Взимай, колега, взимай!
Но внимавай при избора.
Като върви на място и форсираш гледай да не пуши бял, син, сив и какъвто и да било друг дим освен черен.
Задължително на студен двигател при палене се вслушай да няма тракане и хлопане първите минута-две.
Поразходи я 10-20км да загрее антифриз, масла и т.н. и намачкай газта до долу.
Кик дауна трябва да е на лице, около 80-90км/ч си поиграй с педала.
Накарай скоростната кутия да превключва на годна и долна предавка.
Ако вместо удряне, хлопане и чукане едва усещаш смяната на предавките, вади парите и плащай.
За дребни забележки по купе, шаси и интериор, ти сам си определяш с какво можеш да направиш компромис и с какво не.
Аз от една седмица съм горд собственик на E320 CDI комби 2000г. автомат и съм доволен, по-доволен, най-доволен, че и отгоре.
На дълъг път София-Сливен на автопилот с още един човек, багаж и включен климатроник + работа на място (около 15 мин.) ми даде разход 6.6/100.
IMAG0076.jpg 229,91K
49 Брой сваляния
В града ме плаши с 12-13-14 (според компютъра), но аз на разход съм свикнал, а и още не съм се научил да я карам.
От 2.6 бензин с ръчни минах директно на 3.2 дизел автоматик.
Стария Мечо вадеше уникално добър звук, но този като го настъпах и едва не оплесках гащите от кеф.