Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Колеги моля за съвет и препоръки


  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#31 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,418 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 06 June 2011 - 22:01

То да ти кажа добре,че са я монтирали,че хич не евтина една ГИ уредба.Ако е кофти монтирана,тя се преправя.

Ако е с някъв умрял редуктор, за който вече няма резервни части, 5 годишни инжектори (тип Фобос, но тамошен аналог) и морално остарял компютър, за какво ми е италианската уредба? Заради бутилката и тръбите до редуктора ли?

Колега,задължително поискай да видиш колата преди да е палена за деня.
Без да я палиш,отваряш капака и бъркаш под изспускателните колектори,не трябва да ти изцапа ръката,и не трябва да е омаслено.
Ако има сажди и е омаслено,бягай от там.Ако е палена всичко събрано се изпарява от температурата и не цапа.

Павка, я раздуй за това с колекторите? Няма ли да пуши и от ауспуха здраво, ако е така? А и гарнитурата на изпускателните трябва да е заминала, за да прави мазало там...

  • 0

#32 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,185 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

User's Awards

4
2
8
5

Posted 06 June 2011 - 22:16

Малко ще оспамя темата на колегата,ама ще разкажа.
Когато си търсех моето купе,питах моите майстори,по същия начин както пита колегата тук,какво да гледам.Казаха ми да гледам за колекторите,не е задължително гарнитурата да е духнала за да се съберат сажди там.Рано сутрин като се запали колата и припушва за около 30сек. и след това дима изчезне значело че вече точно този нагар около колекторите се е изпарил.Как точно се образува не съм ги питал,важното което трябваше да знам е че ако има сажди и е леко омаслено да бягам от такава кола.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#33 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 06 June 2011 - 22:33

Пафка приятелю колко си ми полезен в момента
просто нямаш си идея ..
от мен кафенце за теб в Неделя ;)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#34 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 06 June 2011 - 23:28

Малко ще оспамя темата на колегата,ама ще разкажа.
Когато си търсех моето купе,питах моите майстори,по същия начин както пита колегата тук,какво да гледам.Казаха ми да гледам за колекторите,не е задължително гарнитурата да е духнала за да се съберат сажди там.Рано сутрин като се запали колата и припушва за около 30сек. и след това дима изчезне значело че вече точно този нагар около колекторите се е изпарил.Как точно се образува не съм ги питал,важното което трябваше да знам е че ако има сажди и е леко омаслено да бягам от такава кола.

Колеги,нека бъдем реалисти.За какви сажди става въпрос,които се изпаряват.Изпарява се само бензина,който ако се появи,значи има не запалил на всеки такт цилиндър.Дефекта се отстранява с нови свещи.Маслото лесно не се изпарява,а и много пуши.По темата за наваряването на гребена на ел.стъклата,аз карам вече три години с наварявани и всеки божи ден ги мърдам.Заварката се извършва с СО апарат,който си работи с стоманизирана тел.Диагностиката с комп,няма да покаже нищо.Този двигател нещо ако не му е наред не работи правилно.Ако колата има странични мигачи,90% е италианка.Състоянието на мотора се следи по нагара под капачката на маслото.Ако няма мигачи си е немска или ....В този случай колата няма да има нагар,просто ще е на много километри.Дори замерване на компресия,няма да ви даде никакъв резултат.Разхода на масло е единствения показател,който предварително няма как да се разбере.Идеален газ в природата няма.Равномерната и правилна работа на мотора е достатъчен показател за ел състоянието.Всички знаем че кабелите масово са напукани.Та те са БГ производство :lol: .На коланите трябва да има щампа с годината,както и на доста детайли,като пепелник,казанче за вода,кората на резервната гума и т.н.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#35 bigdady

bigdady

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:

Posted 07 June 2011 - 06:25

тази има странични мигачи това значи че може и да е прекарала част от живота си в италия така ли
  • 0

#36 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 07 June 2011 - 12:37

Автомобила е произведен специално за Италия.В техния закон ,има специално изискване за тези мигачи.Има ги и в други страни,но от там рядко идват коли,като Швейцария например и т.н.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#37 bigdady

bigdady

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:

Posted 12 June 2011 - 17:47

Айде да споделиме мнението след оглед.Така колата изглеждаше наистина супер на въшен вид мн невзрачни забележки ,от вътре
също беше безупречна,чесно казано ако нямах човек които да я огледа и да ми каже релно как седът нещата щях да я взема.
Колата беше лакирана наистина много професионално и никога няма да забележиш нещо нередно имаше сълзене от деференциала
запушен дросел и се сумнявахме дали няма лек удар от пасажерската врата, също така състоянието на волана не отговаряше на това на салона който беше наистина безупрече което ни накара а решиме че може би е сменян. Но наитина колата изглеждаше доста добре и ако е имало нещо наистина е направено професионално,
но неотговаря на "перфектно и няма такова" каквито бяха думите на продавача съответстващи с цената рабира се. Та на една цена от 4 можеше да се мисли но
нямаше консенсус по въпроса но наистина за да стане наистина перфектна и трябваха още 1000 лева влог в колата .И така непостигнахме взаимно съгласие
и търсенето на кола продължава дано искочи нещо добро от употребяваните мерцедеси за да не се налага да си зимам нещо което няма да ми харесва толкова.
  • 0

#38 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 12 June 2011 - 19:34

Айде да споделиме мнението след оглед.Така колата изглеждаше наистина супер на въшен вид мн невзрачни забележки ,от вътре
също беше безупречна,чесно казано ако нямах човек които да я огледа и да ми каже релно как седът нещата щях да я взема.
Колата беше лакирана наистина много професионално и никога няма да забележиш нещо нередно имаше сълзене от деференциала
запушен дросел и се сумнявахме дали няма лек удар от пасажерската врата, също така състоянието на волана не отговаряше на това на салона който беше наистина безупрече което ни накара а решиме че може би е сменян. Но наитина колата изглеждаше доста добре и ако е имало нещо наистина е направено професионално,
но неотговаря на "перфектно и няма такова" каквито бяха думите на продавача съответстващи с цената рабира се. Та на една цена от 4 можеше да се мисли но
нямаше консенсус по въпроса но наистина за да стане наистина перфектна и трябваха още 1000 лева влог в колата .И така непостигнахме взаимно съгласие
и търсенето на кола продължава дано искочи нещо добро от употребяваните мерцедеси за да не се налага да си зимам нещо което няма да ми харесва толкова.

Идеален газ в природата няма.Пожелавам ти да си намериш твоя автомобил. :)
Перфектно само в магазина и после директно в гаража.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#39 bigdady

bigdady

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:

Posted 12 June 2011 - 20:21

Така е наистина но поне да не се продава за перфектно и съответно цената да не е за перфектно иначе нямам против.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users