400 ЦДИ май е 260 к.с. и Long версия, ама дърпа, де. Абе ще видим.
nikolai4eto--> ползвате ли Command за навигация? И колко е ефективна, понеже в БС ми казаха, че покривалал около 2% в БГ. Този също има, но няма диск. Понеже стана въпрос дали може да се намери диск. Пусни ми твоя телефон на ЛС, че ти загубих в.картичка, да пием по едно кафе някой ден. Аз често минавам покрай вашия автопарк ....
W124 200E M102 963 - Черния феникс
#9
Публикувано 16 юни 2011 - 10:44
темата дето колегата я е пуснал по -горе е моя от преди 4 г.
по стечение на обстоятелствата си взех 400 и въобще не
съжалявам. за тези години съм имал проблеми само с
генератора и с платката на скоростната кутия
да чукна на дърво по двигателя нищичко не съм барал
за неравномерната работа както е писал и колегата
се дължи на регулатора на рейла дюза или радтегната верига
ама това последното важи за коли над 200 к км.
веригата им е доста дълга и върти 4 вала и не е
толкова издръжлива като на по-малките мотори
ама пък немците са помислили като се разтегне
много спира да пали да не се скъса ,че толкова
много клапани трудно се правят
по стечение на обстоятелствата си взех 400 и въобще не
съжалявам. за тези години съм имал проблеми само с
генератора и с платката на скоростната кутия
да чукна на дърво по двигателя нищичко не съм барал
за неравномерната работа както е писал и колегата
се дължи на регулатора на рейла дюза или радтегната верига
ама това последното важи за коли над 200 к км.
веригата им е доста дълга и върти 4 вала и не е
толкова издръжлива като на по-малките мотори
ама пък немците са помислили като се разтегне
много спира да пали да не се скъса ,че толкова
много клапани трудно се правят

#10
Публикувано 16 юни 2011 - 11:42
темата дето колегата я е пуснал по -горе е моя от преди 4 г.
по стечение на обстоятелствата си взех 400 и въобще не
съжалявам. за тези години съм имал проблеми само с
генератора и с платката на скоростната кутия
да чукна на дърво по двигателя нищичко не съм барал
за неравномерната работа както е писал и колегата
се дължи на регулатора на рейла дюза или радтегната верига
ама това последното важи за коли над 200 к км.
веригата им е доста дълга и върти 4 вала и не е
толкова издръжлива като на по-малките мотори
ама пък немците са помислили като се разтегне
много спира да пали да не се скъса ,че толкова
много клапани трудно се правят
Малко да разпъна темата. Като незапознат в детайли със CDI, първоначално ми се мярна идеята за добавка за горивото.
Преди около месец сложих на Mitsubishi-то оригинална добавка Mitsubishi за дюзите - резултатът е повече от впечатляващ. За 1000 км. разликата преди и след добавката е осезаема. В комбинация с прочистване на в.филтър с копресор джипа направо е преобразен. Миналата седмица ходих до София и по нанагорнищата вървежа е като бензинов автомобил. Джипа е 16 годишен и едва ли правена тази процедура преди.
Не знам при CDI дали добавките биха дали такова отражение и дали са прпоръчителни предвид цената на една дюза.
ЛикиМоли има отделна добавка за комънрейл и обкновен дизел и явно не всяка дизел добавка е подходяща за CDI.
Тази ЕС класа е на 240к, така че причината би могла да е и ратегната верига. Незнам това дали моье да се замери.
W124 200E M102 963 - Черния феникс
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни