Към съдържанието

  •  
  • More

Снимка
- - - - -

Предна лява врата-ограничителПробллем при отваряне и затваряне


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#16 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 18 май 2011 - 14:08

:allhail: Малко инфо за всички заинтересовани!Оказа се ,че ограничителя се държи на три болта.Два се виждат отвътре на вратата където ограничителя влиза навътре във вратата /оказа се че на единия е счупена планката/ухото/ на корпуса на ограничителя за която се завива/.Третият болт се вижда едва след като свалих кората на вратата.Той се оказа разхлабен и това е провокирало според мен да се счупи тази планка /ухо/.Затегнах този трети болт и нещата се оправиха/.Засега ще я карам така пък по нататък ще купувам нов ограничител /ухото може да се и завари ама чак пък за такива правеняци съм против/ ,ама засега нещата са екстра и само на два болта като се държи ограничителя . :icon_coolgrin:
  • 0

#17 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 18 май 2011 - 14:26

Добре, щом се е оказал малкия дерт.
Ама аз бих го сменил, така или иначе си стигнал дотам.
Сега, още два съвета.
Първо - никога, по никакъв начин не си помисляй да отваряш ограничителя - не е невъзможно, но е много опасно - тия две съчми са много яко напънати от пружината между тях, и може да стрелят много лошо.
И второ - разгледай внимателно езика на ограничителя - тая част, която се вижда при отворена врата, и която се закача към купето. Тя е монтирана с един щифт към купето.
Там се появява една хлабина - аксиална по щифта, която създава много неприятно щракане.
Лекува се с шайби с подходяща дебелина.

Успех!
  • 0

#18 asennikolov

asennikolov

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 150 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W202,W208,W211,W463
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 май 2011 - 18:40

                        Не  си  заслужава  нито  да  заваряваш  ограничителя  нито  да  чакаш  всеки  момент  да  се  скъса  и  другото  ухо . На  124-ки  ,  190-ки  ограничителите  на  вратите  са  еднакви  също  и  леви  и  десни  ,  има  ги  навсякаде  и  са  почти  без  пари ........
  • 0

#19 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 18 май 2011 - 22:00

Добре, щом се е оказал малкия дерт.
Ама аз бих го сменил, така или иначе си стигнал дотам.
Сега, още два съвета.
Първо - никога, по никакъв начин не си помисляй да отваряш ограничителя - не е невъзможно, но е много опасно - тия две съчми са много яко напънати от пружината между тях, и може да стрелят много лошо.
И второ - разгледай внимателно езика на ограничителя - тая част, която се вижда при отворена врата, и която се закача към купето. Тя е монтирана с един щифт към купето.
Там се появява една хлабина - аксиална по щифта, която създава много неприятно щракане.
Лекува се с шайби с подходяща дебелина.

Успех!

Като стигнах дотам /това беше в събота вечерта/нямаше откъде да взема нов.Ама не ми се караше няколко дена без кора та затова я сложих.Чак другата седмица ше имам време да ходя по магазините /или направо в Балкан стар??? ама ше им видя и цифрата дето ще обявят/
За разглобяване не съм си и помислял /относно съчмите/ ама благодаря за съвета ...защото човек око може да загуби или друга беля да стане...
За луфта тоже ...ще проверя работата нали и без това ще има монтаж-демонтаж...
  • 0

#20 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 18 май 2011 - 22:09

                        Не  си  заслужава  нито  да  заваряваш  ограничителя  нито  да  чакаш  всеки  момент  да  се  скъса  и  другото  ухо . На  124-ки  ,  190-ки  ограничителите  на  вратите  са  еднакви  също  и  леви  и  десни  ,  има  ги  навсякаде  и  са  почти  без  пари ........

:hooray:Съгласен съм .Ще го ремонтирам като си купя Н О В както каза Вени.Ама временно закрепих положението като затегнах болта който се оказа разхлабен/макарче от общо три болта два от тях да вършат работата /Бай Васил се оказа също прав/.
  • 0

#21 jcaesar

jcaesar

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    МБ 190е 1,8 92г
    МБ 200се 2,0 93г

Публикувано 07 януари 2012 - 16:06

При мен нямаше ограничител (машинката си е там просто не работеше) наложи ми се да свалям кората по други проблеми и забелязах ,че болта който е от към кората беше развит (падна си сам на земята без бой) завих го и вече ми работи ограничителя на две степени както си е.ОБАЧЕ вие казвате за 3 болта който държат във вратата така наречения "цилиндър" по горе в коментарите - единия е към кората на вратата другите 2 сочът към пантите ли?
Защото ми отваряне и затваряне хлопа цялата маншинка в вратата от към страната на пантите и сякаш се държи само на тоя болт от към страна на кората.. мога ли да го счупя повече


номер 1 е болта който завих и са застопори машинката
номер 2 това ли са другите болтове дето трабва да го държат (+ снимка от вътре на вратата до колкото можах да снимам)
червената стрелка показва накаде хлопа ..

Прикачени файлове


  • 1

#22 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 23 януари 2012 - 15:19

При мен нямаше ограничител (машинката си е там просто не работеше) наложи ми се да свалям кората по други проблеми и забелязах ,че болта който е от към кората беше развит (падна си сам на земята без бой) завих го и вече ми работи ограничителя на две степени както си е.ОБАЧЕ вие казвате за 3 болта който държат във вратата така наречения "цилиндър" по горе в коментарите - единия е към кората на вратата другите 2 сочът към пантите ли?
Защото ми отваряне и затваряне хлопа цялата маншинка в вратата от към страната на пантите и сякаш се държи само на тоя болт от към страна на кората.. мога ли да го счупя повече


номер 1 е болта който завих и са застопори машинката
номер 2 това ли са другите болтове дето трабва да го държат (+ снимка от вътре на вратата до колкото можах да снимам)
червената стрелка показва накаде хлопа ..

Да това са другите два болта /дето сочат към пантите/.На мен ухото за което се затяга единият от тези два болта е счупено .С течение на времето от много отваряне и затваряне третият болт /от към кората/ се беше развил.Както казах преди време завих третият болти нещата се оправиха.Тоест ограничителя от общо три болта ми се държи на два /един откъм пантите и единственият от към кората/При теб може и двата от към пантите да са със счупени ушета /може въобще да не държат тялото на ограничителя/.При мен нещата бяха решени временно.От вчера пак започна този пукот и се сетих за тази тема отпреди година.Решение на проблема е купуване на НОВ ОГРАНИЧИТЕЛ.
  • 0

#23 cakito

cakito

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Dogo Argentino
  • Автомобил:
    W124 1990г
    207 D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 януари 2012 - 17:38

Аз мисля че имам.Трябва да потърся,обаче чак в неделя ако се интересуваш пиши.
  • 0

#24 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 14 април 2012 - 13:42

РАЗВРЪЗКАТА! Като съм запичнал да пиша за проблема,смятам за коректно да пиша и за крайния резултат."Временното" решение изкара една година . Наскоро установих ,че прозореца не мога да го свалям докрай.Ограничителя се оказа ,че е със счупени две уши /откъм пантите/,а болта от страната на кората се е отвил.Закупих НОВ ограничител от "ЕВРО-07".Струва двайсетина лева.Здраве и безаварийно на всички.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Зареждане...