Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Луфт в кормилната кутияРемонт/смяна?


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#16 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
Garage View Garage

Posted 03 May 2011 - 23:32

Странно, винаги съм мислил че rack and pinion (рейка и пиньон) типа е този:
Публикувано изображение Публикувано изображение

Тая рейка ми прилича на БМВ.
  • 0
Публикувано изображение

#17 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 04 May 2011 - 14:46

Еми правилно си гледал,тогава защо си снимал кутията от долу.



Ами отгоре пространството е доста ограничено, а отдолу видимостта е хубава.. като натегна болта ще пиша дали се е решил проблема или не...

За тая рейка и пиньон голям проблем направихте, говорех за вътрешността на кутията че има механизъм от този тип, защото аз лично мислех че са само зъбни колела вътре.. Иначе много добре правя разликата между кормилна кутия и рейка.. Поздрави и благодаря на всички за съветите :)
  • 0
Follow your own star...

#18 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 04 May 2011 - 15:24

Такова,бе не им се сърди на колегите.Всеки си дава мнението,пък ти отсяваш,най полезното за теб и действаш.Натягаш и пишеш резултата и това е всичко.
  • 2
Никога не оставям магарето си в калта.

#19 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,603 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 04 May 2011 - 20:48

Регалжния болт е с глава за шестостен и законтряща гайка. Намира се отгоре на кормилната кутия. Ако махнеш колектора, ще го видиш лесно.

За да натегнеш луфта трябва да въртиш обратно на часовника - да го развиваш. Във Вис-нет пише да развиваш шестограма на по 1/4 оборота, като държиш контра на гайката, и да пробваш.

Аз наскоро имах възможност да си обера луфта, но не посмях. Кой знае - може да размисля.
  • 0

#20 Denkooo

Denkooo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Град:Montana
  • Автомобил:
    Mercedes E200 W124

Posted 03 November 2014 - 23:49

Здраво на всички форумци  :) аз имам един въпрос за тази кутия и по - точно за шлицата понеже ми казаха, че била 2 размера по - добела и по - тънка..... има ли нещо вярно или някой се е объркал? Идеята ми е, че моята кутия се е разтекла яко и има луфтец доволно и се чудех да взема да я сменя, че ми дават една съвсем сухичка и запазена за без пари  :) Друго пък ме учудва, понеже както казах моята се е разтекла, та забелязах, че като сипя масълце до нужното ниво след това то изтича и застава пак на това ниво на което си беше преди да сипя и това се повтаря два пъти след което не съм и сипвал вече :) не е като да няма не съм я оставил на сухо все пак и тя душа носи :) 

 

Поздрави!


  • 0

#21 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
Garage View Garage

Posted 25 November 2014 - 18:36

Та, къде ги рециклират тия щуротии? С този болт като се обере луфта решава ли се проблема или след време става още по-зле?
Днес ми дадоха диагноза "луфт в секторната кутия". 
пп. Малко през ред четох, че ми е зле от снощи... :D


Edited by puFi_mIx, 25 November 2014 - 20:20 .

  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users