C200 - проблем с климатроникКлиматроника изпуска фреон
Започната от ci3pi0, 01 юни 2011 - 12:47:30
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 юни 2011 - 12:47
Здравейте! Настъпва лятото и трябва да оправяма климатиците по колите! Аз се сблъсках със следният проблем- моят е C200, 1997г. с климатроник. Отнякъде изпуска фреона. Напълнихме го с оцветен фреон, но никъде при двигателя не се вижда да изпуска. Най- вероятно е някъде под таблото.
Има ли начин да се достигнат, проверят и оправят връзките на климатроника, без да се разглобява цялото табло и откъде?
Има ли начин да се достигнат, проверят и оправят връзките на климатроника, без да се разглобява цялото табло и откъде?
#2
Публикувано 01 юни 2011 - 14:16
Не,ма най често изпускат от фибъра на компресора.Здравейте! Настъпва лятото и трябва да оправяма климатиците по колите! Аз се сблъсках със следният проблем- моят е C200, 1997г. с климатроник. Отнякъде изпуска фреона. Напълнихме го с оцветен фреон, но никъде при двигателя не се вижда да изпуска. Най- вероятно е някъде под таблото.
Има ли начин да се достигнат, проверят и оправят връзките на климатроника, без да се разглобява цялото табло и откъде?
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 01 юни 2011 - 18:47
Вътрешния радиатор/изпарител се проверява с газ анализатор. Ако все още имаш фреон в системата мога да ти го проверя
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#4
Публикувано 10 юни 2011 - 14:35
Не,ма най често изпускат от фибъра на компресора.
оглеждах внимателно около двигателя, никъде не видях да се е оветило от цветния фреон. Затова предположих, че трябва да изпуска някъде вътре в купето. Освено, ако изпуска някъде отдолу, където не се вижда. Къде се намира въпросният фибър и скъп ли е ремонта му?
#5
Публикувано 10 юни 2011 - 14:42
Toзи флуоресцентния газ или течност там в каквото и да е състояние, не е ли по-тежък/плътен от фреона?
Един приятел има класическият проблем, при който му изчезва за малко над година фреона (не целия разбира се, но над 500гр. от 800гр. система), без никога да оцветява нищо. Като се разчетохме из разните там източници, излезе че като е по-плътен от самия фреон, не оцветява нищо, стига хлабината през която изпуска, да не е достатъчно голяма
Един приятел има класическият проблем, при който му изчезва за малко над година фреона (не целия разбира се, но над 500гр. от 800гр. система), без никога да оцветява нищо. Като се разчетохме из разните там източници, излезе че като е по-плътен от самия фреон, не оцветява нищо, стига хлабината през която изпуска, да не е достатъчно голяма
#6
Публикувано 10 юни 2011 - 23:15
Няма цветен и прозрачен фреон, само безцветен! Има УВ реагент, който се добавя към фреона и не оцветява него, а МАСЛОТО! Добавят се не повече от 7 мл. на 1 кг. система. При супер малки и тънки пропуски оцветяване няма да намерите, или ще е много слабо. А и ако очаквате да го гледате с просто око ще видите грънци. Пътищата се осветяват с УВ лампа! Това му е идеята, че ако се смеси с прах и други боклуци като го светнеш с лампата и ще реагира. Вижда се и без жълтите очила, но с тях е по-добре. Ако изпуска за повече от месец проблемът трябва да се търси на линията за ниско ( всмукателния път ), а това е вътрешния изпарител/радиатор и излизащата от него ПО-ДЕБЕЛАТА ОТ ДВЕТЕ тръба и стигаща до компресора. На нея налягането при нормална работа е около 2-2.2 бара, а на тънката 13-17 бара. С други думи, проблемът не е на високото налягане, в противен случай няма да имате фреона още докато се приберете или в най-добрия случай след 5 до 7 дена.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#7
Публикувано 10 юни 2011 - 23:48
Да, разбира се че го гледахме с UV лампа.
Това е полезно инфо за пътя на ниското налягане. Благодаря!
Това е полезно инфо за пътя на ниското налягане. Благодаря!
#8
Публикувано 11 юни 2011 - 08:52
Проверете и иглите, те също са често срещан проблем.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#9
Публикувано 16 юни 2011 - 14:58
Проверете и иглите, те също са често срещан проблем.
какви са тези игли, къде да ги търся и как да ги проверим? Бихте ли ми казали и колко горе- долу върви една диагностика и евентуален ремонт на теча?
#10
Публикувано 02 май 2020 - 21:46
Няма цветен и прозрачен фреон, само безцветен! Има УВ реагент, който се добавя към фреона и не оцветява него, а МАСЛОТО! Добавят се не повече от 7 мл. на 1 кг. система. При супер малки и тънки пропуски оцветяване няма да намерите, или ще е много слабо. А и ако очаквате да го гледате с просто око ще видите грънци. Пътищата се осветяват с УВ лампа! Това му е идеята, че ако се смеси с прах и други боклуци като го светнеш с лампата и ще реагира. Вижда се и без жълтите очила, но с тях е по-добре. Ако изпуска за повече от месец проблемът трябва да се търси на линията за ниско ( всмукателния път ), а това е вътрешния изпарител/радиатор и излизащата от него ПО-ДЕБЕЛАТА ОТ ДВЕТЕ тръба и стигаща до компресора. На нея налягането при нормална работа е около 2-2.2 бара, а на тънката 13-17 бара. С други думи, проблемът не е на високото налягане, в противен случай няма да имате фреона още докато се приберете или в най-добрия случай след 5 до 7 дена.
т.е. ако изпуска за повече от месец да се търси в линията за ниско налягане.
В случая при мен при надуване с азот за 1 ден падна от 11 на 7 атмосфери, т.е. трябва да е при високото налягане. Или компресора?
#11
Публикувано 03 май 2020 - 20:22
Вътрешния радиатор/изпарител се проверява с газ анализатор. Ако все още имаш фреон в системата мога да ти го проверя
Колега ... може ли малко инфо за анализатора ? при мен държи 3-4 месеца ... всяко лято към края на май го зареждам и държи до средата на септември и така толкова години не разбрахме от къде издиша ... Има ли някой в моя район който може да го провери ? Хасково-Пловдив ?
#12
Публикувано 29 май 2020 - 14:03
IMG_20200529_150138.jpg 162,4K
2 Брой сваляния
Провери си радиатора на климатика, най-често се пука зад перките.
Провери си радиатора на климатика, най-често се пука зад перките.
Този пост е редактиран от bollbe: 29 май 2020 - 14:04
#13
Публикувано 10 юни 2020 - 13:21
Фреона има специфичен мириз. Ако испуска от радиатора в купето, няма как да не разберете. Миризмата е отвратителна.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни