- Няма 140-ка с механична инжекция ,всички са с електрически инжекцион и всички са с по 4 клапана на цилиндър. (говоря само за бензиновите)
Какво да гледаме при покупка на w140s300td
Започната от mbthepower, 31 май 2011 - 15:40:15
735 мнения по тази тема
#421
Публикувано 23 януари 2012 - 20:11
NO PAIN - NO GAIN!
#422
Публикувано 23 януари 2012 - 20:14
А за дизеловите 350-ки , няма смисъл да лафим
по 2 клапана , мъртвец
по 2 клапана , мъртвец
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#423
Публикувано 23 януари 2012 - 20:49
Staniola е тази ти предлагах много отдавна ,а вчера обещах да я наснимам.
94г,газов инжекцион в гаранция,нов внос,нов акумулатор в гаранция,ел седалки,инфраред ключ,Летни гуми на джанти бъбрек и зимни гуми на джанти от W220-ka,платено каско цялото до септември 2012.Всички масла по двигател скорости и диференциал сменени и както и всички филтри.Нов радиатор на климатика в купето и пълно зареждане след това с фреон.Колата е страхотна някой момчета от форума са я виждали.Нови предни накладки сложени в събота.Гражданската е на две вноски с предстояща вноска март месец
цената която момчето и търси е 12 000лв
94г,газов инжекцион в гаранция,нов внос,нов акумулатор в гаранция,ел седалки,инфраред ключ,Летни гуми на джанти бъбрек и зимни гуми на джанти от W220-ka,платено каско цялото до септември 2012.Всички масла по двигател скорости и диференциал сменени и както и всички филтри.Нов радиатор на климатика в купето и пълно зареждане след това с фреон.Колата е страхотна някой момчета от форума са я виждали.Нови предни накладки сложени в събота.Гражданската е на две вноски с предстояща вноска март месец
цената която момчето и търси е 12 000лв
#424
Публикувано 23 януари 2012 - 21:25
Аз,ако съм на мястото на staniola бих я купил.
Най-голямата причина за това е,че има чисто нов изпарител на климатика,който
се намира зад таблото и е ебаси приключението,за да се смени. Освен това
е и скъп.
Има газова,каско,сменени конкумативи...и най-важното, колата не е на някакъв непознат.
Най-голямата причина за това е,че има чисто нов изпарител на климатика,който
се намира зад таблото и е ебаси приключението,за да се смени. Освен това
е и скъп.
Има газова,каско,сменени конкумативи...и най-важното, колата не е на някакъв непознат.
#425
Публикувано 23 януари 2012 - 21:54
Тази е твоята кола колега.
Скачай и не му мисли .
Качваш се и караш , само едни джанти хубави слагаш и един скоростен лост по хубав , затъмняваш стъклата и става номер 1 колата
Скачай и не му мисли .
Качваш се и караш , само едни джанти хубави слагаш и един скоростен лост по хубав , затъмняваш стъклата и става номер 1 колата
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#426
Публикувано 23 януари 2012 - 22:04
Прави ми впечатление, че на тази кола двигателния отсек е доста чист, ей такива коли обичам, със собственици, които се грижат за тях-мият двигатели, вакси, макси... А иначе няма нищо по-хубаво от черна Мечка със затъмнени прозорци(всички, без челния) и бавно движение, уникално е ))) Нещо и аз почвам да се размечтавам :Д
#427
Публикувано 23 януари 2012 - 22:29
Прави ми впечатление, че на тази кола двигателния отсек е доста чист, ей такива коли обичам, със собственици, които се грижат за тях-мият двигатели, вакси, макси...
Собственика е маниак,при него няма няма.
... А иначе няма нищо по-хубаво от черна Мечка със затъмнени прозорци(всички, без челния) и бавно движение, уникално е ))) Нещо и аз почвам да се размечтавам :Д
Е тика вече ме уцели мен.
П.П. тука е със старото фолио (леко прозира),сега е още по затъмнена .
#428
Публикувано 23 януари 2012 - 22:30
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#429
Публикувано 23 януари 2012 - 22:32
Мимо, това е истината.Направо красота, невероятна е
#430
Публикувано 23 януари 2012 - 22:41
днес един от мобилето ми каза че с500 му горяла 1-2 масло на 10 000 км,това нормално ли е за този мотор(каза че я настъпвал доста),а и е претапициран волана ???
#431
Публикувано 23 януари 2012 - 23:02
Що да не е нормално ,ако му е тежък много тежък крака даже и повече да му е лапнала все пак трябва да има мазане във високите обороти.А и като знам какви менте масла продават в България.
#432
Публикувано 23 януари 2012 - 23:07
Няма нормален разход на масло ,добрият мотор не гори масло! Волана им е некачесвен и на повечето е претапициран ,ако не е захабен и изглежда кофти.
NO PAIN - NO GAIN!
#433
Публикувано 23 януари 2012 - 23:17
ами има логика в думите и на 2та,аз съм по запознат с БМВ-та понеже досега само такива съм карал, последното ми е дизел и с кофти масла гори,с кастрол не бара,бензиновите ми не горяха,но има един клапан на картерни газове при БМВ струва 100лв и като сдаде багажа мотора е перфектен а лапа по 1-2литра на 1000км,като се смени и всичко заспива,та затова питах,незнам и с кво масло го кара тоя,ама ако не го продаде до 15тина дни ще го гледам става въпрос за тоя от надежда
#434
Публикувано 23 януари 2012 - 23:20
иначе на снимките гледам е запален и налягането на масло е на 3 доколкото виждам на празни обороти
#435
Публикувано 23 януари 2012 - 23:25
става въпрос за тоя от надежда
Айдее стана опашка.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни