Добре де колега как да помогне човек като показвам линк...ЦИТАТ от документа цитирам оцветявам в червено ти не си го видял ... SI18.00-P-0011A на двигателях 112 , 113 , 272 , 273 и 275 использовать моторное масла из листов допуска 229.31 или 229.51 запрещено !!!
http://mb-info.ru/liquids/typ/208.htm
сложили са чертички на всичко мотори на W208 където пише масла 229.31 или 229.51
ОГЛЕДАЙ хубаво този линк...руснаците не бъркат...бай Васил се гевези често ама опит има личи си...лоу спейс модерни масла не са за тези мотори! Имаше една грамадна тема как задрал един един мотор М112 задрал на 150 000 км каран с 0w30 ...и айдее мерцедес не струва ...като на Алфонсо темата верно неприятно е ама е оправил колата за 400лв...400лв ???
Само толкова е ремонта на компресора за климатика на японските тояги...а оня ден видях нисан на 5г скусал ангренажна верига и помлял мотора...абе мани...отклоних се малко...
Ето този линк за W211 http://mb-info.ru/liquids/typ/211.htm за мотор дизел M642.920/921 c DPF обратно само масла 229.31 или 229.51
Ето какво е 229.31 http://www.yacco-bul...703 5W40_BG.pdf
ето хомологациите на маслата yacoo интересно е http://www.yacco-bul...omologacii.html
като чукнеш на BG.PDF се показва документациата...
Ето едно ново масло http://www.yacco-bul...E J 5W30 BG.pdf
това масло нокога няма да поличи одобрение за мерцедес мотор !! Ми виж му визкозитета на 40 градуса 52 и на 100 градуса е 9,6 това е пикня просто...енергоспестяваща за форд ягуар специално разработени мотори за такова масло...
Доколкото знам W140 са излизали от завода с 20w50 масло правете сметка...за това не съм съвсем сигурен четох го някъде непотвърдено е от документ...
Наистина имаше тема, мисля че MARVIN е името на колегата който бра огромни ядове с една W210 E240 с V6 двигател M112.
Пропуснал съм момента че е карал с 0W30 Няма какво да се чуди тогава. Наистина хранеше доста по М112 моторите като цяло. Всъщност обаче личните ми впечатления от М112 само че 3.2 са много добри- преди години едно лято карах ЦЛК с такъв мотор- нищо от споменатите в темата ядове.
За проблемите с електрониката на настоящата ми кола- имало е да става, станало е. Отстраняваме проблема и продължаваме напред, както каза за 400лв само климатика не можеш да ремонтираш на някои коли Разочарованието е от там, че при старите модели (тука вече Бай Васил ще се изкефи) та при старичките W124 и W140 такива проблеми ЛИПСВАТ И ключа им ключ, и ключалката им ключалка и електрониката като че ли е по-надеждна. Живи и здрави за в бъдеще имам сериозно намерение да се сдобия с С140 с 4.2 мотор от последните.....