Нищо не работи по воланаW210 E200 компресор 2001г.
Започната от x_ground, 27 май 2011 - 10:14:15
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 май 2011 - 10:14
здравейте имам проблем с волана на горепосочения автомобил. Нито клаксона нито копчетата работят дори не светят. Благодаря предварително!
#2
Публикувано 27 май 2011 - 10:26
1. Бушон
2. Лентовия кабел във волана
2. Лентовия кабел във волана
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#3
Публикувано 27 май 2011 - 10:31
Лентов кабел или буксата му само.
Сваляли ли сте волана?
Сваляли ли сте волана?
#4
Публикувано 27 май 2011 - 11:37
Бушон не е всичките ги проверих освен да няма някъде другаде кадето незнам. Каде му е бушона. А ако е лентов кабел каква е процедурата ??
#5
Публикувано 27 май 2011 - 12:01
Ако не е бушон (и си проверил всички, вкл. и тези в багажника, в кутията отпред при мотора и тези вляво от кормилото), първо откачаш батерията.
После изправяш волана и гумите и го сваляш от колата.
Откачаш лентовия кабел от буксите и почваш с мултимер (или мултицет, или уред, или както и да му казват), да мериш съпротивлението на всеки пин от двете страни.
Виж, ако всички работят, си нямам идея, но не вярвам да работят
После има чалъм при обратното слагане. Трябва да броиш оборотите. Като го видиш какво представлява, ще си го представиш. Най-просто лентовия кабел е навита лента в кутийка.
Преди да свалиш волана, броиш от пълно ляво до пълно дясно колко оборота са.
После стягаш максимално лентата и я отпускаш с един.
Правиш тест дали след като си я отпуснал с един от крайно навито, можеш да развиеш броя на оборотите на волана (напр. 5 пълни развивания).
Ако може, връщаш на средно положение. Т.е. 2.5 оборота от крайно затегнато + 1 за буфер.
И... слагаш.
Ако го направиш така, няма грижи.
Ако просто го сложиш както и да е, ще се скъса. Най-вероятно това се е случило, за да ти спре всичко по волана. Който и да го е пипал преди това, просто го е сложил някак, без да се съобрази с оборотите.
После изправяш волана и гумите и го сваляш от колата.
Откачаш лентовия кабел от буксите и почваш с мултимер (или мултицет, или уред, или както и да му казват), да мериш съпротивлението на всеки пин от двете страни.
Виж, ако всички работят, си нямам идея, но не вярвам да работят
После има чалъм при обратното слагане. Трябва да броиш оборотите. Като го видиш какво представлява, ще си го представиш. Най-просто лентовия кабел е навита лента в кутийка.
Преди да свалиш волана, броиш от пълно ляво до пълно дясно колко оборота са.
После стягаш максимално лентата и я отпускаш с един.
Правиш тест дали след като си я отпуснал с един от крайно навито, можеш да развиеш броя на оборотите на волана (напр. 5 пълни развивания).
Ако може, връщаш на средно положение. Т.е. 2.5 оборота от крайно затегнато + 1 за буфер.
И... слагаш.
Ако го направиш така, няма грижи.
Ако просто го сложиш както и да е, ще се скъса. Най-вероятно това се е случило, за да ти спре всичко по волана. Който и да го е пипал преди това, просто го е сложил някак, без да се съобрази с оборотите.
#6
Публикувано 27 май 2011 - 12:17
Благодаря за изчерпателния отговор но така както ми го обясняваш е сложно нещо а и аз както съм нервак ще си е*е мамата. По добре на майстор май, за да не усера нещата пак. Имаш ли си идея колко струва кабелът и смяната му ??Ако не е бушон (и си проверил всички, вкл. и тези в багажника, в кутията отпред при мотора и тези вляво от кормилото), първо откачаш батерията.
После изправяш волана и гумите и го сваляш от колата.
Откачаш лентовия кабел от буксите и почваш с мултимер (или мултицет, или уред, или както и да му казват), да мериш съпротивлението на всеки пин от двете страни.
Виж, ако всички работят, си нямам идея, но не вярвам да работят
После има чалъм при обратното слагане. Трябва да броиш оборотите. Като го видиш какво представлява, ще си го представиш. Най-просто лентовия кабел е навита лента в кутийка.
Преди да свалиш волана, броиш от пълно ляво до пълно дясно колко оборота са.
После стягаш максимално лентата и я отпускаш с един.
Правиш тест дали след като си я отпуснал с един от крайно навито, можеш да развиеш броя на оборотите на волана (напр. 5 пълни развивания).
Ако може, връщаш на средно положение. Т.е. 2.5 оборота от крайно затегнато + 1 за буфер.
И... слагаш.
Ако го направиш така, няма грижи.
Ако просто го сложиш както и да е, ще се скъса. Най-вероятно това се е случило, за да ти спре всичко по волана. Който и да го е пипал преди това, просто го е сложил някак, без да се съобрази с оборотите.
#7
Публикувано 27 май 2011 - 12:19
Ъммм, не знам колко струва точно. Върти ми се цифра около 200лв, но не съм сигурен.
Не е сложно, така и така не работи, не пречи да го свалиш и да го погледнеш. Обикновено може да се ремонтира.
А и не познавам майстори, които се занимават с такива неща. Бай Васил може да помогне тук...
Не е сложно, така и така не работи, не пречи да го свалиш и да го погледнеш. Обикновено може да се ремонтира.
А и не познавам майстори, които се занимават с такива неща. Бай Васил може да помогне тук...
#8
Публикувано 29 май 2011 - 17:38
Момчета привет! Не съм влизал от доста време!Налага ми се да сваля волана на W210!Отказа комбинранмият ключ за светлини,чистачки и т.н.!Как става свалянето някои знае ли?Благодаря предварително на отзовалите се!
#9
Публикувано 29 май 2011 - 17:45
Сваляш волана и това трябва да е на болтове отдолу!
#10
Публикувано 29 май 2011 - 17:50
Да ключа го има пред мен е ,но как да сваля волана?Нали там ербек има да не вземе да излезе?
#11
Публикувано 29 май 2011 - 21:48
Колега първо трябва да свалиш еърбега , който е захванат за волана с два болта от задната страна на волана . Не помня точно дали болтовете са торкс т30 или глава 5 мм . След като ги развиеш внимателно вадиш еърбега и откачаш буксата която е закачена за него . Волана се сваля със шестограм 10 мм .Под него е захванат ключа за мигачите и чистачките . Не забравяй преди да направиш всичко това че трябва да откачиш клемата на акумулатора , за да няма после нова тема - свети ми SRS. Успех !
#12
Публикувано 30 май 2011 - 17:57
Благодарско колега!Винаги има какво ново да науча!Като остане свободно време ще го свалям ербега и волана!Ще пиша пак и ще приложа снимки!
#13
Публикувано 30 май 2011 - 20:52
торцове са отзад Т30
акумулатора - откачен, и за по-сигурно - ключовете - в хладилника
акумулатора - откачен, и за по-сигурно - ключовете - в хладилника
#14
Публикувано 04 юни 2011 - 20:24
Стигнах до сензора за завиване и не мога да го сваля!Които знае да помага!Иначе се справих с свалянето на волана!Също и тук гледах при комшиите http://mercedes-bulg...smqna-volan/40/
Прикачени файлове
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни