Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

тресе ужасноМоля за помощ


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Публикувано 01 май 2011 - 11:43

Колеги колата е 123ка 2300кубика М102 мотор ръчни скорости с К-жетроник 84г и като загряла и като студена тресе на трепане все едно някои цилиндър не работи само че като почна да изкарвам свещите всички работят кабелите са сменяни свещите също минала е елкон показва че всичко е наред тампоните сигорно са остарели да но и самоя двигател много лошо се тресе а колата има и агу там прави същите мизерий а на никои майстор не може да даде няква диагноза преди да почне да разглабя това и онова а и викат сигорно ще е бая пари ремонта на тая стара кола незнам си кво ако някои има идея да пише аз понеже си има друга кола тази просто искам да си я направя за кеф да си я карам пък и ме кефи да я човъркам, не искам да ви заблуждавам като тресе и на гас че сто процента е токовата система защото на гас нещо не е направена колата както трябва превключва като карборатор от бензин на гас се дави докато да изгори бензина и така на татък така че може и нещо по инжекцията да е!
  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 01 май 2011 - 15:43

премери компресията и тогава пак ще умуваме
  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 май 2011 - 16:04

Може да ти меси бензина с газта и за това да работи неравномерно.
  • 0

#4 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Публикувано 01 май 2011 - 19:08

верно забравих да кажа че компресията е около 12 което май май си е доста добре за този двигател ако не се лъжа като нов излиза 14,5 както и да е и другото любопитно е че пали като чатмак на -10 -15 градуса та и повече дефакто двигателя ще да е запазен като цяло нещо малко според мене дава проблем дето пречи на мотора за добра работа. Едва ли меси горивата защото проблема го имаше преди да се сложи газовото ама като че ли по малко тресеше тогава сега просто е ужас ако успея да реша този проблем имам желание да и сменя няколко неща на колата да опрява едни дребни ръждички и да я направя кукла!
  • 0

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 май 2011 - 21:19

Дали не дърпа въздух?

Делкото дали лагерува добре,палец капачка как са?
------------

При ветераните,много як номер е да се намаже дистрибутора с чесън и кючеците са пълни.:)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 01 май 2011 - 22:53

Дали не дърпа въздух?


------------


Така де.Вземи някакъв спрей за болтове и пръскай около смукателните тръби.Ако промени звука,явно от някъде смуче въздух.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 07 май 2011 - 21:11

Ако всички гумени съедининения по смуктателния тракт са оригиналните (не са сменяни), ти препоръчвам да ги смениш.

Всички гумени маркучи и гуменото дъно на дебитомера. На дюзите се нахлузват едни гумички за уплътнение, същото важи и за тях.

После, реглаж на клапата - ако е гърмяла на газ. Така че дискът да застава максимално нагоре, без да задира при натискане надолу.

Проверка кабели, свещи, палец, дистрибуторна капачка. Центровка - по заводски данни. 10 градуса аванс на 800 оборота без вакум. Ако правиш центроквата на загасен мотор, слагаш всичко на белег ГМТ - шайба колянов вал да сочи ОТ, палеца да съвпада с отметка на корпуса на делкото.

Накрая регулиране на смес на елкон - 1% CO.

Този К-Джетроник е железен.
  • 0

#8 volero

volero

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Първомай
  • Автомобил:
    123\230e 1984g. C200 136коня 1994г.

Публикувано 12 май 2011 - 12:22

благодаря за отговора ще направя подмяната на гумените съединения и центровката при майстор че аз няма да мога и ако стане ще черпя!
  • 0

#9 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 май 2011 - 22:20

Айде да ми се обадиш.Имам я същата и мисля,че я познавам много добре и сигурно ще ти бъда полезен.
  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни