Здравейте,
Имам проблем...спукана дюза А 170 CDI-2000.
Бихте ли ме посъветвали как е най-добре да се процедира.
Да ме насочите към добър сервиз в София....или от къде да купя дюза по-евтино и съответно къде да я сменят ?
Всякакви съвети биха били от полза.
Благодаря предварително.
А 170 CDI-2000 дюзаспукана дюза
Започната от a.lambrev, 27 май 2011 - 13:37:41
1 отговор на тази тема
#1
Публикувано 27 май 2011 - 13:37
#2
Публикувано 27 май 2011 - 18:29
Здравей,
Не знам доколко ще ти помогна със съвет, но при мен едната дюза се беше разхерметизирала заради прегоряло уплътнително пръстенче. При работа на двигателя се чуваше едно ритмично цъскане, приличащо на тик-такане на чаосвник. Всъщност, изпускаше компресия. Препоръчаха ми веднага да оправя проблема, защото около дюзата ще се получи нагар и после няма да успея да извадя дюзата без да се строши нещо със сила. Карах около 300 км след като открих проблема преди да отида на ремонт. Наистина за това време се беше получил нагар. Дюзата излезе доста трудно, но здрава. Ходих и на тест на дюзите, където се тества колко време държат налягане и се оказа, че в тях все още има достатъчно живот и няма нужда да се сменят. Не съм правил ремонта в София, така че не мога да ти препоръчам сервиз. Питах в един сервиз в София, но ми казаха, че ще струва около 1000 лв. с частите и работата. В последствие като отворихме двигателя се оказа, че е необходимо да се сменят само едни медни уплътнителни пръстенчета, които пък чаках да дойдат по поръчка. В крайна сметка ремонтът ми струваше 5 лв. за пръстентечата Разказвам всичко това с идеята дали си сигурен, че е спукана дюзата? Тя е доста проста тръбичка с ос вътре (игла) и електромагнит накрая. Какво би могло да я спука? Иначе новите дюзи са по около 600 - 800 лв. едната, като препоръчват да се сменят всичките. Рециклирането на дюзи е около 200 лв. общо.
Не знам доколко ще ти помогна със съвет, но при мен едната дюза се беше разхерметизирала заради прегоряло уплътнително пръстенче. При работа на двигателя се чуваше едно ритмично цъскане, приличащо на тик-такане на чаосвник. Всъщност, изпускаше компресия. Препоръчаха ми веднага да оправя проблема, защото около дюзата ще се получи нагар и после няма да успея да извадя дюзата без да се строши нещо със сила. Карах около 300 км след като открих проблема преди да отида на ремонт. Наистина за това време се беше получил нагар. Дюзата излезе доста трудно, но здрава. Ходих и на тест на дюзите, където се тества колко време държат налягане и се оказа, че в тях все още има достатъчно живот и няма нужда да се сменят. Не съм правил ремонта в София, така че не мога да ти препоръчам сервиз. Питах в един сервиз в София, но ми казаха, че ще струва около 1000 лв. с частите и работата. В последствие като отворихме двигателя се оказа, че е необходимо да се сменят само едни медни уплътнителни пръстенчета, които пък чаках да дойдат по поръчка. В крайна сметка ремонтът ми струваше 5 лв. за пръстентечата Разказвам всичко това с идеята дали си сигурен, че е спукана дюзата? Тя е доста проста тръбичка с ос вътре (игла) и електромагнит накрая. Какво би могло да я спука? Иначе новите дюзи са по около 600 - 800 лв. едната, като препоръчват да се сменят всичките. Рециклирането на дюзи е около 200 лв. общо.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни