Колеги моля за съвет и препоръки
Started by bigdady, 05 Jun 2011 - 20:46:46
38 replies to this topic
#1
Posted 05 June 2011 - 20:46
Харесъл съм една 124 95та е200 купе има я в мобиле за 5400.По думите на продавача е безупречна има и Газов инжекцион.Искам да ме посъветвате кво даи гледам най важно и специално мотора като качество как е нз М-какво се водеше търсех е220 но немога да намера хубав в бг така ,че това добър избор ли е според вас.
#2
Posted 05 June 2011 - 21:18
Колега -има доста писано във форума(издири го чрез търсачката горе вдясно)специално за Е200,но конкретно за да ти кажат колегите-даи линк към обявата във мобиле(може и директно да го копираш и пейстнеш тук ,ако не знаеш как се качва линк)
Така със сигурност ще ти дадат мнение ако е възможно
Иначе Е220 определено е истинския избор -казвам го понеже и аз имах чудения за кои мотор да си търся и всички ме насочваха към него(става въпрос за бензинови мотори),като перфектно съчетание от качество,икономичност и все таки -пъргавост и мощ,но и 2000 кубика не е лош-доколкото разбрах обаче този мотор(е200) има някакъв комутатор които е много скъп,а се краде лесно ...маи..
Изчакаи да видиш какво ще кажат и колегите-но наи важно-даи линк да видим колата
Добре дошъл и дано скоро имаш Мечо да се радваш
Така със сигурност ще ти дадат мнение ако е възможно
Иначе Е220 определено е истинския избор -казвам го понеже и аз имах чудения за кои мотор да си търся и всички ме насочваха към него(става въпрос за бензинови мотори),като перфектно съчетание от качество,икономичност и все таки -пъргавост и мощ,но и 2000 кубика не е лош-доколкото разбрах обаче този мотор(е200) има някакъв комутатор които е много скъп,а се краде лесно ...маи..
Изчакаи да видиш какво ще кажат и колегите-но наи важно-даи линк да видим колата
Добре дошъл и дано скоро имаш Мечо да се радваш
#3
Posted 05 June 2011 - 21:21
да мерси аз пуснах нова тема с линк защото мислех че тази не е излязнала за това ако може модераторите да я изтрият тази и напрао в другата да се пише извинявам се и благодаря предварително
#4
Posted 05 June 2011 - 21:35
Е200 си е прилична машина. Имал съм удоволствието няколко години да я тествам отвсякаде и смело твърдя че е мн-добра кола.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Posted 05 June 2011 - 21:50
нещо май другата тема се е працекала така че ето линк в тази http://nfs.mobile.bg...302950015808781
#7
Posted 05 June 2011 - 22:04
Убавец! Браво! Малко са такива.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Posted 05 June 2011 - 22:10
абе те хубаво са малко но искам някои с повече опит да каже кво да огледам да не се наиграя. че ако я зема тая кола няма скоро да имам парички
за друга а и тая не е мн евтина.
за друга а и тая не е мн евтина.
#9
Posted 05 June 2011 - 22:43
Махни капачката за маслото и виж дали има нагар по нея.Ако е чиста,двигателя е добър.Това с капачката е достатъчен показател.Иначе много добре изглежда.Повечето италианки си имат кахър с мотора,тъй,че провери го това.
Никога не оставям магарето си в калта.
#10
Posted 05 June 2011 - 22:54
Колега,знаеш че не може наща работа до края,парите в джоба и душата в рая. Все нещо ще куца.
Колата трябва да пали лесно,да задържа оборотите без колебание,когато загрее да ги свали на 800,да не пуши.Извади щеката за маслото при работеш мотор и следи за пушеци-не трябва да има никакви. Когато включиш климатика и оборотите паднат за секунда,клапата трябва да ги върне отново на 800. Казанчетата да са светли-бели,педалите да не са много протрити а волана да не е лъснат.
Сваляш всички капачки на праговете и се взираш за гнилочи около тръбата за крика. Омасляванията около секторната кутия и маркучите и са нормални,но нежелателни на други места.
Подкарвайки я се вслушвай за вой искадеизодзад.
Подракването на ниски обороти /ако има такова/ не е плашещо,стига да си се уверил че не идва от двигателя. Причината е малка лесно подменяща се втулчица.
Колкото и танк да е,модела си има своите слаби места. Понеже виждам че си нетърпелив за мнения да не се наиграеш,най-лесно ще е,като отидеш,покараш и след това напишеш подробности.
Ще те засипеме от съвети и решения.
Ако тази кола е свежа както изглежда,двигателя работи добре и салона е запазен. Всичко друго е бял кахър!
Колата трябва да пали лесно,да задържа оборотите без колебание,когато загрее да ги свали на 800,да не пуши.Извади щеката за маслото при работеш мотор и следи за пушеци-не трябва да има никакви. Когато включиш климатика и оборотите паднат за секунда,клапата трябва да ги върне отново на 800. Казанчетата да са светли-бели,педалите да не са много протрити а волана да не е лъснат.
Сваляш всички капачки на праговете и се взираш за гнилочи около тръбата за крика. Омасляванията около секторната кутия и маркучите и са нормални,но нежелателни на други места.
Подкарвайки я се вслушвай за вой искадеизодзад.
Подракването на ниски обороти /ако има такова/ не е плашещо,стига да си се уверил че не идва от двигателя. Причината е малка лесно подменяща се втулчица.
Колкото и танк да е,модела си има своите слаби места. Понеже виждам че си нетърпелив за мнения да не се наиграеш,най-лесно ще е,като отидеш,покараш и след това напишеш подробности.
Ще те засипеме от съвети и решения.
Ако тази кола е свежа както изглежда,двигателя работи добре и салона е запазен. Всичко друго е бял кахър!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Posted 05 June 2011 - 23:28
И на мен много ми харесва как изглежда, доста е запазена. Имаш климатроник, провери дали работи, и ако работи - дали всичко му работи, в смисъл дали може да регулираш слабо/силно духане - електрониката се сдухва понякога и е около 200лв. Моя си върти на едни и същи обороти, без значение кои копчета са натиснати, това му е проблема, иначе работи и духа доста студено. Имаш кожен салон естествена кожа ... най-важните екстри според мен. Провери джамовете дали се свалят и дигат свободно.
По мотора - аз много не разбирам тук, но все пак трябва да усети някой по-обигран има ли пауър, тегли ли добре, подържа ли равномерен празен ход, пуши ли нещо отзад при изфорсиране. Вероятно ще ти се наложи да правиш ел. инсталация по мотора, това им е болката - изолацията на повечето кабели в моторния отсек просто се разпада. Гледай да не е бърникано там някой да го е закрепил криво-ляво, особено между комутатора и инжекторите, че ще се наиграеш. Най-добре да не е пипано и да си намериш ти някой да ти я направи ел. инсталацията - цялата !
Аз купих същия, но с 4 врати от Италия също, преди 7 месеца. Цената ми беше с 1500 по-ниска от твоята, но без газов инжекцион (който ми излезе 1100лв). И моята изглежда доста добре, пребоядисвана е, но са го направили качествено. Така, че твойта цена е добре мисля, ти ще се пазариш поне 200-300 лв да ти смъкнат, ако не можеш (щото аз не мога
), ще намериш някой френд да се пазари вместо теб. Досега съм сменил: амортисьори отпред + шарнири + прахозащитни (~400лв частите), поради ел. инсталацията, която споменах, и прецаканите кабели ми изгоря едната от двете бубини на запалването (всичко отстраняването на проблема беше ~ 600лв., но в София
). Сега тази седмица влизам за смяна тампон на двигател и кормилни накрайници вляво (~150лв части). Слагам и 2 комплекта гуми за над 800лв, регистрация към 100тина лева, гражданска 230лв., каско 500лв. ... и те си се събират така хубави разходи.
Проблема е, че ти се иска колата ти да е перфектна, тази кола не ти дава други възможности, освен да правиш за нея най-доброто, на което си способен ... за тази кола ще те боли сърцето просто за всяко едно почукване, потропване, поскърцване, защото бързо ще усетиш, че при Мерцедес такива технически проблеми са просто индикация за немарливостта на собственика, който не оценява какво притежава. Може да звучи малко маниашки ... но това е, което аз съм разбрал за тия 7 месеца. Но грижиш ли се за нея, 124-ката ще ти се отблагодари, като ти създава най-различни приятни чувства, всички до едно неповторими (имам предвид несрещащи се при другите автомобили). И да знаеш, че повечето италианци не подържат технически, за тях е важно да изглежда добре и да върви.
Е220 трудно ще намериш, иначе 15 коня отгоре сигурно се усещат, но не е нещо доста различно от Е200 според мен. Истината е при Е280 и Е320 - това са истинските мотори за това купе, ама хапват повече. Какво да се прави, наистина няма пълно щастие ...
