Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

загряване на ц 250 дизел


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 пафа

пафа

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:хасково
  • Автомобил:
    мерцедес ц250 95

Публикувано 04 юни 2011 - 14:39

Здравейте,искам да помоля за съвет някой ,който е имал подобен проблем.От известно време мерцедеса взе да загрява-смених капачката на раз.съд,виското,термостата и продължава да загрява.освен това парното от единия край взе да духа винаги студено.Питах няколко"майстори" всеки с различно мнение,а не ми се иска да човъркат насляпо ,защото съм си патил.Мерси предварително!
  • 0

#2 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юни 2011 - 15:01

Маркучите твърди ли са? Пуши ли? Правил ли си и газанализатор, антифриза чист ли е... ? Дай повече инфо, така само гадаем, може и водна помпа да е за смяна, правил ли си рпомивки на системата, някакви агресивни неща наливал ли си?
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#3 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 04 юни 2011 - 16:05

Кажи някое предположение на майсторите,защото на мен ми бие на радиатор.Някой от майсторите ти предложи ли такъв вариант.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#4 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 213 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юни 2011 - 00:17

Колега проверете дали е здрава турбината на водната помпа . Понякога се спуква или чупи турбината и се получава такъв ефект .Признаците и са слабо или никакво парно и бързо загряване на колата . Ако всичко с помпата е ОК е вероятно да е гарнитура на главата или спукана глава. Успех !
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#5 пафа

пафа

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:хасково
  • Автомобил:
    мерцедес ц250 95

Публикувано 05 юни 2011 - 13:15

Промих системата ,антифриза беше много чист,маркучите са твърди.А от майсторските мнения бяха виското,термостат,радиатор,капачка,или че има въздух в охл.с-ма.
  • 0

#6 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юни 2011 - 15:27

Въздух в системата няма как да има, тя е самообезвъздушаваща (няма такава дума) :)
Виж и помпата как е (водната) и то не останаха много оферти...
Направи анализ на газовете (не каза припушва ли)
А радиаторът дето е студен, нов ли е или стар, от коя страна е студен, може и е запушен....
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#7 yulistud

yulistud

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 30 юли 2011 - 23:31

Колега проверете дали е здрава турбината на водната помпа . Понякога се спуква или чупи турбината и се получава такъв ефект .Признаците и са слабо или никакво парно и бързо загряване на колата . Ако всичко с помпата е ОК е вероятно да е гарнитура на главата или спукана глава. Успех !



Здравейте и от мен. Същата кола същия проблем. Смених виско. Маркучите не са надути. Радиатора е равномерно нагрят навсякъде. Стана ми интересно мнението на колегата. От Балкан Стар ми бяха казали пролетта, че гарнитурата на галвата е за смяна. Възможно ли е от нея да вдига толкова температурата? Загрява само в големите жеги и като я вкарам в задръстванията.
  • 0

#8 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 31 юли 2011 - 09:19

Ама колко загравя , вие викате загрява и колегите лафят тука и гадая.Кажи някакви показатели .
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#9 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 31 юли 2011 - 10:00

Който му загрява колата в големите жеги,да си купува,нов радиатор.За стиснатите,да пробват с добавка за отпушване,на водната система,която често помага.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#10 yulistud

yulistud

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 31 юли 2011 - 17:20

Ама колко загравя , вие викате загрява и колегите лафят тука и гадая.Кажи някакви показатели .


Ами загрява до 115 и тръгва към 120 градуса.
За радиатора ако е запушен не трябва ли в някои зони да е по-студен от други? При мен е еднакво топъл на всякъде. Има ли дръги симптоми за разбиране дали е запушен?
  • 0

#11 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 31 юли 2011 - 19:35

Ами загрява до 115 и тръгва към 120 градуса.
За радиатора ако е запушен не трябва ли в някои зони да е по-студен от други? При мен е еднакво топъл на всякъде. Има ли дръги симптоми за разбиране дали е запушен?

Ми,той не е за пушен,а позапушен.Демек няма 100% проходимост.Свали го,налей вода от горния край,та да видиш,че ще изтече по-бавно.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни