Какво да гледаме при покупка на w140s300td
Започната от mbthepower, 31 май 2011 - 15:40:15
735 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 май 2011 - 15:40
Здравейте , колеги , искам да обобщим в една тема какво се гледа при покупката на ес-класа w140
Използвам темата , която пускам , защото усилено вече си търся s300td . Гледах няколко екземпляра , имаше и хубави имаще и гробници.
Горе долу знаем какво да гледаме по тия ес-класи.В събота ще ходя да гледам една ес-ка в Сливен .Ако може точна информация за проблеми , кусури , слаби места и т.н . Искам да си взема нещо качествено и здраво , а не да дам 5000 лева за ремонти и да нямам кефа от шофирането на ес-ка.
Благодаря предварително , информацията ще е полезна за всички !
Използвам темата , която пускам , защото усилено вече си търся s300td . Гледах няколко екземпляра , имаше и хубави имаще и гробници.
Горе долу знаем какво да гледаме по тия ес-класи.В събота ще ходя да гледам една ес-ка в Сливен .Ако може точна информация за проблеми , кусури , слаби места и т.н . Искам да си взема нещо качествено и здраво , а не да дам 5000 лева за ремонти и да нямам кефа от шофирането на ес-ка.
Благодаря предварително , информацията ще е полезна за всички !
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#2
Публикувано 31 май 2011 - 16:08
Първо купи си бензинова ЕС-ка за да усетиш наистина комфорта на ес класа
Не бе това си е твой избор аз ти говорих достатъчно на събора ,но щом имаш пари карай печка избора си е твой.
Така по темата:
Климатроника да работи задължително!!! Да духат силно духалките и компресора да работи тихо.
При 80-90 км/ч. с леко натискане на спирачките да няма играене на волана ,че лечението е 300 лв.
Амортесьорите на колата да са добре ,че и те са по 200 лв бройката , абе въобще по окачването всичко е скъпо.
За мотора не знам не разбирам от печки ,там някой по-знещ ще каже.
Ако е с помащи се амортесьори задължително виж дали работят!!! (не знам дали се предлагат на дизела)
Хубаво огледай и ламарината ,защото все пак е стара кола ,а е тежка.
Огледай дали всичко работи по колата ,защото всичко е много по-скъпо от на другите коли , дори и за едно ел.стъкло пак може да си глътнеш езика .
Но най-вече гледай като седнеш в нея да кажеш ..."дааа това е моята кола" не те ли грабне веднага не я взимай , защото е неизбежно набиването на много пари в нея ,а ако не те радва няма да си доволен.
ААааа щях да забравя да внимаваш с автомата: Не трябва да рита , да шуми ит.н. трябва колата да не се чува като се движи ,че и диф-а е скъп.
Да превключва меко и на ниски обороти.
Успех ако се сетя за още нещо шъ ти кажа.
Не бе това си е твой избор аз ти говорих достатъчно на събора ,но щом имаш пари карай печка избора си е твой.
Така по темата:
Климатроника да работи задължително!!! Да духат силно духалките и компресора да работи тихо.
При 80-90 км/ч. с леко натискане на спирачките да няма играене на волана ,че лечението е 300 лв.
Амортесьорите на колата да са добре ,че и те са по 200 лв бройката , абе въобще по окачването всичко е скъпо.
За мотора не знам не разбирам от печки ,там някой по-знещ ще каже.
Ако е с помащи се амортесьори задължително виж дали работят!!! (не знам дали се предлагат на дизела)
Хубаво огледай и ламарината ,защото все пак е стара кола ,а е тежка.
Огледай дали всичко работи по колата ,защото всичко е много по-скъпо от на другите коли , дори и за едно ел.стъкло пак може да си глътнеш езика .
Но най-вече гледай като седнеш в нея да кажеш ..."дааа това е моята кола" не те ли грабне веднага не я взимай , защото е неизбежно набиването на много пари в нея ,а ако не те радва няма да си доволен.
ААааа щях да забравя да внимаваш с автомата: Не трябва да рита , да шуми ит.н. трябва колата да не се чува като се движи ,че и диф-а е скъп.
Да превключва меко и на ниски обороти.
Успех ако се сетя за още нещо шъ ти кажа.
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 31 май 2011 - 16:20
Ух.. вярно трябва да се поинтересуваш доста преди да купуваш такава кола.. Така с бащата скочихме на нашата 350.. и в последствие оле мале.
Та иначе по темата.. както Хари ти е казал.. да няма ръжда по врати (долу по ъгълчетата) , по прагове , на стоповете отстрани (незнам защо много ръждясват там... някак не е до измислено) , също специфично място е и под предната решетка .. като вдигнеш капака огледай около решетката.
Като я сръчкаш стабилно да не пуши , че се почват едни вакуум помпи,вериги и сие. Автомата не трябва да го усещаш нито да приплъзва ,нито да тропва нито нищо. И докато караш пробвай всеки път да караш автомата да сменя на различни обороти - при нас имаше един шантав проблем - ако колата сменя м/у 2 и 3 около 2800 оборота превключваше много приятно , а ако е по-малко имаше едно леко троп.. но много дразнещо (това само за пример).
Виж копчетата около махагона да не са потънали защото после оправията е с нов махагон че са едни пласмаски отдолу и за нищо не стават.
Иначе Хари горе ти е казал по-важните неща .. всички екстри задължително да работят (особено внимание на климатроника и на шибидаха ако има).
Най-добре пиши на бате Владек,че неговото е такова прасе :}
И не е лошо като си харесаш някоя да я пуснеш тук , все пак има хора който доста разбират както знаеш и една снимка им говори много
П.С. Чакай че се сетих.. ти до колко парички долу горе си готов да дадеш стартово за колицата ?
И според мен е по-добре да гледаш да е от последните .. и да е с новия километраж.
Та иначе по темата.. както Хари ти е казал.. да няма ръжда по врати (долу по ъгълчетата) , по прагове , на стоповете отстрани (незнам защо много ръждясват там... някак не е до измислено) , също специфично място е и под предната решетка .. като вдигнеш капака огледай около решетката.
Като я сръчкаш стабилно да не пуши , че се почват едни вакуум помпи,вериги и сие. Автомата не трябва да го усещаш нито да приплъзва ,нито да тропва нито нищо. И докато караш пробвай всеки път да караш автомата да сменя на различни обороти - при нас имаше един шантав проблем - ако колата сменя м/у 2 и 3 около 2800 оборота превключваше много приятно , а ако е по-малко имаше едно леко троп.. но много дразнещо (това само за пример).
Виж копчетата около махагона да не са потънали защото после оправията е с нов махагон че са едни пласмаски отдолу и за нищо не стават.
Иначе Хари горе ти е казал по-важните неща .. всички екстри задължително да работят (особено внимание на климатроника и на шибидаха ако има).
Най-добре пиши на бате Владек,че неговото е такова прасе :}
И не е лошо като си харесаш някоя да я пуснеш тук , все пак има хора който доста разбират както знаеш и една снимка им говори много
П.С. Чакай че се сетих.. ти до колко парички долу горе си готов да дадеш стартово за колицата ?
И според мен е по-добре да гледаш да е от последните .. и да е с новия километраж.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#4
Публикувано 31 май 2011 - 18:34
Имам възможност да дам до 12 000 лева колеги . Ще исчакам и другите колеги да се изкажат по темата.Както казах в събота ще ида да видя една в Сливен . Гледах една 350-ка.Мотора тракаше , предните амортиосиори бяха опуснали , климатроника не духаше изобщо студено , ел стъклото стържеше , жабката се не затваряше , вратата скърцаше , датчика на външната температура не работеше , разходомера не работеше , автоматика тропаше при сериозно настъпване , ще търся имам около 2 месеца да си намеря моята количка
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#5
Публикувано 31 май 2011 - 18:56
Според мен от тези които са пуснати в мобайл.бг тази най-си заслужава (говоря от това което виждам по снимки...).
Като и смъкне едни 5-6-700 лв.. и ти си човека. Ако тия гуми са оригиналния размер за колата.. то само за тях имаш поне около 1000 лв..
Мисля че за тия пари е по-удачно да намериш читава 350ка.. и да останат парички да си пооправиш тук там ако има нещо. 2 месеца не е малко ама не е и много време за намирана на колаТА ..
Хари е прав и за друго.. трябва като я зърнеш и това да е твоята кола...
Моята я харесах от снимка в интернет.. аз в София.. тя в Бон
Като и смъкне едни 5-6-700 лв.. и ти си човека. Ако тия гуми са оригиналния размер за колата.. то само за тях имаш поне около 1000 лв..
Мисля че за тия пари е по-удачно да намериш читава 350ка.. и да останат парички да си пооправиш тук там ако има нещо. 2 месеца не е малко ама не е и много време за намирана на колаТА ..
Хари е прав и за друго.. трябва като я зърнеш и това да е твоята кола...
Моята я харесах от снимка в интернет.. аз в София.. тя в Бон
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#6
Публикувано 31 май 2011 - 19:45
Следя ес-ките всеки ден , за 2 месеца падат с около 500 лева на месец.Което означава , че за 2 месеца са около 1000 лева + мойте забележки който намеря и сваля от цената на колата става около 1500 лева.В момента само гледам , ако попадна на моята кола , ще я взема , ако ли не ще изчакам 2та месеца и цените им падат . Просто няма кой да ги купува тия коли в днешни времена.Дизела е скъп и хората търсят икономичното.Убеден съм , че ще дойде някоя хубава 300-ка за около 10 500 11000.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#7
Публикувано 31 май 2011 - 19:53
И аз да се обадя.
Принципно нищо не отбирам,но брах ядове със трансмисията на моя ЦЛ -които беше 99 година и ми казаха ,че вътре има някакъв лагер(месингова втулка ли беше -не знам кво беше)които почти сигурно сдухват багажа на около 150-200 хиляди...умора на материала или не знам си кво си....и всичко вътре става на салата като се счупи тая джаджа....
Но не не знам дали е същата на старата ес класа-принципно не би трябвало да има разлика....туи се сещам аз
А иначе-що не си вземеш ес 500-с ГИ-си царя на пътя...или поне 320..?
Ама..ти си знаеш де
Принципно нищо не отбирам,но брах ядове със трансмисията на моя ЦЛ -които беше 99 година и ми казаха ,че вътре има някакъв лагер(месингова втулка ли беше -не знам кво беше)които почти сигурно сдухват багажа на около 150-200 хиляди...умора на материала или не знам си кво си....и всичко вътре става на салата като се счупи тая джаджа....
Но не не знам дали е същата на старата ес класа-принципно не би трябвало да има разлика....туи се сещам аз
А иначе-що не си вземеш ес 500-с ГИ-си царя на пътя...или поне 320..?
Ама..ти си знаеш де
#8
Публикувано 31 май 2011 - 20:12
Братле , не е каквото искам аз , защото все още съм зависим от майка и татко докато завърша висше образование.Шефа иска дизем и аз дизел търся , много ясно , че искам 320 коня и 5к кубика , но когато си искарам сам тогава ще си го мисля . Пък и аз съм си почитател на дизела.Говорили сме с наще на тази тема и можем да потдържаме само 300тд.Просто положението е такова.Говорил съм с мой приятели от Даскалов кар и частите не са скъпи , както казах , сигурен съм ,че мога да потдържам само и единствено 300тд.Табетлия човек съм , обичам всичко да ми е изпипано по колата , затова ще я потдържам с хубави части и т.н.Като видя дадена кола и то си личи дали е изморена или има живот в нея . Дано имам късмета , както със 124-ката .
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#9
Публикувано 01 юни 2011 - 17:43
Тогава мога да ти пожелая успех и дано скоро се похвалиш с някоя красавица!
NO PAIN - NO GAIN!
#10
Публикувано 07 юни 2011 - 22:25
Ходих , да гледам колата , няма да споменавам екстрите , почваме от двигател , скорости и окачване.
Като притежател на дизел , знам общо взето как работи един хубав дизел ( на 124-ката мотора беше в прекрасно състояние), мотора на ес-ката е 3.0 турбо и работеше много равномерно , като часовник , не се чуваше чукания или менене на обороти.Отворих капачкта на маслото , когато колата работеше на ниски обороти и излизаше много лек сив пушек , без масло . След като се изворсира колата на 1200 обората изхвърли 2-3 капки масло.От щеката на маслото не излизаше нищо , не ми и цапаше пръстите с масло . Отзад на ауспуха саждите бяха сухи , а не влажни , което означава според мене , че не изхвърля излишна нафта . При изворсирване на 5к оборота не изпушва нищо , просто си бръмчи и толкова , нито бяло , нито сиво , нито черно , просто ей така си бръмчи , незнам дали е нормално , защото 124-ката изпушваше черен облак и след това спираше.
Окачване-предницара на колата която гледах , беше ниска , не мога да си вмъкна дори и едния пръст.Но с мъжко клатене на волана при скорост от 70-80 километра и колата се държи стабилно на пътя.
Спирачките-задните дискове имат ръбове , но ще карат . При спиране от 80 километра без ръце на волана , колата не си мени траекторията.
Не бие на ляво и дясно при пускане на волана.Също спира много добре при клатене на ляво и дясно и рязко спиране от някоя от посоките .
Автоматика-не се чува , че превключва , при кик довн има зачудване за части от секундата и след това се изтрелва.При задна колата тръгва леко сама.Всички други екстри си работеха , човека каза , че климатроника няма фреон и ще го напълни , ако направим сделката.Ес-ката няма много екстри - има ел стъкла , климатроник , блокаж на дифа , басс аср , надуване на седалките , шибидах , там от горе имаше 4-5 копчета ама тях не съм се интересувал за тях . , ел огледала , копче за заключване на задните ел.стъкла , инфра ключ , няма вакум , но багажника се отваря с ключа.Колата не е лоша , хареса ми , сега ще кача снимки да я видите и да си изкажете мнението , по колата няма ръжда , само на десния калник долу в ръба има 2 точки.Километрите са 230 000 и мисля , че се реални.Двигателя беше топъл когато го гледах , ако се стигне до сделка , ще му кажа , че искам мотора да е в покой и студен.
Искам да ми кажете в договора за покупко продажба , каква цена се пише и каква е таксата съответно.Ако се стигне до сделка , ще ходя с мой човек , който е навътре в нещата .
Искам да попитам и климатроника , нормално ли е да няма фреон , смисъл да му няма нищо по системата , а просто да няма фреон и след като се налее да си работи нормално.
Жабката е леко вдлъбната , тази от на пазажера страната , от какво може да е това . Натисната с ръка или изкочил аер бег и ако е така как да се познае , че е изкочил.Поздрави , моля да ми дадете съвет .
Като притежател на дизел , знам общо взето как работи един хубав дизел ( на 124-ката мотора беше в прекрасно състояние), мотора на ес-ката е 3.0 турбо и работеше много равномерно , като часовник , не се чуваше чукания или менене на обороти.Отворих капачкта на маслото , когато колата работеше на ниски обороти и излизаше много лек сив пушек , без масло . След като се изворсира колата на 1200 обората изхвърли 2-3 капки масло.От щеката на маслото не излизаше нищо , не ми и цапаше пръстите с масло . Отзад на ауспуха саждите бяха сухи , а не влажни , което означава според мене , че не изхвърля излишна нафта . При изворсирване на 5к оборота не изпушва нищо , просто си бръмчи и толкова , нито бяло , нито сиво , нито черно , просто ей така си бръмчи , незнам дали е нормално , защото 124-ката изпушваше черен облак и след това спираше.
Окачване-предницара на колата която гледах , беше ниска , не мога да си вмъкна дори и едния пръст.Но с мъжко клатене на волана при скорост от 70-80 километра и колата се държи стабилно на пътя.
Спирачките-задните дискове имат ръбове , но ще карат . При спиране от 80 километра без ръце на волана , колата не си мени траекторията.
Не бие на ляво и дясно при пускане на волана.Също спира много добре при клатене на ляво и дясно и рязко спиране от някоя от посоките .
Автоматика-не се чува , че превключва , при кик довн има зачудване за части от секундата и след това се изтрелва.При задна колата тръгва леко сама.Всички други екстри си работеха , човека каза , че климатроника няма фреон и ще го напълни , ако направим сделката.Ес-ката няма много екстри - има ел стъкла , климатроник , блокаж на дифа , басс аср , надуване на седалките , шибидах , там от горе имаше 4-5 копчета ама тях не съм се интересувал за тях . , ел огледала , копче за заключване на задните ел.стъкла , инфра ключ , няма вакум , но багажника се отваря с ключа.Колата не е лоша , хареса ми , сега ще кача снимки да я видите и да си изкажете мнението , по колата няма ръжда , само на десния калник долу в ръба има 2 точки.Километрите са 230 000 и мисля , че се реални.Двигателя беше топъл когато го гледах , ако се стигне до сделка , ще му кажа , че искам мотора да е в покой и студен.
Искам да ми кажете в договора за покупко продажба , каква цена се пише и каква е таксата съответно.Ако се стигне до сделка , ще ходя с мой човек , който е навътре в нещата .
Искам да попитам и климатроника , нормално ли е да няма фреон , смисъл да му няма нищо по системата , а просто да няма фреон и след като се налее да си работи нормално.
Жабката е леко вдлъбната , тази от на пазажера страната , от какво може да е това . Натисната с ръка или изкочил аер бег и ако е така как да се познае , че е изкочил.Поздрави , моля да ми дадете съвет .
Прикачени файлове
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#11
Публикувано 08 юни 2011 - 00:00
Няма кожа,няма задни странични и задна панорамна щора. Имам забележки по волана - сменян или претапициран. Това ти сваля 1500 от воле! провери детайлно всяко едно копче. Ако нещо не работи - 200лв. ( в най-добрия случай!) За климата може да е прецакан контролера - 600лв. (педерастията тежи 150 грама ама е майка си и баща си) виж чистачките дали перата са ок, нови не се намират току така и са 200лв. защото са комплект! провери филтрите,колкото и да не е за вярване,махат въздушния да "диша повече" провери моторизацията на седалките,също и подгрева.Виж и лумбалното на двете предни седалки. Направи и поне 180 км/ч за свистене и шумове,че после с шибито е филм - голям! стереото не е фабрично,дали не криви звука,пусни предни,занди,странични колони - има ли усилвател,фабричен в багажника. Кознетично,мисля че предната броня има плюска отпред в дясно,опипай броните дали няма подувания,евентуялно дали не са правени с рапидки,също гледай и за втори,трети слой боя. Пробвай и ръчната/крачната - там е 100/150 лева.Така като я гледам е 1998,може и да имаш късмет
ps. Колкото ти е по-ниска продажната цена,толкова ти е по-ниска нотариалната такса
ps. Колкото ти е по-ниска продажната цена,толкова ти е по-ниска нотариалната такса
#12
Публикувано 08 юни 2011 - 00:29
Седалките се движат добре.
Музиката свири и не криви.
Има заводски усилвател.
Ще проверя филтрите.
На 100 км няма никакви шумове.
Волана , това което му е сложено е допълнително калъфче , да не се протрива.
Крачната държи , пробвах я .
Чистачките , не съм ги поглеждал , ще ги видя , като ида тази седмица пак..
Салона , няма никаде скъсано или протрито , нарочно гледам кола без кожа , защото просто мразя кожата , малко е нацепен само кожения подлакатник , но това не е проблем , жабката която е в него не е хладилна.Общо взето не ми трябва колата да е фулл с екстри , искам само да ме вози меко и да имам климатик и ел.стъкла .
Ако се сетиш нещо друго колега , което аз съм забравил , или се сещаш , някой друг тест на мотора и скоростите , ми кажи , за да не си вкарам таралеж в гащите.
Цената на колата е е 9200 , той ми сваля 200 лева + 250 лева от него за застраховка + амортизацията на климатика + половината такса при нотариуса=около 600 лева надолу.Тия 180км няма къде да ги дигна , като колата няма застраховка.Колата не е в окаяно състояние , според мене си е добре за тия пари .
Да разбирам , че в договора мога да пиша 1000 лева като цена :?
Музиката свири и не криви.
Има заводски усилвател.
Ще проверя филтрите.
На 100 км няма никакви шумове.
Волана , това което му е сложено е допълнително калъфче , да не се протрива.
Крачната държи , пробвах я .
Чистачките , не съм ги поглеждал , ще ги видя , като ида тази седмица пак..
Салона , няма никаде скъсано или протрито , нарочно гледам кола без кожа , защото просто мразя кожата , малко е нацепен само кожения подлакатник , но това не е проблем , жабката която е в него не е хладилна.Общо взето не ми трябва колата да е фулл с екстри , искам само да ме вози меко и да имам климатик и ел.стъкла .
Ако се сетиш нещо друго колега , което аз съм забравил , или се сещаш , някой друг тест на мотора и скоростите , ми кажи , за да не си вкарам таралеж в гащите.
Цената на колата е е 9200 , той ми сваля 200 лева + 250 лева от него за застраховка + амортизацията на климатика + половината такса при нотариуса=около 600 лева надолу.Тия 180км няма къде да ги дигна , като колата няма застраховка.Колата не е в окаяно състояние , според мене си е добре за тия пари .
Да разбирам , че в договора мога да пиша 1000 лева като цена :?
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#13
Публикувано 08 юни 2011 - 07:41
Ти не искаш екстри - тогава няма да ги коментирам,НО искаш клима ,а това няма и айде стига с тоя номер с фреона аз съм си купувал две коли дето са само за фреон и на двете сменях компресори за по 500 лв. А ако компресора е здрав ,но изпуска от изпарителя или друго по-хубаво място ,то дупе да ти е яко. Предницата е клекнала стабилно ,цената на два амортесьора е 500 лв (средно хубави) ,а пружини ,а ако има и нещо друго? Или са и сложили подложки отзад ,че първо там е клекнала и затова сега е наведена напред - смятай!!! лошо ще ти стане ,моя съвет е да видиш и някоя по изправена. А и S класа без кожа - ще ти се смеят някъде сериозно. Сега си викаш ,че не ти трябват екстри ,ама после като гледаш на другите еските ще те е яд (от опит ти казвам) така че моя съвет е да продължиш търсенето.
NO PAIN - NO GAIN!
#14
Публикувано 08 юни 2011 - 09:41
А и S класа без кожа - ще ти се смеят някъде сериозно. Сега си викаш ,че не ти трябват екстри ,ама после като гледаш на другите еските ще те е яд (от опит ти казвам) така че моя съвет е да продължиш търсенето.
Хари е прав, няма как да е S и да няма кожа, верно е смешно. А екстрите са си екстри, утре ше гледаш некоя друга и ша те е мноо яд.
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
#15
Публикувано 08 юни 2011 - 18:14
колегите са ме изпреварили,напълно ги подкрепям,относно кожения салон. Евапоратора е нещото което, вярвай ми не искаш да знаеш какво е,ако е за смяна. Сега се сещам виж и плъзгача на въздуховодите на задните седалки, на 99% ще духа само външен въздух - няма оправяне,поне не е лесно,а зимата е кофти. Мотор и скорости - на сервиз и да се прочетат за грешки,особено скорости.
пс. Ако намериш хубав нотариус може и на 1000,но според закона имат право да откажат сделка,ако продажната цена е много под себестойността на обекта на продажба
пс. Ако намериш хубав нотариус може и на 1000,но според закона имат право да откажат сделка,ако продажната цена е много под себестойността на обекта на продажба
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни