Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Започна да пуши и няма тяга...!!!


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#1 svenchev

svenchev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    mercedes ml 270cdi

Публикувано 01 юни 2011 - 19:15

Здравеите колеги.Днес както си карах и всичко беше добре,докато излязох на магистралата и я настъпих до 130км в час.

Изведнъж започна да пуши и загуби мошност...Едвам се прибрах с 80 км в час..Пали си и на ниски обороти си работи според мен добре...но като я форсирам пуши яко и не работи както трябва.Дайте акъл от какво е ако некои знае.При нас са почивни дни до понеделник а до тогава нема да мигна.

Колата е мл 270цди 2001година

Предварително благодаря.
  • 0

#2 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 01 юни 2011 - 20:21

Преполагам ти е заминала турбина,колега.Това симптомите по-принцип.
  • 0

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 01 юни 2011 - 20:50

какъв цвят пуши
виж си ЕГР да не е заседнал
и най добре диагностика
  • 0

#4 svenchev

svenchev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    mercedes ml 270cdi

Публикувано 01 юни 2011 - 20:57

Значи като я форсирам започва да пуши черен пушек и преминава в син....но здраво ..като стара шкода мадарка на баир
  • 0

#5 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 01 юни 2011 - 22:18

Вакум на турбината или ЕГР.
  • 0

#6 svenchev

svenchev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    mercedes ml 270cdi

Публикувано 02 юни 2011 - 12:47

Преди малко я запалих и изминах около 10 км без проблеми.Има си ускорение и се чува турбината като работи....след това пак се появи проблема..

Отворих капака и от дясно (както съм с лице към колата) се чува един звук като плюене в интервал с оборотите ма мотора..явно се появява когато мотора поработи малко...
  • 0

#7 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 юни 2011 - 15:09

И аз съм минал по този път братле.
Смениха някакво моторче, което движи смукателните колектори.
Или нещо подобно.
После правиха и нещо по колекторите, ама като не разбирам....
Знам само от къде се отваря капака :kill_myself:
  • 0

#8 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 02 юни 2011 - 18:11

дано да е моторчето да не са заминали
клапите и осите ,че тогава отива на цял колектор
  • 0

#9 svenchev

svenchev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    mercedes ml 270cdi

Публикувано 07 юни 2011 - 10:02

Колата е в сервиз...там специалистите ми казаха че дюза на трети цилиндър като загрее спира да работи....Дали е възможно..(нещо им немам вяра)???
  • 0

#10 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 07 юни 2011 - 10:53

Колата е в сервиз...там специалистите ми казаха че дюза на трети цилиндър като загрее спира да работи....Дали е възможно..(нещо им немам вяра)???


Какво означава спира да работи????
Самата дюза или управлението на дюзата???
  • 0

#11 svenchev

svenchev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    mercedes ml 270cdi

Публикувано 07 юни 2011 - 11:40

Незнам точно не съм много в час с дизелите...казаха че като поработи спира да подава гориво в цилиндъра (или подава но не достатъчно).
Още не са смъкнали старата чакат да доиде първо новата.Също така ми показаха че всичко около трета дюза е в нафта..??
  • 0

#12 svenchev

svenchev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    mercedes ml 270cdi

Публикувано 09 юни 2011 - 12:56

Нова дюза на трети цилиндър..и проблема решен........

Само не можем да разберем от къде изпуска нафта....около петте дюзи всичко е пълно с нафта....????

майстора и той неможе да разбере.....?????

Някой някакви идеи..?
  • 0

#13 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юни 2011 - 14:21

При мен пълнеше около дюзите с нафта.. и се оказа някакво корито под повдигачите (или над.. не помня).
Но тук става дума за 124.
Друго което ми идва.. маркучите за обратната нафта ?
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#14 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 юни 2011 - 16:15

Моят от днес е със същия проблем :kill_myself:
Вече е в сервиза и очаквам новини...
  • 0

#15 svenchev

svenchev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    mercedes ml 270cdi

Публикувано 13 юни 2011 - 17:28

Смених маистора......като ми е сменил дюзата е сложил старата медна шайба....В четвъртък ще ходя в новия гараж. Ще извадят и петте дюзи ще фрезоват леглата.... нови медно дифтунги (или както там се казват) и ще пиша пак.В момента ръса на пътя по два литра нафта на 100 км
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни