Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Мнения и впечетленияC 220 CDI w204


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#16 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 12 юни 2011 - 22:06

Благодаря на всички!
Мога спокойно да кажа, че тази кола няма нужда от по - голям мотор от 220. ВЪРВИ ЗВЕРСКИ. Според мен лично, всичко от горе е само разход в горивото.
Между другото има един интересен факт за вас. Когато я взех бешо още с немската нафта и мо полазваше среден разход 6.9 - 7.0 (горе долу). Снощи я карах цяла вечер и не се промени. Днес заредих (От ШЕЛ) рестартирах показателите и познайте......разхода отиде доста по - високо, около 9.5 - 10.0. Мнооооооооого интересно нали :D.

ЕТО И СНИМКИТЕ НА ХУБАВИЦАТА МИ!

Като занулиш показанията в начаото разхода е ужасяващ, но после се наместват работите. Примерно зануляваш на бензиностанцията и за 30 минути минаваш 1 км в задръстването. При разход на час от поне 0.5 литра, то средният ти разход е 25л/100км, което е валидно за изминалия период и преход от 1 км, ама не е показателен. Покарай колата и ще видиш, че всичко ще си дойде на мястото. Немската нафта е по-добра от нашата, ама не е с едно пълнене да минаваш 3000 км.
Аз лично зареждам от ОМВ от скъпата нафта и нищо друго. Освен това зареждам и на определени бензиностанции.
Пример: на околовръстното и самоковско шосе има ОМВ(най-често там зареждам), пълня до капачката. Резервоара ми е 62 по книжка, предполагам и твоя е толкова. Нулирам километража. Птивам до Самоков, оставям кучето на тъщата, от там през Дупница до Гърция-Вурвуру, 3 дни в Гърция мотане за разглеждане, плажове, кръчми, обратно към Самоков да си взема животинкат и малко преди Самоков ми светна лампата на резервата на преход 984 км. Аз си карам колата разумно, но не и бавно, в смисъл, че мога и доста по-икономично да я карам. На бензиностанцията на която бях заредил на тръгване сипах 58-59 литра на връщане. Климатика е работил през половината пътуване.
Мисля, че ако бях с немска нафта, разликата щеше да е 2-3 литра, което си е пренебрежимо малко.
Покарай колата, да и свикнеш на показанията, щото като я запалиш сутрин, средния разход започва от 6.5, точно за 7 минути вече е 10.5 и почва да пада или продължава да се вдига ако си в задръстване, но като започнеш да караш и почва да пада бързо.
В София разход 10-11 при централно-задръстено, 7.5-8 неделно лежерно. Междуселско 5.0-7.5 в зависимост колко ниско летиш.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#17 pippo

pippo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercede - Benz C 220 CDI, W204, 2008г.

Публикувано 13 юни 2011 - 13:33

Като занулиш показанията в начаото разхода е ужасяващ, но после се наместват работите. Примерно зануляваш на бензиностанцията и за 30 минути минаваш 1 км в задръстването. При разход на час от поне 0.5 литра, то средният ти разход е 25л/100км, което е валидно за изминалия период и преход от 1 км, ама не е показателен. Покарай колата и ще видиш, че всичко ще си дойде на мястото. Немската нафта е по-добра от нашата, ама не е с едно пълнене да минаваш 3000 км.
Аз лично зареждам от ОМВ от скъпата нафта и нищо друго. Освен това зареждам и на определени бензиностанции.
Пример: на околовръстното и самоковско шосе има ОМВ(най-често там зареждам), пълня до капачката. Резервоара ми е 62 по книжка, предполагам и твоя е толкова. Нулирам километража. Птивам до Самоков, оставям кучето на тъщата, от там през Дупница до Гърция-Вурвуру, 3 дни в Гърция мотане за разглеждане, плажове, кръчми, обратно към Самоков да си взема животинкат и малко преди Самоков ми светна лампата на резервата на преход 984 км. Аз си карам колата разумно, но не и бавно, в смисъл, че мога и доста по-икономично да я карам. На бензиностанцията на която бях заредил на тръгване сипах 58-59 литра на връщане. Климатика е работил през половината пътуване.
Мисля, че ако бях с немска нафта, разликата щеше да е 2-3 литра, което си е пренебрежимо малко.
Покарай колата, да и свикнеш на показанията, щото като я запалиш сутрин, средния разход започва от 6.5, точно за 7 минути вече е 10.5 и почва да пада или продължава да се вдига ако си в задръстване, но като започнеш да караш и почва да пада бързо.
В София разход 10-11 при централно-задръстено, 7.5-8 неделно лежерно. Междуселско 5.0-7.5 в зависимост колко ниско летиш.

Колега, много ти благодаря. Информацията ти ми е много полезна. Аз карам колата от 5 дни и разхода ми варира между 8 и 11, но трябва да се има в предвид, че все още не съм излизал извън града (Пловдив). Но се очертва в сряда да ми е първото по - дълго пътуване извънградско и тогава ще видя за какво иде реч.

Аз имам и едно питане относно новата колица. Може би малко глупаво, но... :)

Та значииииииииии, въпроса ми е относно говорителите на колата (тези във 4те врати.) На тях има едни такива пластмасови мрежички, които пазят самия говорител. Покрая тези мрежички са обиколени с една метална лайсна. Моя проблем е, че на двете десни врати тези лайсни не са закрепени добре в горните десни ъгли и от вибрациите на баса лееееееееекичко подрънкват от време на време. Не че е много фрапантно, но тъй като съм доста педантичен много ме дразни. Въпроса ми е някой има ли идея на какъв принцип са захванати тези мрежички или как се свалят за да се опитам да ги сложа наново. Абе изобщо как мога да си реша проблема? Благодаря много предварително!

Прикачени файлове


  • 0
Публикувано изображение

#18 BAPHA

BAPHA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бостън
  • Автомобил:
    2008 W204 C350 Sport 268hp
    2012 Toyota Venza

Публикувано 13 юни 2011 - 23:32

За съжаление мрежичките не са самостоятелно, а са вградени в кората на вратата - тоест, за да ги свалиш или почистиш или каквото и да било трябва да свалиш цялата кора на вратата. Не, че това е кой знае колко сложно, но би било къде-къде по-лесно, ако бяха на болтчета...ето в този форум има описано със снимки как става свалянето на кората:

http://www.mbworld.o...trofit-how.html

Успех!
  • 0
Публикувано изображение

#19 pippo

pippo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercede - Benz C 220 CDI, W204, 2008г.

Публикувано 14 юни 2011 - 10:41

За съжаление мрежичките не са самостоятелно, а са вградени в кората на вратата - тоест, за да ги свалиш или почистиш или каквото и да било трябва да свалиш цялата кора на вратата. Не, че това е кой знае колко сложно, но би било къде-къде по-лесно, ако бяха на болтчета...ето в този форум има описано със снимки как става свалянето на кората:

http://www.mbworld.o...trofit-how.html

Успех!

Благодаря много, колега. Но май не съм сигурен, че ще се справя сам, а и не ми се опитва, за да не прецакам нещо. Ще мисля как да се справя с досадното дрънчене.
А да попитам при някой друг има ли го този проблем?
  • 0
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни