Омекнали предни и задни пружини на амортисьорите
Started by ronin7878, 08 Jun 2011 - 16:14:06
52 replies to this topic
#16
Posted 29 February 2012 - 10:34
Ами уж тези маисторчетата,аз само на едно място я карам дая барат,скоро скоро преди 2 месеца някаде пак ги карах дая гледат ходовата част да нямам нещо разбито и от там да идва ми казаха че всичко е наред ..... чудясе да зема да отида при други хора ли .... при условие че всичко ми е здраво,остава единствено пружините незнам и аз вече пак като цяло неми се дават пари за нещо което може да е здраво още повече че може да не е от него а иначе колата си е нестабилна и се поклаща от доста време 6 8 месеца аз само 6 месеца някаде сам сменил амортисьорите ... незнам и аз щеги сменя пак ако не се оправи щея карам на скраб .... :Д :Д :Д неможе мерцедес още повече купе да вози като каруца
#17
Posted 29 February 2012 - 10:56
Колега,ти си се хванал за тия пружини и това е.Щом има стойка не са пружини.Отзад на задния мост има 4бр. тампони,на магарето,на самия мост смени ги и всичко ще се оправи.Казвам ти го от опит.Мойта така сееше и беше нестабилна отзад,смених тампоните и всичко се оправи.2бр. големи и 2бр. малки.
Не хапи този,който може да те изяде.
#18
Posted 29 February 2012 - 11:07
Не ми се връща да чета назад:
Колата кляка ли много ,че да не можеш да си навреш пръста вътре :?
Когато минеш през неравност ( вълнообразна) опира ли някъде колата :?
Ако минеш през легнал полицай (тези циментовите ) предните гуми опират ли някъде.
Огледай около гумата където е под калника и виж дали той е протрит.
Сменяни ли са някога пружините .
Как и къде караш колата .
По какъв начин караш колата.
Какво си сменял до сега в окачването .
Тампоните на носачите в какво състояние са :?
Пусни снимка на колата в натоварен вид и във стоков вид.
И ще ти кажа от какво е
Колата кляка ли много ,че да не можеш да си навреш пръста вътре :?
Когато минеш през неравност ( вълнообразна) опира ли някъде колата :?
Ако минеш през легнал полицай (тези циментовите ) предните гуми опират ли някъде.
Огледай около гумата където е под калника и виж дали той е протрит.
Сменяни ли са някога пружините .
Как и къде караш колата .
По какъв начин караш колата.
Какво си сменял до сега в окачването .
Тампоните на носачите в какво състояние са :?
Пусни снимка на колата в натоварен вид и във стоков вид.
И ще ти кажа от какво е

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#19
Posted 29 February 2012 - 14:37
ок !!! ще закарам колата да видят за това нещо което ми каза но пак казвам колата си има стоика не е клекнала и натварена не опира никаде леганли полицаи и така нататака нямам проблем ..... а като цена на тези тампони сас смяна можели дами кажеш ориентировачно щом си сменял да знам долпгоре - за какво става въпрос
#20
Posted 29 February 2012 - 15:59
На мен ми излезе към 120лв. всичко,тампони и работа.
Не хапи този,който може да те изяде.
#21
Posted 11 April 2012 - 16:05
да реално това излезе,днеска я закарах и монтьора забеляза луфта .... 2 маки и два 2 големи 15 маките и 32 лв големите ....... но нещо друго ме попари като погледна окачването отзаде излезе че трябва на прав поглед да разглоби половината кола задаги смени,кардани карета трябва да маха а у .... и ми заби сериозна цифра за труд 150 лв останах като маносан ... а ти за 120 лв си се оправил и незнам много сам озадачен имам и други неща за ремонт и утидох на сума 600 лв
.... а реално пишлемето маисторчето не е сменял такива тампони до сега и незнам такали е при друк ли да отида ... апак сам си редовен при него само там си правя колата няма логика дамисе прави на луд и да са услушва да варти номера .... и ся си лежа ми е криво днеска щесам с оцетената карпа на главата
#22
Posted 11 April 2012 - 17:42
Според мен твоето майсторче ти иска много пари. Изчакай Алипи да се включи, за да ти каже къде са сменяли неговите.
Късно видях, че не си от София но поне изчакай да ти кажат наистина ли трябва да се свалят толкова неща за смяната на едни подложки.
Късно видях, че не си от София но поне изчакай да ти кажат наистина ли трябва да се свалят толкова неща за смяната на едни подложки.
Edited by rado32, 11 April 2012 - 17:43 .
#23
Posted 13 April 2012 - 21:18
Да .... не несам трагнал още даги сменям, ще се ратзропам и аз на още едно две места ще попитам да видим каква цифра ще ми кажът,всякакво инфо ми е полезно ........ Алипи за 120 лв всичко ..... аз щот сам баровец 150 само труд хахаха
#24
Posted 20 April 2012 - 11:59
Бате много те гърби твоя майстор за 600 лева ти пращам 4 броя амортисиори (предни-задни втора употр. здрави гаранция) ,4 броя пружини(предните и задните,рязани са тогава ще видиш стойката на колата) и подложките на пружините(чисто нови) ,а ако дадеш още 100 лева и фланци за задните джанти ти пращам 20мм. няма да си познаеш колатада реално това излезе,днеска я закарах и монтьора забеляза луфта .... 2 маки и два 2 големи 15 маките и 32 лв големите ....... но нещо друго ме попари като погледна окачването отзаде излезе че трябва на прав поглед да разглоби половината кола задаги смени,кардани карета трябва да маха а у .... и ми заби сериозна цифра за труд 150 лв останах като маносан ... а ти за 120 лв си се оправил и незнам много сам озадачен имам и други неща за ремонт и утидох на сума 600 лв
![]()
![]()
.... а реално пишлемето маисторчето не е сменял такива тампони до сега и незнам такали е при друк ли да отида ... апак сам си редовен при него само там си правя колата няма логика дамисе прави на луд и да са услушва да варти номера .... и ся си лежа ми е криво днеска щесам с оцетената карпа на главата
#25
Posted 16 May 2012 - 12:53
Става и с подлагане на транспортна лента без да разглобяваш нищо,изпитано.
#26
Posted 16 May 2012 - 23:01
Ми кажи как де, освен да хвърлиме по шепа боб...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#27
Posted 17 May 2012 - 08:38
Сгъва се пружината колкото да излезе от горната основа и се подлага между нея и купето.
Но си трябва инструмент!............за тебе имам.
Но си трябва инструмент!............за тебе имам.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#28
Posted 17 May 2012 - 16:24
Ако може и да го направиме ще ме зарадваш много, защото за сега не ми се дават по 132 лв. на пружина, а и до колкото знам за моя модел е с два вида окачване и тия в магазина ако ги сбъркат ще ми отворят двойно работа... По-нататък ще ги сменя...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#29
Posted 17 May 2012 - 20:26
ще се разберем
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#30
Posted 24 July 2012 - 22:03
колата е 2.0и 122кс във завой залягаше много и след легнал полицаи забиваше предницата сега няма,смених предните прожини от 2.5д.ето снимка от преди и сега дигна сас 6см. обмислям подмяна и от зад сас прожини от 3.0д но все осще незнам дали са по-дебели.
Attached Files
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage









