Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

проблем с пръскалките на прозореца


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 IcoPetrov

IcoPetrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Интереси:Какво му трябва на човека?
    Нафта и километри :)
  • Автомобил:
    C250TD/06/1998

Posted 12 June 2011 - 13:35

Здр колеги.
Стана един фал с едната пръскалка на прозореца. Хората са казали нещо щом си работи не го барай обаче аз реших да ги наместя с идеята да пръскат по-добре. Както си ги нагласях и на последното се стчупи иглата вътре в едната дупчица и сега от нея не иска да пръска. Пусках пръскалките да пръскат и пак не иска да пръска. Някой има ли идея как мога да го отпуша? Отворих капака и под него има малко капаче което се пада точно зад пръскалката отворих го обаче вътре има кабели маркучи и е чудо. Някой има ли идея как да извада парчето от иглата?
Мерси.
  • 0
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!

#2 IcoPetrov

IcoPetrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Интереси:Какво му трябва на човека?
    Нафта и километри :)
  • Автомобил:
    C250TD/06/1998

Posted 12 June 2011 - 20:11

Колеги днес както споменах по-горе в темата си прецаках пръскалките на колата. Почаках няколко часа да видя някой колега да не би да може да ми помогне с информация за отстраняването на проблема. Колкото повече време минаваше толкова повече се дразнех, че нещо не ми работи по колата и така реших да се заема сам с проблема....
Като цяло самото разглобяване не е голяма "сватба" просто трябва да се види 1-во и после вече е по-лесно.
Искам да кажа, че пръскалките на Мерцедес са коренно различни от другите коли...ще видите защо малко по-надолу...
------
Нужни инструменти:
1. Отвертка (плоска)
2. Клещи (наклонени)
3. Помпа за гуми на кола
4. Контактен спрей (не е задължително)
Клещите и ответрката ги има фабрично в инстроментите на колата. (поне при мен)
----------------
Начин на разгобяване:

1. Отваряте капака в полужение за ремонт и е по-лесно (аз късно се сетих)
Публикувано изображение
Виждате 3 капачета. Посока от лявно на дясно... 1-вото е пръскалката, 2-рото там има обща връзка за следващата пръскалка, 3-тото комплект букси за цялата система за пръскане.

2. Взимате нужните инстроменти...
Публикувано изображение
Публикувано изображение
... и помпа с която после да издухате проблема.

3.Демонтиране на пръскалката.
1) Махате предпазните капаци с ответката, те са на с по 2 зъбчета от горната част само 3-тото е с 4-ри зъбчета.
Публикувано изображение
2) Откачате буксата на пръскалката (при мен беше средната)
Публикувано изображение
Публикувано изображение
3) Издърпвате я колкото можете за да е по-лесно ваденето после.
4) Самата пръскалка е хваната с една метална скоба за която са нужни кривите клещи да се премахне. Откачате и буксичката на самата пръскалка (може да е скрита в капака)
Публикувано изображение
Това е буксичката на пръскалката.
Публикувано изображение
След като сте се уверили, че всички букси са изкарани и остава само да я извадите (с бутане НЕ с дърпане) Взимате пак отвертката и натискате пластмасовото зъбче което държи някой да не ви я земе от вън :)
Публикувано изображение
Публикувано изображение
5) Всички букси и пръскалката минават през дупката на капака. Там от където е сложено от там си излиза с нагласяне НЕ е нужно рязане и запояване като при някой други марки!
6) Ако всичко е нормално и не сте забравили някоя букса се получава това.
Публикувано изображение
ииии..... най-накрая достигате до целта заради която сте разглобили всичко, а то представлява това:
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
7) Взимате помпата за кола и действате няма смисел да обеснявам как :D
8) За колите от Австрия и Германия е препоръчително да се почистят буксите с почистващ контактен спрей!
9) Сглобяването е в обратния ред!
П.С. ПОЖЕЛАВАМ ВИ ДА НЕ ВИ СЕ НАЛАГА ДА ИЗПОЛЗВАТЕ НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ ПО ВАШИТЕ АВТОМОБИЛИ, А САМО ЗА ОБЩА КУЛТУРА :)
  • 1
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!

#3 USA

USA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Риболов,Компютри,Фитнес
  • Автомобил:
    CLK 200 1998

Posted 14 March 2012 - 22:22

Е изкара ли иглата?И аз имам игла но неможах да я изкарам.
  • 0
LAS VEGAS

#4 IcoPetrov

IcoPetrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Интереси:Какво му трябва на човека?
    Нафта и километри :)
  • Автомобил:
    C250TD/06/1998

Posted 15 March 2012 - 06:59

Изкарах я с помощта на помпа. Надувах от страната от където влиза водата и стисках едната дупчица на прскалката. С малко мъки, ядове, разклащане и споменаване на роднини на пръскалката парчето от иглата падна.
  • 0
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!

#5 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Posted 15 March 2012 - 07:46

Дюзите на пръскалките се почистват с жило от оплетка на тънко стоманено въже.Вземате стоманено въже с диаметър около 10-15 мм,отрязвате 15-тина см от него,разплитате го и с едното жило,което би трябвало да е еластично,тънко и гъвкаво,но и здраво си почиствате дюзите.
  • 1




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users