По мотора - аз много не разбирам тук, но все пак трябва да усети някой по-обигран има ли пауър, тегли ли добре, подържа ли равномерен празен ход, пуши ли нещо отзад при изфорсиране. Вероятно ще ти се наложи да правиш ел. инсталация по мотора, това им е болката - изолацията на повечето кабели в моторния отсек просто се разпада. Гледай да не е бърникано там някой да го е закрепил криво-ляво, особено между комутатора и инжекторите, че ще се наиграеш. Най-добре да не е пипано и да си намериш ти някой да ти я направи ел. инсталацията - цялата !
Аз купих същия, но с 4 врати от Италия също, преди 7 месеца. Цената ми беше с 1500 по-ниска от твоята, но без газов инжекцион (който ми излезе 1100лв). И моята изглежда доста добре, пребоядисвана е, но са го направили качествено. Така, че твойта цена е добре мисля, ти ще се пазариш поне 200-300 лв да ти смъкнат, ако не можеш (щото аз не мога
Проблема е, че ти се иска колата ти да е перфектна, тази кола не ти дава други възможности, освен да правиш за нея най-доброто, на което си способен ... за тази кола ще те боли сърцето просто за всяко едно почукване, потропване, поскърцване, защото бързо ще усетиш, че при Мерцедес такива технически проблеми са просто индикация за немарливостта на собственика, който не оценява какво притежава. Може да звучи малко маниашки ... но това е, което аз съм разбрал за тия 7 месеца. Но грижиш ли се за нея, 124-ката ще ти се отблагодари, като ти създава най-различни приятни чувства, всички до едно неповторими (имам предвид несрещащи се при другите автомобили). И да знаеш, че повечето италианци не подържат технически, за тях е важно да изглежда добре и да върви.
Е220 трудно ще намериш, иначе 15 коня отгоре сигурно се усещат, но не е нещо доста различно от Е200 според мен. Истината е при Е280 и Е320 - това са истинските мотори за това купе, ама хапват повече. Какво да се прави, наистина няма пълно щастие ...
#12
Posted 06 June 2011 - 06:11
По думите на продавача колата е безупречна внесена е преди една година от германия напълно обслужена няма забележки.Така ,че мисля да я поогледам обстойно преди покупка .ГИ било монтирано когато я е в взел което ме притеснява малко но иначе като цяло каза че може да се провери на всякъде и е готов за тест (каранЕ) на каквото разтояние пожелая.В края на седмицата ще я погледам ще я види и едно момче което разбира повече.Дано наистина колата е без забележки за каквато се продава защото не ми се занимава с сервизи и маистори после.
#13
Posted 06 June 2011 - 11:38
Ей,ейййй,да няма да си купува чисто нова.Горе долу да мяса.Пък може да е и късметлия.Колега,знаеш че не може наща работа до края,парите в джоба и душата в рая. Все нещо ще куца.
![]()
Колата трябва да пали лесно,да задържа оборотите без колебание,когато загрее да ги свали на 800,да не пуши.Извади щеката за маслото при работеш мотор и следи за пушеци-не трябва да има никакви. Когато включиш климатика и оборотите паднат за секунда,клапата трябва да ги върне отново на 800. Казанчетата да са светли-бели,педалите да не са много протрити а волана да не е лъснат.
Сваляш всички капачки на праговете и се взираш за гнилочи около тръбата за крика. Омасляванията около секторната кутия и маркучите и са нормални,но нежелателни на други места.
Подкарвайки я се вслушвай за вой искадеизодзад.
Подракването на ниски обороти /ако има такова/ не е плашещо,стига да си се уверил че не идва от двигателя. Причината е малка лесно подменяща се втулчица.
Колкото и танк да е,модела си има своите слаби места. Понеже виждам че си нетърпелив за мнения да не се наиграеш,най-лесно ще е,като отидеш,покараш и след това напишеш подробности.
Ще те засипеме от съвети и решения.
Ако тази кола е свежа както изглежда,двигателя работи добре и салона е запазен. Всичко друго е бял кахър!
Никога не оставям магарето си в калта.
#14
Posted 06 June 2011 - 12:28
нещо май другата тема се е працекала така че ето линк в тази http://nfs.mobile.bg...302950015808781
Линка не работи........или нещо на мен не ми отваря. По търсене в мобиле, съобразно критериите 95г. и 2 врати излиза само едно сиво купе, ама на друга цена.
Да не са я продали вече, респективно ти да си я купил
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#15
Posted 06 June 2011 - 14:52
И на мен не ми отваря линк-а.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users





View Garage








