Какво да гледаме при покупка на w140s300td
Започната от mbthepower, 31 май 2011 - 15:40:15
735 мнения по тази тема
#76
Публикувано 28 септември 2011 - 00:14
наи добрият размери за тези коли е 235 60 на 16 имам 4 чисто нови гуми Yokoham останаха ми от моята 300 ТД сори че сега се включвам със закъснение но сега видяях темата ... иначе може да дам много полезни савети
#77
Публикувано 28 септември 2011 - 00:28
това е моето бебче
Прикачени файлове
#78
Публикувано 03 януари 2012 - 00:15
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#79
Публикувано 03 януари 2012 - 00:19
Колата е ТОП
Ако те устрийва цената направо и се меткай
Ако те устрийва цената направо и се меткай
By Batev
#80
Публикувано 03 януари 2012 - 00:21
Доста добре изглежда.Пък и е 98 година
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#81
Публикувано 03 януари 2012 - 02:03
Щеше ми се сива, но пък тая е топ левъл
Само дето няма печка. И цената и наистина е по висока от реалната и : )
А и от доста време се продава.
Имаше една американка 320 много наточена. Замина за 2 седмици дано някои от форума да я е взел
А тази http://www.mobile.bg/11325233865620793 горе долу бива само дето като чели е имала удар отпред. Луфт в предния капак, тапициран еърбег. И има чип а мен тва нещо много много не ме радва.
Някои "чипосвал" ли си е печката ?
И тази http://www.mobile.bg/11324066961922362 "уникат само за сериозни купувачи"
И тя бива горе долу пак посничка но изглежда на 440 000 не на 240 000
Как върви обслужването на тва чудо. В смисъл масла филтри ремъци читави колко пари излиза.
Само дето няма печка. И цената и наистина е по висока от реалната и : )
А и от доста време се продава.
Имаше една американка 320 много наточена. Замина за 2 седмици дано някои от форума да я е взел
А тази http://www.mobile.bg/11325233865620793 горе долу бива само дето като чели е имала удар отпред. Луфт в предния капак, тапициран еърбег. И има чип а мен тва нещо много много не ме радва.
Някои "чипосвал" ли си е печката ?
И тази http://www.mobile.bg/11324066961922362 "уникат само за сериозни купувачи"
И тя бива горе долу пак посничка но изглежда на 440 000 не на 240 000
Как върви обслужването на тва чудо. В смисъл масла филтри ремъци читави колко пари излиза.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#82
Публикувано 03 януари 2012 - 03:33
В темата не пише ли всичко , че не съм я чел отдавна , имаше и още две теми за 140-ки , там аз и другите колеги сме описали всичко .
Иначе за колата , ако е редовна е много спокойна , за нормално каране , набира си много добре , не усещаш скороста .
Обслужването.
Масла мобил гастрол , валволин от този сорт масла + филтри 200 лева.
Скоростна кутия 250 лева.
Гуми 2ра ръка по 60-70 лева броя , новите са по 250 броя.
Абе да ти кажа , ще се справиш.
Подгряващи свещи беру - 30 лева бройката.
Зареждане климатроник -180лева
Иначе за колата , ако е редовна е много спокойна , за нормално каране , набира си много добре , не усещаш скороста .
Обслужването.
Масла мобил гастрол , валволин от този сорт масла + филтри 200 лева.
Скоростна кутия 250 лева.
Гуми 2ра ръка по 60-70 лева броя , новите са по 250 броя.
Абе да ти кажа , ще се справиш.
Подгряващи свещи беру - 30 лева бройката.
Зареждане климатроник -180лева
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#83
Публикувано 03 януари 2012 - 07:08
Някои "чипосвал" ли си е печката ?
Тамън половината форум........не се коси......това може само да те радва
.Ти по принцип ''печка'' ли си търсиш
By Batev
#84
Публикувано 03 януари 2012 - 09:55
@mbthepower Четох ги. Въпроса беше конкретно дали можете да кажете нещо за тея и по конкрето първата. Защото имате поглед върху нещата
Иначе това което ми казваш като цени е близко до това на W201D или малко по високи но за кола такъв клас е приемливо.
@Gangsta Man По принцип гледах и 320 но там е още по слабо от към избор.
Пък и после трябва ГИ. А тоя филм не искам да го гледам : ))
Иначе това което ми казваш като цени е близко до това на W201D или малко по високи но за кола такъв клас е приемливо.
@Gangsta Man По принцип гледах и 320 но там е още по слабо от към избор.
Пък и после трябва ГИ. А тоя филм не искам да го гледам : ))
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#85
Публикувано 03 януари 2012 - 10:39
@Gangsta Man По принцип гледах и 320 но там е още по слабо от към избор.
Колега специално за първата ще ти кажа, че видимо колата е имала удар.Тази селяния с волана няма да я коментирам.Но надали има кола която е 14-15 години по пътищата и няма удар.Колата е нова има визия, изглежда добре, има стойка, но е много много постна от страна на екстри и в никакъв случай не си заслужава парите.
Относно ГИ ти си знаеш най добре.Аз също мислех като тебе, но реално погледнато вече има кадърни майстори за ГИ и поставянето на ГИ не е това, което беше преди няколко години.
Съгласен съм с теб, че в сайтовете за коли няма читави 140-ки, която като я видиш и да ти хване окото от първи път.Или ако хване окото на оглед на живо е трагедия
Все пак ако харесаш нещо поствай с каквото можем ще помагаме
By Batev
#86
Публикувано 03 януари 2012 - 10:43
За момента само това читаво намирам.
http://www.mobile.bg/11322639976654366
п.п. копчето на седалката отстрани за какво е ?
така като гледам вътрешното огледало маи не е ел. (което изобщо не е фатално : ) )
и горе до плафона на тавана гледам че има микрофон това значи ли че би трябвало да има телефон ?
Тези мотори с какъв антифриз ги дават че гледам тази е с червен а другите които съм гледал са били с син.
п.п2. за газовата да има доста маистори но... са пак едни допълнителни 1,5 2 лева върху цената.
Заема место в багажника
И наи вече газаджия ще ми пипа колата.
Единствено от газаджия повече мразя алармаджия това да не ти е в колата. Такива поразии правят че не е истина.
http://www.mobile.bg/11322639976654366
п.п. копчето на седалката отстрани за какво е ?
така като гледам вътрешното огледало маи не е ел. (което изобщо не е фатално : ) )
и горе до плафона на тавана гледам че има микрофон това значи ли че би трябвало да има телефон ?
Тези мотори с какъв антифриз ги дават че гледам тази е с червен а другите които съм гледал са били с син.
п.п2. за газовата да има доста маистори но... са пак едни допълнителни 1,5 2 лева върху цената.
Заема место в багажника
И наи вече газаджия ще ми пипа колата.
Единствено от газаджия повече мразя алармаджия това да не ти е в колата. Такива поразии правят че не е истина.
Този пост е редактиран от staniola: 03 януари 2012 - 11:20
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#87
Публикувано 03 януари 2012 - 11:24
Този микрофон като му гледам монтажа надали е оригинален но не споря.
копчето отстрани на седалката е за надуване на седалката.
За антифриза прочети тук.....темата е много интересна http://forums.mbclub...opic=31333&st=0
копчето отстрани на седалката е за надуване на седалката.
За антифриза прочети тук.....темата е много интересна http://forums.mbclub...opic=31333&st=0
By Batev
#88
Публикувано 03 януари 2012 - 11:43
Колега аз имам една 320-ка с която мога да се разделя и да ти дам гаранция ,че колата е читава с ГИ и доста други екстри (вакуум на врати ,подгрев на предни и задни седалки и много други) Колата е преди фейслифта ,но е почти перфектна.
NO PAIN - NO GAIN!
#89
Публикувано 03 януари 2012 - 11:45
Хари хвърли му едно две кадро на твоя Бенц да види колегата как трябва да изглежда една гледана колица
А пък за екстри да не говотим
А пък за екстри да не говотим
By Batev
#90
Публикувано 03 януари 2012 - 12:00
Ето я машинката.
Прикачени файлове
NO PAIN - NO GAIN!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни