Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Колеги моля за съвет и препоръки


  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#1 bigdady

bigdady

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:

Posted 05 June 2011 - 20:46

Харесъл съм една 124 95та е200 купе има я в мобиле за 5400.По думите на продавача е безупречна има и Газов инжекцион.Искам да ме посъветвате кво даи гледам най важно и специално мотора като качество как е нз М-какво се водеше търсех е220 но немога да намера хубав в бг така ,че това добър избор ли е според вас.
  • 0

#2 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,037 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Posted 05 June 2011 - 21:18

Колега -има доста писано във форума(издири го чрез търсачката горе вдясно)специално за Е200,но конкретно за да ти кажат колегите-даи линк към обявата във мобиле(може и директно да го копираш и пейстнеш тук ,ако не знаеш как се качва линк)

Така със сигурност ще ти дадат мнение ако е възможно

Иначе Е220 определено е истинския избор -казвам го понеже и аз имах чудения за кои мотор да си търся и всички ме насочваха към него(става въпрос за бензинови мотори),като перфектно съчетание от качество,икономичност и все таки -пъргавост и мощ,но и 2000 кубика не е лош-доколкото разбрах обаче този мотор(е200) има някакъв комутатор които е много скъп,а се краде лесно ...маи..


Изчакаи да видиш какво ще кажат и колегите-но наи важно-даи линк да видим колата

Добре дошъл и дано скоро имаш Мечо да се радваш
:flagMB new:
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#3 bigdady

bigdady

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:

Posted 05 June 2011 - 21:21

да мерси аз пуснах нова тема с линк защото мислех че тази не е излязнала за това ако може модераторите да я изтрият тази и напрао в другата да се пише извинявам се и благодаря предварително
  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 05 June 2011 - 21:35

Е200 си е прилична машина. Имал съм удоволствието няколко години да я тествам отвсякаде и смело твърдя че е мн-добра кола. :flagMB new:
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 bigdady

bigdady

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:

Posted 05 June 2011 - 21:50

нещо май другата тема се е працекала така че ето линк в тази http://nfs.mobile.bg...302950015808781
  • 0

#6 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,037 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Posted 05 June 2011 - 22:02

другата тема я изрих затова наистина-нека тук се обсъжда
Поздрави
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 05 June 2011 - 22:04

Убавец! Браво! Малко са такива. :icon_coolgrin:
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 bigdady

bigdady

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:

Posted 05 June 2011 - 22:10

абе те хубаво са малко но искам някои с повече опит да каже кво да огледам да не се наиграя. че ако я зема тая кола няма скоро да имам парички
за друга а и тая не е мн евтина.
  • 0

#9 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 05 June 2011 - 22:43

Махни капачката за маслото и виж дали има нагар по нея.Ако е чиста,двигателя е добър.Това с капачката е достатъчен показател.Иначе много добре изглежда.Повечето италианки си имат кахър с мотора,тъй,че провери го това.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 05 June 2011 - 22:54

Колега,знаеш че не може наща работа до края,парите в джоба и душата в рая. Все нещо ще куца. :icon_coolgrin:

Колата трябва да пали лесно,да задържа оборотите без колебание,когато загрее да ги свали на 800,да не пуши.Извади щеката за маслото при работеш мотор и следи за пушеци-не трябва да има никакви. Когато включиш климатика и оборотите паднат за секунда,клапата трябва да ги върне отново на 800. Казанчетата да са светли-бели,педалите да не са много протрити а волана да не е лъснат.
Сваляш всички капачки на праговете и се взираш за гнилочи около тръбата за крика. Омасляванията около секторната кутия и маркучите и са нормални,но нежелателни на други места.
Подкарвайки я се вслушвай за вой искадеизодзад.
Подракването на ниски обороти /ако има такова/ не е плашещо,стига да си се уверил че не идва от двигателя. Причината е малка лесно подменяща се втулчица.

Колкото и танк да е,модела си има своите слаби места. Понеже виждам че си нетърпелив за мнения да не се наиграеш,най-лесно ще е,като отидеш,покараш и след това напишеш подробности.
Ще те засипеме от съвети и решения.

Ако тази кола е свежа както изглежда,двигателя работи добре и салона е запазен. Всичко друго е бял кахър!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
Garage View Garage

Posted 05 June 2011 - 23:28

И на мен много ми харесва как изглежда, доста е запазена. Имаш климатроник, провери дали работи, и ако работи - дали всичко му работи, в смисъл дали може да регулираш слабо/силно духане - електрониката се сдухва понякога и е около 200лв. Моя си върти на едни и същи обороти, без значение кои копчета са натиснати, това му е проблема, иначе работи и духа доста студено. Имаш кожен салон естествена кожа ... най-важните екстри според мен. Провери джамовете дали се свалят и дигат свободно.


По мотора - аз много не разбирам тук, но все пак трябва да усети някой по-обигран има ли пауър, тегли ли добре, подържа ли равномерен празен ход, пуши ли нещо отзад при изфорсиране. Вероятно ще ти се наложи да правиш ел. инсталация по мотора, това им е болката - изолацията на повечето кабели в моторния отсек просто се разпада. Гледай да не е бърникано там някой да го е закрепил криво-ляво, особено между комутатора и инжекторите, че ще се наиграеш. Най-добре да не е пипано и да си намериш ти някой да ти я направи ел. инсталацията - цялата !

Аз купих същия, но с 4 врати от Италия също, преди 7 месеца. Цената ми беше с 1500 по-ниска от твоята, но без газов инжекцион (който ми излезе 1100лв). И моята изглежда доста добре, пребоядисвана е, но са го направили качествено. Така, че твойта цена е добре мисля, ти ще се пазариш поне 200-300 лв да ти смъкнат, ако не можеш (щото аз не мога ;) ), ще намериш някой френд да се пазари вместо теб. Досега съм сменил: амортисьори отпред + шарнири + прахозащитни (~400лв частите), поради ел. инсталацията, която споменах, и прецаканите кабели ми изгоря едната от двете бубини на запалването (всичко отстраняването на проблема беше ~ 600лв., но в София :kill_myself: ). Сега тази седмица влизам за смяна тампон на двигател и кормилни накрайници вляво (~150лв части). Слагам и 2 комплекта гуми за над 800лв, регистрация към 100тина лева, гражданска 230лв., каско 500лв. ... и те си се събират така хубави разходи.


Проблема е, че ти се иска колата ти да е перфектна, тази кола не ти дава други възможности, освен да правиш за нея най-доброто, на което си способен ... за тази кола ще те боли сърцето просто за всяко едно почукване, потропване, поскърцване, защото бързо ще усетиш, че при Мерцедес такива технически проблеми са просто индикация за немарливостта на собственика, който не оценява какво притежава. Може да звучи малко маниашки ... но това е, което аз съм разбрал за тия 7 месеца. Но грижиш ли се за нея, 124-ката ще ти се отблагодари, като ти създава най-различни приятни чувства, всички до едно неповторими (имам предвид несрещащи се при другите автомобили). И да знаеш, че повечето италианци не подържат технически, за тях е важно да изглежда добре и да върви.

Е220 трудно ще намериш, иначе 15 коня отгоре сигурно се усещат, но не е нещо доста различно от Е200 според мен. Истината е при Е280 и Е320 - това са истинските мотори за това купе, ама хапват повече. Какво да се прави, наистина няма пълно щастие ... :)
  • 0

#12 bigdady

bigdady

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Posts:

Posted 06 June 2011 - 06:11

По думите на продавача колата е безупречна внесена е преди една година от германия напълно обслужена няма забележки.Така ,че мисля да я поогледам обстойно преди покупка .ГИ било монтирано когато я е в взел което ме притеснява малко но иначе като цяло каза че може да се провери на всякъде и е готов за тест (каранЕ) на каквото разтояние пожелая.В края на седмицата ще я погледам ще я види и едно момче което разбира повече.Дано наистина колата е без забележки за каквато се продава защото не ми се занимава с сервизи и маистори после.
  • 0

#13 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 06 June 2011 - 11:38

Колега,знаеш че не може наща работа до края,парите в джоба и душата в рая. Все нещо ще куца. :icon_coolgrin:

Колата трябва да пали лесно,да задържа оборотите без колебание,когато загрее да ги свали на 800,да не пуши.Извади щеката за маслото при работеш мотор и следи за пушеци-не трябва да има никакви. Когато включиш климатика и оборотите паднат за секунда,клапата трябва да ги върне отново на 800. Казанчетата да са светли-бели,педалите да не са много протрити а волана да не е лъснат.
Сваляш всички капачки на праговете и се взираш за гнилочи около тръбата за крика. Омасляванията около секторната кутия и маркучите и са нормални,но нежелателни на други места.
Подкарвайки я се вслушвай за вой искадеизодзад.
Подракването на ниски обороти /ако има такова/ не е плашещо,стига да си се уверил че не идва от двигателя. Причината е малка лесно подменяща се втулчица.

Колкото и танк да е,модела си има своите слаби места. Понеже виждам че си нетърпелив за мнения да не се наиграеш,най-лесно ще е,като отидеш,покараш и след това напишеш подробности.
Ще те засипеме от съвети и решения.

Ако тази кола е свежа както изглежда,двигателя работи добре и салона е запазен. Всичко друго е бял кахър!

Ей,ейййй,да няма да си купува чисто нова.Горе долу да мяса.Пък може да е и късметлия.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#14 Dydo

Dydo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 781 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 - продаден!

Posted 06 June 2011 - 12:28

нещо май другата тема се е працекала така че ето линк в тази http://nfs.mobile.bg...302950015808781


Линка не работи........или нещо на мен не ми отваря. По търсене в мобиле, съобразно критериите 95г. и 2 врати излиза само едно сиво купе, ама на друга цена.
Да не са я продали вече, респективно ти да си я купил :icon_coolgrin:
  • 0
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!

#15 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 06 June 2011 - 14:52

И на мен не ми отваря линк-а.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users