
Топ 5 опасности на пътя
Started by hammer^BaTe, 08 May 2011 - 19:19:44
12 replies to this topic
#1
Posted 08 May 2011 - 19:19
С започването на лятото започва и най-опасният за шофьорите период. Използваме случая да ви припомним петте най-големи заплахи по българските пътища.
Шофьор с бомбе или каскет - Гости от миналото. Червената ви лампичка винаги трябва да се включва, когато срещнете мъж с каскет или бомбе. Обикновено това са много стриктни към буквата на закона шофьори, които толкова маниакално следват пътя си, че не поглеждат изобщо встрани. Ще ги познаете по изцъклените им очи, бурните бакенбарди, "захапания" по специфичен начин волан. Правят маневри, без да се оглеждат, забравят мигача, не приемат, че има и други хора на пътя. Изобщо карат като "кон с капаци" и са възможни всякакви изненади. Минавайте покрай тях на пръсти и ги заобикаляйте от далеко!
VW Golf 2 с пернишка регистрация - Сблъсъкът на цивилизациите. Опасността идва с "Голф" II, пернишка регистрация - класика. Паролата "Перник" е условна за появата на момчета, чийто тестостерон е бурен като пяната под ниагарския водопад. Те са жертва на две легенди и една реалия: най-добрата кола е германската; от всяко момче става пилот на Формула 1; стотинките ми стигат само за това. Ако бялата мухоморка е най-опасната в гората, то белият голф с лети джанти, двуцевка отзад, затъмнени стъкла, система REMUS за разкош, мощна уредба, заредена с чалга и талисманче на огледалото за обратно виждане - е най-опасен на пътя. Никога, за нищо на света не предизвиквайте такъв шофьор. Готов е да се срещне преждевременно дори със св. Петър, само и само да е пръв и да покаже на другите как се кара!
Перхидролени имитаторки - . Те са от сорта "котеееее, готова ли си?". Получили са ключ за скъп автомобил на рождения си ден и това е отприщило дълго потисканате им страсти. Преходът от жигулата на тати към s-класата на чичи им се отразява като пълна луна на върколак. Освен че имитират безпардонния начин на каране на "чичкото", имитират и неговия манталитет. За разлика от бабаитите, които обаче може и да не видиш как минават покрай теб, те задължително предизвикват ситуация. Един съвет: стойте настрана, щото викат Неволята!
Баничарки - Това са най-напористите, най-безразсъдните и най-безцеремонните шофьори на пътя. Карат т.нар. "баничарки" от сорта на "Пежо" Partner и "Ситроен" Berlingo. Много е вероятно те да са прототипи на някогашните камикадзе, колкото и невероятно да звучи. При среща с тях - вадете бренекето.
Маршрутки - Хубавото на маршрутките е, че знаеш къде можеш да ги срещнеш. Но само това им е хубавото. Спират където си искат, тръгват както си искат. Маневрират така, че денят ти да стане крив дори само от кратка среща с тях. Единствената добра новина е, че тези вътре се чувстват значително по-зле от теб. Ако това може да те успокои - ОК!
Източник
Шофьор с бомбе или каскет - Гости от миналото. Червената ви лампичка винаги трябва да се включва, когато срещнете мъж с каскет или бомбе. Обикновено това са много стриктни към буквата на закона шофьори, които толкова маниакално следват пътя си, че не поглеждат изобщо встрани. Ще ги познаете по изцъклените им очи, бурните бакенбарди, "захапания" по специфичен начин волан. Правят маневри, без да се оглеждат, забравят мигача, не приемат, че има и други хора на пътя. Изобщо карат като "кон с капаци" и са възможни всякакви изненади. Минавайте покрай тях на пръсти и ги заобикаляйте от далеко!
VW Golf 2 с пернишка регистрация - Сблъсъкът на цивилизациите. Опасността идва с "Голф" II, пернишка регистрация - класика. Паролата "Перник" е условна за появата на момчета, чийто тестостерон е бурен като пяната под ниагарския водопад. Те са жертва на две легенди и една реалия: най-добрата кола е германската; от всяко момче става пилот на Формула 1; стотинките ми стигат само за това. Ако бялата мухоморка е най-опасната в гората, то белият голф с лети джанти, двуцевка отзад, затъмнени стъкла, система REMUS за разкош, мощна уредба, заредена с чалга и талисманче на огледалото за обратно виждане - е най-опасен на пътя. Никога, за нищо на света не предизвиквайте такъв шофьор. Готов е да се срещне преждевременно дори със св. Петър, само и само да е пръв и да покаже на другите как се кара!
Перхидролени имитаторки - . Те са от сорта "котеееее, готова ли си?". Получили са ключ за скъп автомобил на рождения си ден и това е отприщило дълго потисканате им страсти. Преходът от жигулата на тати към s-класата на чичи им се отразява като пълна луна на върколак. Освен че имитират безпардонния начин на каране на "чичкото", имитират и неговия манталитет. За разлика от бабаитите, които обаче може и да не видиш как минават покрай теб, те задължително предизвикват ситуация. Един съвет: стойте настрана, щото викат Неволята!
Баничарки - Това са най-напористите, най-безразсъдните и най-безцеремонните шофьори на пътя. Карат т.нар. "баничарки" от сорта на "Пежо" Partner и "Ситроен" Berlingo. Много е вероятно те да са прототипи на някогашните камикадзе, колкото и невероятно да звучи. При среща с тях - вадете бренекето.
Маршрутки - Хубавото на маршрутките е, че знаеш къде можеш да ги срещнеш. Но само това им е хубавото. Спират където си искат, тръгват както си искат. Маневрират така, че денят ти да стане крив дори само от кратка среща с тях. Единствената добра новина е, че тези вътре се чувстват значително по-зле от теб. Ако това може да те успокои - ОК!
Източник
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#2
Posted 08 May 2011 - 20:45
Aко се окабриолетя, задълже едно каскетче като бате Роби... така че внимавайте

#3
Posted 08 May 2011 - 22:28
Голфа е най-опасен!

1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#4
Posted 08 May 2011 - 22:45
Забрави и Беемвистите.Карат стари тройки Е-30 или Е-36,които мноооооого вървят
.Фучат се по улиците като пернишките GTI и на светофара винаги се напъват да минат преди теб.Обикновено двуврати с фолио на стъклата и ужасен тунинг с ауспуси , хром и диодчета по маската,бронята и фаровете.


#5
Posted 10 May 2011 - 11:19
Абсолютно си прав. Доста голям пропуск е това. В интерес на истината, по-често срещам такива диви селски беемвисти с е36, отколкото голфаджии. 99% от тях си заслужават най-малко по една цветуща благословия.Забрави и Беемвистите.Карат стари тройки Е-30 или Е-36,които мноооооого вървят
.Фучат се по улиците като пернишките GTI и на светофара винаги се напъват да минат преди теб.Обикновено двуврати с фолио на стъклата и ужасен тунинг с ауспуси , хром и диодчета по маската,бронята и фаровете.
#6
Posted 10 May 2011 - 11:43
Абе мани, че толкова тъмни субекти има във 202ки, 210 и 124ки, че нашия процент на тъмен контингент е бая голям.
Даже попаднах на 211ка на пътя м/у Сливен и Ст.Загора, който нямаше зъби, със златните пръстени, мама манго и чааветата в колата.
Не че караше лошо човека, но като си представих каква смрад ще се разнесе от купето, като отвори вратата, ми се догади!
Даже попаднах на 211ка на пътя м/у Сливен и Ст.Загора, който нямаше зъби, със златните пръстени, мама манго и чааветата в колата.
Не че караше лошо човека, но като си представих каква смрад ще се разнесе от купето, като отвори вратата, ми се догади!
#7
Posted 10 May 2011 - 12:27
Каквото и да е положението , е36-ците и е30 ките са повече.
Споделям случка :
Връщам се от Габрово и си карам лекичко 90-100 и ме настига тъмно синя е36-ца 1.6 на газ , пълен мъртвец , викам пускам го , изпреварва ме той и ми свирка и ми бие 3-4 пъти спирачки , което означава , че иска да се гониме , няма кой до му одисва на акъла и той си ускори и отпраши , след точно 2 километра му дигнали палката и рисуват ченгетата.В отсечката има ограничение 90км , а той кой знай с колко е минал от там.Свирнах му 2-3 пъти , пред полицията и си продължих.
Виждал съм много мерцедеси със селски тунинг , ама лилов не се засягай но бмв-тата са повече .
Споделям случка :
Връщам се от Габрово и си карам лекичко 90-100 и ме настига тъмно синя е36-ца 1.6 на газ , пълен мъртвец , викам пускам го , изпреварва ме той и ми свирка и ми бие 3-4 пъти спирачки , което означава , че иска да се гониме , няма кой до му одисва на акъла и той си ускори и отпраши , след точно 2 километра му дигнали палката и рисуват ченгетата.В отсечката има ограничение 90км , а той кой знай с колко е минал от там.Свирнах му 2-3 пъти , пред полицията и си продължих.
Виждал съм много мерцедеси със селски тунинг , ама лилов не се засягай но бмв-тата са повече .


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#8
Posted 10 May 2011 - 12:53
Не се засягам, просто гледам да сме обективни и да се уважаваме с колегите. Все пак и там има страхотни ентусиасти със страхотни машини.Иначе и аз като се прибирах сега попаднах на едни симпатяги "маняци" от събора с много изтърбушени Е30ки, които мислеха, че карат самолети, но омаляха по нагорнищата на Тракия към тунелите. Но е нормално... 100ина коня атмосферка, въпреки по-ниското си тегло, не може да кара с темпото на 200 коня компресор дълго време.Жалко е, понеже и БМВ и Мерц, както и доста други са много читави автомобили, но в ръцете на Ганьовци, им се разваля имиджът и ставаме свидетели на адски гаври с машини, в които е вложена много душа, инженерна мисъл и качествени материали.Позитивното е, че има доста коли за части
Но съм съгласен с написаното от теб. Аз като се замисля най-много авто-извращения съм виждал в Северна България, но конкуренцията е безмилостно жестока.
М/у другото не знам дали знаете, но на Е36 5та скорост е директна, а не overdrive. И дори 1.6 двигателче, си удря прекъсвача на 5та. Това при положение, че колата е в добро състояние. А на газ, не е критерий също
Моята Е36ица беше мапната да върви повече на газ, отколкото на бензин!
Ако си попаднал на М40 мотор, те обикновено са дараци, но М43, М42/44 са доста сериозни малки моторчета.

М/у другото не знам дали знаете, но на Е36 5та скорост е директна, а не overdrive. И дори 1.6 двигателче, си удря прекъсвача на 5та. Това при положение, че колата е в добро състояние. А на газ, не е критерий също

Ако си попаднал на М40 мотор, те обикновено са дараци, но М43, М42/44 са доста сериозни малки моторчета.
#9
Posted 10 May 2011 - 13:07
Аз също съм на мнението ,че много колеги с мерцедеси се мислят за нещо повече на пътя и повечето от вас знаят историята с онзи пич с 202-ката ,който яде много бой ,защото си мисли ,че щом е с бенц няма равен. Е историята помни и двама хлапаци с Е36-ца които имаха същата съдба ,но и едните и другите са по-нагли шофьори от останалото простолюдие.
п.п. Тръгваме да се надбягваме с една Е34-ка ,аз бях с ЕС-ката и бях в лента за десен завой (малко пуберски работи ,но уговорката беше да се дърпаме) съответно ако той не ми направи път и аз не успея да спра ,трябва да се блъсна в тротоар и метална ограда ,но реакцията на водача на бмв-то беше учудващо различна от стандартната той дръпна първи и се наби в лявата лената за да мога аз да продължа направо и да продължи тъпата селска гонка ,така че всяко правило си има изключение.
НЕ СЪМ УЛИЧЕН РЕЙСЪР НЕ СЕ БЪРКАЙТЕ!
п.п. Тръгваме да се надбягваме с една Е34-ка ,аз бях с ЕС-ката и бях в лента за десен завой (малко пуберски работи ,но уговорката беше да се дърпаме) съответно ако той не ми направи път и аз не успея да спра ,трябва да се блъсна в тротоар и метална ограда ,но реакцията на водача на бмв-то беше учудващо различна от стандартната той дръпна първи и се наби в лявата лената за да мога аз да продължа направо и да продължи тъпата селска гонка ,така че всяко правило си има изключение.
НЕ СЪМ УЛИЧЕН РЕЙСЪР НЕ СЕ БЪРКАЙТЕ!
NO PAIN - NO GAIN!
#10
Posted 10 May 2011 - 13:50
...
НЕ СЪМ УЛИЧЕН РЕЙСЪР НЕ СЕ БЪРКАЙТЕ!
Бате какво ще кажеш друго



Иначе.. не съм забравил нито бмв , нито някой друг.. просто статията си беше написана.. а аз реших да я споделя тук

Иначе ако трябва да вкараме и тия с астрите... и вектрите... че и някоя и друга хонда .. цяяяял списък има за добавяне.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#11
Posted 11 May 2011 - 11:36
Не че се заяждам, но специално в Студентски град съотношението "рейсъри" с Мерцедес към "рейсъри" с БМВ сигурно е 1:20. Напълно обективен съм. Това явление си го обяснявам по 1 много прост начин. Много по-лесно е да намериш БМВ 320, примерно,с мощност 150 коня за 1500-2000 лв., отколкото Мечок с тая мощност, на толкова малко пари. Дори и 190-ка или 124-ка не можеш да си вземеш за тези пари, с такава мощност. Просто БМВ-тата с по-мощни двигатели са много по-разпространени, на доста по-ниски цени. А и нали "БМВ" доста "хора" я смятат за "гъзарска" кола и не им е много трудно да осъществят селската си мечта, да са "гъзари". С тоя пост не искам да обидя всички собственици на БМВ,има си и доста грамотни хора, но такава е тенденцията и всички сме свидетели, какво се случва ежедневно по пътищата.

#12
Posted 11 May 2011 - 17:21
Още малко да се отопли времето и в Студентски град ще тръгне парадът на супергъзарията. Миналата година беше като пред голямото казино в Монте Карло. Сядаш на някое кафе по главната улица и за около половин час ще видиш всичко най-ново от автомобилния свят. Не ти трябват списания и интернет - карат ти ги да ги видиш наживо!!!
#13
Posted 11 May 2011 - 17:51
Лилов , подрекпям те няма как да не си прав.
Вчера се возих из Плевен с е36 325 бензин пипната около 220 коня е . С регулатор , олекотен маховик , генерация там някаква май беше муфлер , спортно окачване , тая е36-ца бие 28-ци малките ем-ки и безброй много други коли.Напълни ми душата като се возихме , а звука му е невероятен , смисъл плътен бас , а не като ремус от 60 лева.Много добре си дърпа и върви.А момчето не се прави на гъзар с тия 220 коня и не кара опасно из града . Та мисълта ми е има си и хора има си и селски пръчки .
Вчера се возих из Плевен с е36 325 бензин пипната около 220 коня е . С регулатор , олекотен маховик , генерация там някаква май беше муфлер , спортно окачване , тая е36-ца бие 28-ци малките ем-ки и безброй много други коли.Напълни ми душата като се возихме , а звука му е невероятен , смисъл плътен бас , а не като ремус от 60 лева.Много добре си дърпа и върви.А момчето не се прави на гъзар с тия 220 коня и не кара опасно из града . Та мисълта ми е има си и хора има си и селски пръчки .


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users