Mercedes SLC излиза срещу Porsche 911
Започната от Batev, 24 май 2011 - 14:35:52
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 май 2011 - 14:35
Слуховете за това, че Mercedes-Benz планира пускането на втори суперкар, който да бъде позициониран по-ниско от умопомрачителния SLS AMG, циркулират в интернет пространството от доста време. Сега обаче са налице първите цифри.
Според информацията новият модел, който ще влезе в пряка битка с Porsche 911, ще се появи в продажба през 2014 година. Ясна е дори и цената на автомобила - $120 000.
Със създаването на SLC отново ще се заемат специалистите от AMG. Интересното е, че те няма да използват вече съществуваща платформа, а ще разработят новия суперкар от нулата.
Това, естествено, ще оскъпи значително проекта, но идеята е Mercedes-Benz SLC да може да си използва както на състезателната писта, така и по т.нар. "цивилна" пътна мрежа.
Възможното име, което ще получи малкият спортист, е SLC AMG и според инженерите от Mercedes-Benz ще превърне Porsche 911 в "старомодна играчка". За да могат наистина да се преборят с 911, кострукторите ще се стремят към максимално олекотяване на автомобила.
В кострукцията на SLC AMG ще се използва предимно въглерод и алуминий, а под капака на малкия атлет ще се монтира 5.5 литров V-образен осемцилиндров двигател с мощност 420 к.с.
Информацията е взета от: http://spisanie.mobi...orsche-911.html
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#2
Публикувано 24 май 2011 - 14:57
Изглежда добре!
#3
Публикувано 24 май 2011 - 18:42
Изглежда добре!
indeed
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#4
Публикувано 24 май 2011 - 19:09
според мен даже , изглежда добре е много ама много меко казано
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#5
Публикувано 28 май 2011 - 09:52
Предизвикателство към най-добрите в бранша.
Имам удоволствието да търкалям 911 turbo и честно казано, не виждам много конкуренти.
А и сметката не излиза: 500 PS, 3,7 0-100км, vs 420 PS. Ако тежи 1000 кг може
Все пак, наследника на 997 ще бъде още по-добър!
Не знам какво толкова му е умопомрачителното на SLS?!?
Лично на мен ми е грозен
И не ангажирам никой с мнението си
Имам удоволствието да търкалям 911 turbo и честно казано, не виждам много конкуренти.
А и сметката не излиза: 500 PS, 3,7 0-100км, vs 420 PS. Ако тежи 1000 кг може
Все пак, наследника на 997 ще бъде още по-добър!
Не знам какво толкова му е умопомрачителното на SLS?!?
Лично на мен ми е грозен
И не ангажирам никой с мнението си
#6
Публикувано 28 май 2011 - 11:24
Грозен би бил ако го сравниме с някой съвършени природни образувания. С този бръснарски стол Порше..няма как !
Фолксваген винаги са били по-назад от Бенц с нютоните!
Фолксваген винаги са били по-назад от Бенц с нютоните!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни