Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CLK 200 kompresor Цъкане на двигателя !!


  • Please log in to reply
41 мнения по тази тема

#31 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юни 2011 - 20:19

Добре де колега как да помогне човек като показвам линк...ЦИТАТ от документа цитирам оцветявам в червено ти не си го видял ... SI18.00-P-0011A на двигателях 112 , 113 , 272 , 273 и 275 использовать моторное масла из листов допуска 229.31 или 229.51 запрещено !!!
http://mb-info.ru/liquids/typ/208.htm
сложили са чертички на всичко мотори на W208 където пише масла 229.31 или 229.51
ОГЛЕДАЙ хубаво този линк...руснаците не бъркат...бай Васил се гевези често ама опит има личи си...лоу спейс модерни масла не са за тези мотори! Имаше една грамадна тема как задрал един един мотор М112 задрал на 150 000 км каран с 0w30 ...и айдее мерцедес не струва ...като на Алфонсо темата верно неприятно е ама е оправил колата за 400лв...400лв ???
Само толкова е ремонта на компресора за климатика на японските тояги...а оня ден видях нисан на 5г скусал ангренажна верига и помлял мотора...абе мани...отклоних се малко...

Ето този линк за W211 http://mb-info.ru/liquids/typ/211.htm за мотор дизел M642.920/921 c DPF обратно само масла 229.31 или 229.51
Ето какво е 229.31 http://www.yacco-bul...703 5W40_BG.pdf
ето хомологациите на маслата yacoo интересно е http://www.yacco-bul...omologacii.html
като чукнеш на BG.PDF се показва документациата...
Ето едно ново масло http://www.yacco-bul...E J 5W30 BG.pdf
това масло нокога няма да поличи одобрение за мерцедес мотор !! Ми виж му визкозитета на 40 градуса 52 и на 100 градуса е 9,6 това е пикня просто...енергоспестяваща за форд ягуар специално разработени мотори за такова масло...

Доколкото знам W140 са излизали от завода с 20w50 масло правете сметка...за това не съм съвсем сигурен четох го някъде непотвърдено е от документ...


Наистина имаше тема, мисля че MARVIN е името на колегата който бра огромни ядове с една W210 E240 с V6 двигател M112.
Пропуснал съм момента че е карал с 0W30 :kill_myself: :kill_myself: Няма какво да се чуди тогава. Наистина хранеше доста по М112 моторите като цяло. Всъщност обаче личните ми впечатления от М112 само че 3.2 са много добри- преди години едно лято карах ЦЛК с такъв мотор- нищо от споменатите в темата ядове.
За проблемите с електрониката на настоящата ми кола- имало е да става, станало е. Отстраняваме проблема и продължаваме напред, както каза за 400лв само климатика не можеш да ремонтираш на някои коли :kill_myself: Разочарованието е от там, че при старите модели (тука вече Бай Васил ще се изкефи) та при старичките W124 и W140 такива проблеми ЛИПСВАТ :flagMB new: И ключа им ключ, и ключалката им ключалка и електрониката като че ли е по-надеждна. Живи и здрави за в бъдеще имам сериозно намерение да се сдобия с С140 с 4.2 мотор от последните.....
  • 0

#32 Mercedes126

Mercedes126

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes W-126
    1986g. 260se
    166кс

Публикувано 12 юни 2011 - 20:48

Течна газ? Може ли снимки на инсталацията при двигателя!
Ако не те затруднява разбира се! Благодаря!



ще изпратя снимки нп :)) газта е много добре направена ама тука повечето газаджии като я видят и се чешат по кратуните :))))
  • 0

#33 Mercedes126

Mercedes126

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes W-126
    1986g. 260se
    166кс

Публикувано 13 юни 2011 - 18:38

Почнахме пак старата тема.
Аз продължавам да съм на мнение, че годините и километрите на един двигател нямат такова отношение към типа масло!
Пише 229.3, ами значи се кара с 229.3. Не съм химик, за да направя тест на качествата на маслото...

Имам приятели с 20 годишни коли, на около 800-900х.км, които все още карат с 5W40 и нямат никакво намерение да минават на 10W40.
Аз си вадя изводите на тази база.
Все пак всеки има глава на раменете си, но наистина не караме Москвичи и Жигули, и ми е странно как може хората все още да приемат такива "странни" съвети за километрите и типа масло.



ето снимките :)) дето ти обещах да изпратя

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  STH72225.JPG   1010,48K   72 Брой сваляния
  • Прикачен файл  STH72226.JPG   972,43K   88 Брой сваляния
  • Прикачен файл  STH72229.JPG   674,39K   64 Брой сваляния

  • 0

#34 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2011 - 23:06

Aбе, къде са ти сложили течността за чистачките.
Иначе 2 редуктора... не знам дали е добре или зле, просто ми се струва странно да набият 2 редуктора за 2.0 мотор... Аз моята мислех да е с 1, от големите.
Къде са ти сложили зареждачката? Успели ли са да я вкарат в капачката?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#35 Mercedes126

Mercedes126

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes W-126
    1986g. 260se
    166кс

Публикувано 13 юни 2011 - 23:22

Aбе, къде са ти сложили течността за чистачките.
Иначе 2 редуктора... не знам дали е добре или зле, просто ми се струва странно да набият 2 редуктора за 2.0 мотор... Аз моята мислех да е с 1, от големите.
Къде са ти сложили зареждачката? Успели ли са да я вкарат в капачката?



не отдолу бронята е не се вижда въобще ... много добре е направено а изпарителите са 2 и се включват последователно и като подадеш рязко газ няма недостиг на мошност :)ето снимка каде ми е дюзата за зареждане :)
  • 0

#36 Mercedes126

Mercedes126

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes W-126
    1986g. 260se
    166кс

Публикувано 13 юни 2011 - 23:29

Aбе, къде са ти сложили течността за чистачките.
Иначе 2 редуктора... не знам дали е добре или зле, просто ми се струва странно да набият 2 редуктора за 2.0 мотор... Аз моята мислех да е с 1, от големите.
Къде са ти сложили зареждачката? Успели ли са да я вкарат в капачката?


капачката

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  STH72231.JPG   1,04MB   47 Брой сваляния

  • 0

#37 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юни 2011 - 08:23

Разочарованието е от там, че при старите модели (тука вече Бай Васил ще се изкефи) та при старичките W124 и W140 такива проблеми ЛИПСВАТ :flagMB new: И ключа им ключ, и ключалката им ключалка и електрониката като че ли е по-надеждна. Живи и здрави за в бъдеще имам сериозно намерение да се сдобия с С140 с 4.2 мотор от последните.....



Няа да им викаш старите модели,ще казваш истинските модели. За осмака убаво си решил!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#38 Mercedes126

Mercedes126

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes W-126
    1986g. 260se
    166кс

Публикувано 14 юни 2011 - 10:09

баи василе предищната ми кола беше 126-ца питаш ли ме сега какво ми е а баща ми има 140-ка 300 тд просто нямам думи :))) за тези модели но имат един минус МНОГО ХАРЧИ 126 бенз или 140 бенз .... сега в тази криза аз затова дадох моята за което много и съжалявам щото си е баси колата :)
  • 0

#39 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юни 2011 - 19:08

Няа да им викаш старите модели,ще казваш истинските модели. За осмака убаво си решил!

Истински са, наистина са истински....
Днеска два пъти минавам покрай един ЦЛ -има го в мобилето с немски номера с няколко деветки , много странен и красив цвят, с много красиви 18-ки АМГ абе останаха ми очите :bigemo_harabe_net-110:
Но скоро май няма да се мятам на 140, имам още да се радвам на ЦЛК-то
  • 0

#40 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юни 2011 - 22:47

140 читаво,никога не е за изспускане. Но ЦЛК за необвързан тип като тебе изобщо не е зле.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#41 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юни 2011 - 23:22

140 читаво,никога не е за изспускане. Но ЦЛК за необвързан тип като тебе изобщо не е зле.

ЦЛК-то ми е екстра за сега, обаче двувратото 140 просто ми напълни душата като го видях.
  • 0

#42 Mercedes126

Mercedes126

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes W-126
    1986g. 260se
    166кс

Публикувано 15 юни 2011 - 00:11

ЦЛК-то ми е екстра за сега, обаче двувратото 140 просто ми напълни душата като го видях.


не само душата ами и джоба трябва ад си изпълниш добре :)))))
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни