Омекнали предни и задни пружини на амортисьорите
Започната от ronin7878, 08 юни 2011 - 16:14:06
52 мнения по тази тема
#16
Публикувано 29 февруари 2012 - 10:34
Ами уж тези маисторчетата,аз само на едно място я карам дая барат,скоро скоро преди 2 месеца някаде пак ги карах дая гледат ходовата част да нямам нещо разбито и от там да идва ми казаха че всичко е наред ..... чудясе да зема да отида при други хора ли .... при условие че всичко ми е здраво,остава единствено пружините незнам и аз вече пак като цяло неми се дават пари за нещо което може да е здраво още повече че може да не е от него а иначе колата си е нестабилна и се поклаща от доста време 6 8 месеца аз само 6 месеца някаде сам сменил амортисьорите ... незнам и аз щеги сменя пак ако не се оправи щея карам на скраб .... :Д :Д :Д неможе мерцедес още повече купе да вози като каруца
#17
Публикувано 29 февруари 2012 - 10:56
Колега,ти си се хванал за тия пружини и това е.Щом има стойка не са пружини.Отзад на задния мост има 4бр. тампони,на магарето,на самия мост смени ги и всичко ще се оправи.Казвам ти го от опит.Мойта така сееше и беше нестабилна отзад,смених тампоните и всичко се оправи.2бр. големи и 2бр. малки.
Не хапи този,който може да те изяде.
#18
Публикувано 29 февруари 2012 - 11:07
Не ми се връща да чета назад:
Колата кляка ли много ,че да не можеш да си навреш пръста вътре :?
Когато минеш през неравност ( вълнообразна) опира ли някъде колата :?
Ако минеш през легнал полицай (тези циментовите ) предните гуми опират ли някъде.
Огледай около гумата където е под калника и виж дали той е протрит.
Сменяни ли са някога пружините .
Как и къде караш колата .
По какъв начин караш колата.
Какво си сменял до сега в окачването .
Тампоните на носачите в какво състояние са :?
Пусни снимка на колата в натоварен вид и във стоков вид.
И ще ти кажа от какво е
Колата кляка ли много ,че да не можеш да си навреш пръста вътре :?
Когато минеш през неравност ( вълнообразна) опира ли някъде колата :?
Ако минеш през легнал полицай (тези циментовите ) предните гуми опират ли някъде.
Огледай около гумата където е под калника и виж дали той е протрит.
Сменяни ли са някога пружините .
Как и къде караш колата .
По какъв начин караш колата.
Какво си сменял до сега в окачването .
Тампоните на носачите в какво състояние са :?
Пусни снимка на колата в натоварен вид и във стоков вид.
И ще ти кажа от какво е
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#19
Публикувано 29 февруари 2012 - 14:37
ок !!! ще закарам колата да видят за това нещо което ми каза но пак казвам колата си има стоика не е клекнала и натварена не опира никаде леганли полицаи и така нататака нямам проблем ..... а като цена на тези тампони сас смяна можели дами кажеш ориентировачно щом си сменял да знам долпгоре - за какво става въпрос
#20
Публикувано 29 февруари 2012 - 15:59
На мен ми излезе към 120лв. всичко,тампони и работа.
Не хапи този,който може да те изяде.
#21
Публикувано 11 април 2012 - 16:05
да реално това излезе,днеска я закарах и монтьора забеляза луфта .... 2 маки и два 2 големи 15 маките и 32 лв големите ....... но нещо друго ме попари като погледна окачването отзаде излезе че трябва на прав поглед да разглоби половината кола задаги смени,кардани карета трябва да маха а у .... и ми заби сериозна цифра за труд 150 лв останах като маносан ... а ти за 120 лв си се оправил и незнам много сам озадачен имам и други неща за ремонт и утидох на сума 600 лв .... а реално пишлемето маисторчето не е сменял такива тампони до сега и незнам такали е при друк ли да отида ... апак сам си редовен при него само там си правя колата няма логика дамисе прави на луд и да са услушва да варти номера .... и ся си лежа ми е криво днеска щесам с оцетената карпа на главата
#22
Публикувано 11 април 2012 - 17:42
Според мен твоето майсторче ти иска много пари. Изчакай Алипи да се включи, за да ти каже къде са сменяли неговите.
Късно видях, че не си от София но поне изчакай да ти кажат наистина ли трябва да се свалят толкова неща за смяната на едни подложки.
Късно видях, че не си от София но поне изчакай да ти кажат наистина ли трябва да се свалят толкова неща за смяната на едни подложки.
Този пост е редактиран от rado32: 11 април 2012 - 17:43
#23
Публикувано 13 април 2012 - 21:18
Да .... не несам трагнал още даги сменям, ще се ратзропам и аз на още едно две места ще попитам да видим каква цифра ще ми кажът,всякакво инфо ми е полезно ........ Алипи за 120 лв всичко ..... аз щот сам баровец 150 само труд хахаха
#24
Публикувано 20 април 2012 - 11:59
Бате много те гърби твоя майстор за 600 лева ти пращам 4 броя амортисиори (предни-задни втора употр. здрави гаранция) ,4 броя пружини(предните и задните,рязани са тогава ще видиш стойката на колата) и подложките на пружините(чисто нови) ,а ако дадеш още 100 лева и фланци за задните джанти ти пращам 20мм. няма да си познаеш колатада реално това излезе,днеска я закарах и монтьора забеляза луфта .... 2 маки и два 2 големи 15 маките и 32 лв големите ....... но нещо друго ме попари като погледна окачването отзаде излезе че трябва на прав поглед да разглоби половината кола задаги смени,кардани карета трябва да маха а у .... и ми заби сериозна цифра за труд 150 лв останах като маносан ... а ти за 120 лв си се оправил и незнам много сам озадачен имам и други неща за ремонт и утидох на сума 600 лв .... а реално пишлемето маисторчето не е сменял такива тампони до сега и незнам такали е при друк ли да отида ... апак сам си редовен при него само там си правя колата няма логика дамисе прави на луд и да са услушва да варти номера .... и ся си лежа ми е криво днеска щесам с оцетената карпа на главата
#25
Публикувано 16 май 2012 - 12:53
Става и с подлагане на транспортна лента без да разглобяваш нищо,изпитано.
#26
Публикувано 16 май 2012 - 23:01
Ми кажи как де, освен да хвърлиме по шепа боб...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#27
Публикувано 17 май 2012 - 08:38
Сгъва се пружината колкото да излезе от горната основа и се подлага между нея и купето.
Но си трябва инструмент!............за тебе имам.
Но си трябва инструмент!............за тебе имам.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#28
Публикувано 17 май 2012 - 16:24
Ако може и да го направиме ще ме зарадваш много, защото за сега не ми се дават по 132 лв. на пружина, а и до колкото знам за моя модел е с два вида окачване и тия в магазина ако ги сбъркат ще ми отворят двойно работа... По-нататък ще ги сменя...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#29
Публикувано 17 май 2012 - 20:26
ще се разберем
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#30
Публикувано 24 юли 2012 - 22:03
колата е 2.0и 122кс във завой залягаше много и след легнал полицаи забиваше предницата сега няма,смених предните прожини от 2.5д.ето снимка от преди и сега дигна сас 6см. обмислям подмяна и от зад сас прожини от 3.0д но все осще незнам дали са по-дебели.
Прикачени файлове
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни