Какво да гледаме при покупка на w140s300td
Started by mbthepower, 31 May 2011 - 15:40:15
735 replies to this topic
#526
Posted 26 January 2012 - 19:40
Евала ти мимо евала , за твоите приказки евала
И аз съм на това мнение .
И аз съм на това мнение .
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#527
Posted 26 January 2012 - 21:23
,Ела до Плевен , да я взимаш тая красавица
Колата е номер 1 , гледал съм я , кара я уравновесен човек , винаги съм я засичал да се кара много бавно и тузарски
Ще съдействаме със нотариус и каквото трябва друго
и аз си търся такава хареса ми тая плевенската ,ама много ме дразнят тея дето лъжат за година ,все пак като качваш обява пише година на прозводство, да взема да му звънна ли ?!!?
#528
Posted 26 January 2012 - 21:26
Тя в талона може да си се води 94год все пак игри доста има с регистрациите но по вина ще си излезе истината.
#529
Posted 26 January 2012 - 23:03
Не знам,но ми се струва много хубава 420ката така,че не е шанс за изпускане според мен.А и на мен преди фейса по ме кефат 140ките някак си изглеждат по раздути и по мафиотски
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#530
Posted 27 January 2012 - 02:24
Rolls-Royce, Bentley, Maybach, MB/S-класa, Audi А8, Lexus LS и т. н. т. са автомобили, които се нуждаят от платен(и) шофьори за да возят собственика или шефа. Умният човек си купува луксозно двуврато купе( например: Bentley, MB/CL, Lexus SC ........ .), за да не го бъркат с шофьора на .......... !!!
#531
Posted 27 January 2012 - 08:53
Умният човек си купува луксозно двуврато купе
Не! На умният човек не му дреме за какъв ще го помислят и не живее за мнението на хората!!!!!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#532
Posted 27 January 2012 - 11:05
Еййй това е изказването. Бай Василе, прав си
#533
Posted 27 January 2012 - 17:27
които се нуждаят от платен(и) шофьори за да возят собственика или шефа.
Е аз съм шофьор на съпругата ми и децата.В купето къде да ги сложа да седнат, а и най мразим приказката -стани да седна.
За това на всички пожелавам по една S-ка за семейна кола ,а на шоферите по един SL ей така за свободното време
#534
Posted 27 January 2012 - 17:31
А и на мен преди фейса по ме кефат 140ките някак си изглеждат по раздути и по мафиотски
Ама не знаеш колко си прав.Имаш един голям плюс от мен
#535
Posted 27 January 2012 - 19:57
За голяма част от българите, в пълна сила, е валидна приказката: " На гол тумбак чифте пищови". Живеем в панелки, но караме MB/S-класа и т. н. т. ---. Здраве и успех на всички!
#536
Posted 27 January 2012 - 20:20
За голяма част от българите, в пълна сила, е валидна приказката: " На гол тумбак чифте пищови". Живеем в панелки, но караме MB/S-класа и т. н. т. - - - . Здраве и успех на всички!
Ти не приспадаш ли към обикновенните българи?
И според теб тия където живеем в панелки какъв модел МБ трябва да караме?
Две изказвания имаш в темата и двете не са на място.!!!!!!
Edited by alipi, 27 January 2012 - 20:22 .
Не хапи този,който може да те изяде.
#537
Posted 27 January 2012 - 20:24
Докторе, ей това ви е проблема пък на голям процент от вас докторите: Делите хората на вилаети и панелки! Е па на тоя свет има еСкласи и за нормални и за по-заможни.
Дано в практиката си по-малко да водиш диалог като ташкън човек.
Дано в практиката си по-малко да водиш диалог като ташкън човек.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#538
Posted 27 January 2012 - 21:31
и човека е прав че много хора нямат пара да подържат ес класите или седмицити или квото там са взели с парите от продадения апартамент или нива на баба или дядо...
и поне за еска дълга база и на мен ми се струва че нещо не е както трябва да си я карам сам из градо... нещо като да си джиткам стреч лимузина или пулман...
на дълго и със семейството бива... ама хора много... мисли много...
и поне за еска дълга база и на мен ми се струва че нещо не е както трябва да си я карам сам из градо... нещо като да си джиткам стреч лимузина или пулман...
на дълго и със семейството бива... ама хора много... мисли много...
#539
Posted 27 January 2012 - 22:48
ааааа Пухиии - нещо за дългите бази ли каза ???и човека е прав че много хора нямат пара да подържат ес класите или седмицити или квото там са взели с парите от продадения апартамент или нива на баба или дядо...
и поне за еска дълга база и на мен ми се струва че нещо не е както трябва да си я карам сам из градо... нещо като да си джиткам стреч лимузина или пулман...
на дълго и със семейството бива... ама хора много... мисли много...
Ми аз кат си карам сам дългата база кво ми е ????
Аз ще ти кажа - ШИРОКООООО хахахахахахах
Ай наздраве !!!
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!
#540
Posted 27 January 2012 - 22:57
разбира се че нямам нищо против да пише L
ама сам да се развозвам незнам - трудно се паркира из центъра на софията
даже кат спрях пред карфур и една 220ка дълга база се пльосна пред мен и гледам и гледам ми много си е дълго да ходиш сам на пазар...
ай наздраве!
ама сам да се развозвам незнам - трудно се паркира из центъра на софията
даже кат спрях пред карфур и една 220ка дълга база се пльосна пред мен и гледам и гледам ми много си е дълго да ходиш сам на пазар...
ай наздраве!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users