Здр колеги.
Стана един фал с едната пръскалка на прозореца. Хората са казали нещо щом си работи не го барай обаче аз реших да ги наместя с идеята да пръскат по-добре. Както си ги нагласях и на последното се стчупи иглата вътре в едната дупчица и сега от нея не иска да пръска. Пусках пръскалките да пръскат и пак не иска да пръска. Някой има ли идея как мога да го отпуша? Отворих капака и под него има малко капаче което се пада точно зад пръскалката отворих го обаче вътре има кабели маркучи и е чудо. Някой има ли идея как да извада парчето от иглата?
Мерси.
проблем с пръскалките на прозореца
Started by IcoPetrov, 12 Jun 2011 - 13:35:00
4 replies to this topic
#1
Posted 12 June 2011 - 13:35
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#2
Posted 12 June 2011 - 20:11
Колеги днес както споменах по-горе в темата си прецаках пръскалките на колата. Почаках няколко часа да видя някой колега да не би да може да ми помогне с информация за отстраняването на проблема. Колкото повече време минаваше толкова повече се дразнех, че нещо не ми работи по колата и така реших да се заема сам с проблема....
Като цяло самото разглобяване не е голяма "сватба" просто трябва да се види 1-во и после вече е по-лесно.
Искам да кажа, че пръскалките на Мерцедес са коренно различни от другите коли...ще видите защо малко по-надолу...
------
Нужни инструменти:
1. Отвертка (плоска)
2. Клещи (наклонени)
3. Помпа за гуми на кола
4. Контактен спрей (не е задължително)
Клещите и ответрката ги има фабрично в инстроментите на колата. (поне при мен)
----------------
Начин на разгобяване:
1. Отваряте капака в полужение за ремонт и е по-лесно (аз късно се сетих)
Виждате 3 капачета. Посока от лявно на дясно... 1-вото е пръскалката, 2-рото там има обща връзка за следващата пръскалка, 3-тото комплект букси за цялата система за пръскане.
2. Взимате нужните инстроменти...
... и помпа с която после да издухате проблема.
3.Демонтиране на пръскалката.
1) Махате предпазните капаци с ответката, те са на с по 2 зъбчета от горната част само 3-тото е с 4-ри зъбчета.
2) Откачате буксата на пръскалката (при мен беше средната)
3) Издърпвате я колкото можете за да е по-лесно ваденето после.
4) Самата пръскалка е хваната с една метална скоба за която са нужни кривите клещи да се премахне. Откачате и буксичката на самата пръскалка (може да е скрита в капака)
Това е буксичката на пръскалката.
След като сте се уверили, че всички букси са изкарани и остава само да я извадите (с бутане НЕ с дърпане) Взимате пак отвертката и натискате пластмасовото зъбче което държи някой да не ви я земе от вън
5) Всички букси и пръскалката минават през дупката на капака. Там от където е сложено от там си излиза с нагласяне НЕ е нужно рязане и запояване като при някой други марки!
6) Ако всичко е нормално и не сте забравили някоя букса се получава това.
ииии..... най-накрая достигате до целта заради която сте разглобили всичко, а то представлява това:
7) Взимате помпата за кола и действате няма смисел да обеснявам как
8) За колите от Австрия и Германия е препоръчително да се почистят буксите с почистващ контактен спрей!
9) Сглобяването е в обратния ред!
П.С. ПОЖЕЛАВАМ ВИ ДА НЕ ВИ СЕ НАЛАГА ДА ИЗПОЛЗВАТЕ НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ ПО ВАШИТЕ АВТОМОБИЛИ, А САМО ЗА ОБЩА КУЛТУРА
Като цяло самото разглобяване не е голяма "сватба" просто трябва да се види 1-во и после вече е по-лесно.
Искам да кажа, че пръскалките на Мерцедес са коренно различни от другите коли...ще видите защо малко по-надолу...
------
Нужни инструменти:
1. Отвертка (плоска)
2. Клещи (наклонени)
3. Помпа за гуми на кола
4. Контактен спрей (не е задължително)
Клещите и ответрката ги има фабрично в инстроментите на колата. (поне при мен)
----------------
Начин на разгобяване:
1. Отваряте капака в полужение за ремонт и е по-лесно (аз късно се сетих)
Виждате 3 капачета. Посока от лявно на дясно... 1-вото е пръскалката, 2-рото там има обща връзка за следващата пръскалка, 3-тото комплект букси за цялата система за пръскане.
2. Взимате нужните инстроменти...
... и помпа с която после да издухате проблема.
3.Демонтиране на пръскалката.
1) Махате предпазните капаци с ответката, те са на с по 2 зъбчета от горната част само 3-тото е с 4-ри зъбчета.
2) Откачате буксата на пръскалката (при мен беше средната)
3) Издърпвате я колкото можете за да е по-лесно ваденето после.
4) Самата пръскалка е хваната с една метална скоба за която са нужни кривите клещи да се премахне. Откачате и буксичката на самата пръскалка (може да е скрита в капака)
Това е буксичката на пръскалката.
След като сте се уверили, че всички букси са изкарани и остава само да я извадите (с бутане НЕ с дърпане) Взимате пак отвертката и натискате пластмасовото зъбче което държи някой да не ви я земе от вън
5) Всички букси и пръскалката минават през дупката на капака. Там от където е сложено от там си излиза с нагласяне НЕ е нужно рязане и запояване като при някой други марки!
6) Ако всичко е нормално и не сте забравили някоя букса се получава това.
ииии..... най-накрая достигате до целта заради която сте разглобили всичко, а то представлява това:
7) Взимате помпата за кола и действате няма смисел да обеснявам как
8) За колите от Австрия и Германия е препоръчително да се почистят буксите с почистващ контактен спрей!
9) Сглобяването е в обратния ред!
П.С. ПОЖЕЛАВАМ ВИ ДА НЕ ВИ СЕ НАЛАГА ДА ИЗПОЛЗВАТЕ НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ ПО ВАШИТЕ АВТОМОБИЛИ, А САМО ЗА ОБЩА КУЛТУРА
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#3
Posted 14 March 2012 - 22:22
Е изкара ли иглата?И аз имам игла но неможах да я изкарам.
LAS VEGAS
#4
Posted 15 March 2012 - 06:59
Изкарах я с помощта на помпа. Надувах от страната от където влиза водата и стисках едната дупчица на прскалката. С малко мъки, ядове, разклащане и споменаване на роднини на пръскалката парчето от иглата падна.
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#5
Posted 15 March 2012 - 07:46
Дюзите на пръскалките се почистват с жило от оплетка на тънко стоманено въже.Вземате стоманено въже с диаметър около 10-15 мм,отрязвате 15-тина см от него,разплитате го и с едното жило,което би трябвало да е еластично,тънко и гъвкаво,но и здраво си почиствате дюзите.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users