Започна да пуши и няма тяга...!!!
Започната от svenchev, 01 юни 2011 - 19:15:56
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 юни 2011 - 19:15
Здравеите колеги.Днес както си карах и всичко беше добре,докато излязох на магистралата и я настъпих до 130км в час.
Изведнъж започна да пуши и загуби мошност...Едвам се прибрах с 80 км в час..Пали си и на ниски обороти си работи според мен добре...но като я форсирам пуши яко и не работи както трябва.Дайте акъл от какво е ако некои знае.При нас са почивни дни до понеделник а до тогава нема да мигна.
Колата е мл 270цди 2001година
Предварително благодаря.
Изведнъж започна да пуши и загуби мошност...Едвам се прибрах с 80 км в час..Пали си и на ниски обороти си работи според мен добре...но като я форсирам пуши яко и не работи както трябва.Дайте акъл от какво е ако некои знае.При нас са почивни дни до понеделник а до тогава нема да мигна.
Колата е мл 270цди 2001година
Предварително благодаря.
#2
Публикувано 01 юни 2011 - 20:21
Преполагам ти е заминала турбина,колега.Това симптомите по-принцип.
#3
Публикувано 01 юни 2011 - 20:50
какъв цвят пуши
виж си ЕГР да не е заседнал
и най добре диагностика
виж си ЕГР да не е заседнал
и най добре диагностика
#4
Публикувано 01 юни 2011 - 20:57
Значи като я форсирам започва да пуши черен пушек и преминава в син....но здраво ..като стара шкода мадарка на баир
#5
Публикувано 01 юни 2011 - 22:18
Вакум на турбината или ЕГР.
#6
Публикувано 02 юни 2011 - 12:47
Преди малко я запалих и изминах около 10 км без проблеми.Има си ускорение и се чува турбината като работи....след това пак се появи проблема..
Отворих капака и от дясно (както съм с лице към колата) се чува един звук като плюене в интервал с оборотите ма мотора..явно се появява когато мотора поработи малко...
Отворих капака и от дясно (както съм с лице към колата) се чува един звук като плюене в интервал с оборотите ма мотора..явно се появява когато мотора поработи малко...
#7
Публикувано 02 юни 2011 - 15:09
И аз съм минал по този път братле.
Смениха някакво моторче, което движи смукателните колектори.
Или нещо подобно.
После правиха и нещо по колекторите, ама като не разбирам....
Знам само от къде се отваря капака
Смениха някакво моторче, което движи смукателните колектори.
Или нещо подобно.
После правиха и нещо по колекторите, ама като не разбирам....
Знам само от къде се отваря капака
#8
Публикувано 02 юни 2011 - 18:11
дано да е моторчето да не са заминали
клапите и осите ,че тогава отива на цял колектор
клапите и осите ,че тогава отива на цял колектор
#9
Публикувано 07 юни 2011 - 10:02
Колата е в сервиз...там специалистите ми казаха че дюза на трети цилиндър като загрее спира да работи....Дали е възможно..(нещо им немам вяра)???
#10
Публикувано 07 юни 2011 - 10:53
Колата е в сервиз...там специалистите ми казаха че дюза на трети цилиндър като загрее спира да работи....Дали е възможно..(нещо им немам вяра)???
Какво означава спира да работи????
Самата дюза или управлението на дюзата???
#11
Публикувано 07 юни 2011 - 11:40
Незнам точно не съм много в час с дизелите...казаха че като поработи спира да подава гориво в цилиндъра (или подава но не достатъчно).
Още не са смъкнали старата чакат да доиде първо новата.Също така ми показаха че всичко около трета дюза е в нафта..??
Още не са смъкнали старата чакат да доиде първо новата.Също така ми показаха че всичко около трета дюза е в нафта..??
#12
Публикувано 09 юни 2011 - 12:56
Нова дюза на трети цилиндър..и проблема решен........
Само не можем да разберем от къде изпуска нафта....около петте дюзи всичко е пълно с нафта....????
майстора и той неможе да разбере.....?????
Някой някакви идеи..?
Само не можем да разберем от къде изпуска нафта....около петте дюзи всичко е пълно с нафта....????
майстора и той неможе да разбере.....?????
Някой някакви идеи..?
#13
Публикувано 09 юни 2011 - 14:21
При мен пълнеше около дюзите с нафта.. и се оказа някакво корито под повдигачите (или над.. не помня).
Но тук става дума за 124.
Друго което ми идва.. маркучите за обратната нафта ?
Но тук става дума за 124.
Друго което ми идва.. маркучите за обратната нафта ?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#14
Публикувано 10 юни 2011 - 16:15
Моят от днес е със същия проблем
Вече е в сервиза и очаквам новини...
Вече е в сервиза и очаквам новини...
#15
Публикувано 13 юни 2011 - 17:28
Смених маистора......като ми е сменил дюзата е сложил старата медна шайба....В четвъртък ще ходя в новия гараж. Ще извадят и петте дюзи ще фрезоват леглата.... нови медно дифтунги (или както там се казват) и ще пиша пак.В момента ръса на пътя по два литра нафта на 100 км
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни