Mercedes не ставал за дрифт ?
Започната от ivostankov, 04 май 2011 - 07:49:56
12 мнения по тази тема
#2
Публикувано 04 май 2011 - 18:50
тъкмо мислех и аз да го качвам . Тая ес-ка ми напълни душата Ама според мен , не е правилния начин да се кара така тази кола
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#3
Публикувано 04 май 2011 - 20:48
Шофера е много добър. Направо възхитителен контрол.
Адски, адски добър! Страшен!
Адски, адски добър! Страшен!
#4
Публикувано 04 май 2011 - 20:56
Забележи , още в началото колко добре я изправя и влиза в десния завой
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#5
Публикувано 04 май 2011 - 22:20
Под клипчето яко плюене пада по адрес на 140ката...тия БМВ фенове са много злобни....
#6
Публикувано 04 май 2011 - 23:58
По принцип всеки си има право на мнение, особено хора, които са имали W140-ка, и нещо не им е харесало (примерно). Но и ти и аз знаем, че фенчетата в коментарите отдолу сигурно не са се и возили, камо ли да са притежавали, така че защо им се връзваш?
#7
Публикувано 05 май 2011 - 00:13
Ами каквото и да си приказваме, 140ката не е кола за дрифт. Много е тежка и инертна.
Не че съм дрифтаджия, врътнал съм няколко завоя през живота си и съм далеч от някакво психо, който мете пистите... но като цяло наблюдавам на техничните писти малки коли с адски много коне за дрифт.
Не че няма изключения... някакви биг охлюв дизели, дето правят облак като от влак на въглища в началото от миналия век...
Но отново, много респект за шофера на 140ката, страшен контрол на толкова голяма кола!
Не че съм дрифтаджия, врътнал съм няколко завоя през живота си и съм далеч от някакво психо, който мете пистите... но като цяло наблюдавам на техничните писти малки коли с адски много коне за дрифт.
Не че няма изключения... някакви биг охлюв дизели, дето правят облак като от влак на въглища в началото от миналия век...
Но отново, много респект за шофера на 140ката, страшен контрол на толкова голяма кола!
#8
Публикувано 29 декември 2011 - 22:01
<<< случайно попаднах на друго клипче на тази S-ка - това със сигурност не е заводско! ))
M112.940 inside
#9
Публикувано 29 декември 2011 - 22:08
Не бе хич не вървят.....
Как пали напрао гумите......мани мани.....
Как пали напрао гумите......мани мани.....
By Batev
#10
Публикувано 29 декември 2011 - 23:00
Кърти, кърти, направо не се одържа
M112.940 inside
#11
Публикувано 29 декември 2011 - 23:35
И аз искам такава
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#12
Публикувано 30 декември 2011 - 11:00
Абе.. това да не е доктор Лазо... под прикритие ?
Чудя се.. дали тоя удря разход 100/100 ?
Чудя се.. дали тоя удря разход 100/100 ?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#13
Публикувано 30 декември 2011 - 11:02
Maйкооооо, те това се казва шофьор! да мушнеш бмв 3-ка между гумите как да е, ама този кораб... баси!
M112.940 inside
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни