Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с километража( по-точно трипметъра)


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Публикувано 04 юни 2011 - 13:47

Здравейте,

от известно време ми блокираше трипметъра на определени километри(които той си реши). След като го нулирам си работеше и пак след като навърти дадени километри и зацепваше.

Сега положението е по-трагично : :D И да го нулирам и да не го - не раобти. Когато си поиска навърта по 2-3 километра и спира... И така най-много е стигало до 5км и блокира...

Интересно е, че преди тръгваше като излизам сутрин за работа, в смисъл когато не я карам колата и съм го рестартирал на следващия ден си бачкаше, но пак за кратко. А когато съм на бензиностанция например и го нулирам тогава изобщо неискаше да зацепва.

Четох 1 дълга тема и реших да не се занимавам с тези неща аз, че с тия разглобяваници само си късам нервите... Спидометъра си бачка, няма пролбеми той.

Ще ми препоръчате ли човек, който да ми го оправи от София. Наистина много се ядосвам и предпочитам да платя на някой за такива пипкави работи, отколкото да си късам нервите.

Поздрави!
  • 0

#2 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 04 юни 2011 - 21:13

отвертка, пинсети, каноконлит, търпение - друго не ти трябва
  • 0

#3 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 05 юни 2011 - 10:40

Всъщност, никой не може да го поправи ... Скапва се червячната връзка на жилото към двата брояча ... Ако погледнеш общият брояч, седи малко накриво ! Какво ли не опитвах, ефект нулев ! Просто при конструирането е текла гениална мисъл, и самото движение го кара да се вади ... Решението би било да се смени посоката на въртене, което би значели нищо да не работи както трябва ! Може да сложиш една обезопасителна пластинка отстрани на маханизма, която да му пречи да ходи насам-натам ! Или да се смачка някак си краят на оста, за да не се вади ... Друго не мога да се сетя ! Поне ще придобиеш рутина в свалянето на таблото с уредите :icon_coolgrin: !
  • 0

#4 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 05 юни 2011 - 15:05

Ъгъла на подем на винтовата линия на червяка те кара да си мислиш така.

Проблема е друг - при червячното зацепване, поради спецификата му, се генерират доста големи аксиални сили. Предвид това, че не са взети специални мерки за компенсирането им, се получават тези проблеми.

Няма нищо случайно в автомобила ;)
  • 0

#5 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Публикувано 05 юни 2011 - 23:09

отвертка, пинсети, каноконлит, търпение - друго не ти трябва


Да видях, че не е нещо сложно, но ме е шубе да не прецакам нещо, което си е работило при свалянето на таблото... После ще има много да се псувам... :D

За това и плащам на този, който го направи вместо мен, пък ако не му пречи, ще наблюдавам как аджеба става това изваждане на таблото и кое как трябва да се направи за да знам за по-напред...

В краен случай ще се заема собственоръчно де, но после съм почти сигурен, че ще ме е яд... :)
  • 0

#6 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 11 юни 2011 - 15:29

Хвани се сам! За ремонта сигурно ще ти искат толкова пари, колкото да отидеш да си купиш таблото с инструментите 2ра ръка от някой... Не е нищо сложно, до колкото си спомням барабанчето излиза от мястото си и за това не отчита, аз моя като го вадих да го оправям даже си го нулирах и си почистих числата, сега е като нов, но при мен проблема е друг, скоростомера или не работи (като не работи и километража съответно не работи) или работи но стрелката е като рибарска лодка в тихоокенска буря, съответно тогава километража си отчита перфектно... Дайте някакъв акъл с тоя скоростомер че голяма краста, да не говорим че като си смениш кутията или диференциала и забравяш за него, дори и да е работел перфектно!..

Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0
Follow your own star...

#7 yavrik

yavrik

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц 190E, 1989

Публикувано 17 юни 2011 - 09:18

Аз преди години ходих със същият проблем при един майстор в Лозенец и ми го направи и не ми взе кой знае какви пари - нещо в порядъка около 15 лева. Единствено ми остави отпечатъци от пръсти по вътрешната страна на стъклото, та малко се виждат при слънце, но това да е проблема, иначе от тогава всичко бачка. Но за съжаление събориха сервиза на момчето и той се е преместил някъде, ще трябва да поразпитам малко и ще пиша, ако разбера къде е.
  • 0

#8 ganev

ganev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W201 - 601.....
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 юли 2011 - 23:43

търсите проблем на грешно място черяка се изяжда защото е на ххххххх км. имах го същия проблем когато колата направи 500000км. и го смених с такъв от бензинка на малко км
  • 0
Работи сякаш не се нуждаеш от пари. Танцувай сякаш никой не те гледа. Пей сякаш никой не те слуша. Живей така сякаш на земята е рай! Може да няма друг.

#9 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Публикувано 08 октомври 2011 - 17:01

Здравейте,

най-наркая намерих време и го свалих и го разглобих таблото и докато го въртях да видя от къде може да идва проблема в 1 момент започна едвам да се върти. Много трудно започна да се върти, иначе се нулира без проблем. Някакви идеи дали това е проблем и от къде може да е?

Поздрваи!
  • 0

#10 ivostankov

ivostankov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    190 Е 2.0 1991г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 октомври 2011 - 17:08

Един майстор ми каза че , ако се занули по време на движение се чупи имай го в предвид занапред.
  • 1
По-добре корем от бира, отколкото гърбица от работа!

Публикувано изображение

#11 Roshavv

Roshavv

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:airbrush paint, bleed guitar & voises by FOETICIDE, tattoo....
  • Автомобил:
    MB-w201(190)D , suzuki TL1000R

Публикувано 07 ноември 2011 - 22:14

Един майстор ми каза че , ако се занули по време на движение се чупи имай го в предвид занапред.

хах аз направих тази грешка преди време.. сега не ми работи дневния брояч....
иначе съм свялял таблото поне 15 пъти за един ден докато му сложа белите циферблати и диодното осветление.... но с тфа не ми се занимаваше... някой ден и аз ще си поиграя да видя кое строших...

поздрави'
  • 0
AIRBRUSH PAINTING
www.Roshavv.hit.bg

#12 Don Jerry

Don Jerry

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 190 2.5 Дизел 1989г.

Публикувано 17 септември 2012 - 17:45

на мен пък от време на време спидомера ми подскача или направо спира и нз с колко карам!!! Някой да има идея това защо се получава и как мога да го оправя?!
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни