Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

124 200теПроблеми


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 alejandroamg

alejandroamg

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Мercedes 200TE 1992г.

Публикувано 01 май 2011 - 08:20

Притежавам МБ 124 с мотор 102 91ва год.карам го в момента на бензин.имах следния проблем-непалеше и по точно когато запаля и с подаването на газ на педала и мотора заглъхваше и гаснеше след поредни гърмежи.разбрах че това си било нормално за тези машини.мислех си вече да в нося в някой сервиз.неможех защото тука в русе никой майстор не искаше и да чува за моята кола,а и изобщо за такъв модел мерцедес.бях започнал да се отчайвам доста.четох доста по този проблем във форума но нищо от това не ми помогна.чух се с един газаджия (мой познат)който само ми каза да си проверя един маркуч които е под смукателния колектори влиза в мотрчето ПХ.и така запали от раз.така супер обаче ми продължава един доста странен за мен проблем.винаги като е студена пали перфектно,но загрее ли като я спра после и трябва доста за да запали.понякога ми се включва перката на климатика безпричинно,на таблото електронния индикатор който показва външната температура се побърква-постоянно се променя стига до -45 градуса.другото което е че мисля че тази кола не върви така като за 122 коня,много е странна мудна няма я необходимата мощ.и за това си вървене ми се струва че доста гори 15/16-100км градско.моля ако има някой компетентен да ми помогне че пак започва да ме отчайва тази кола.
И така мечо е както казах 124 200ТЕ механичен инжекцион имала е газова уредба (в момента няма но мисля отново да слагам) 122 коня е.ако трябва друга информация-насреща съм.Благодаря ви предварително.
  • 0

#2 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 май 2011 - 13:39

Датчика е заминал, оправя се лесно и ако не се лъжа не струва много пари.
Този разход 15-16 градско, извънградско какво е? (то каквото и да е е висок де)
Кото го оправи тоя маркуч сети ли се да почистиш моторчето за ПХ?
  • 0

#3 damyanov

damyanov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    mercedes 200E

Публикувано 23 декември 2011 - 10:53

колега аз също имам този проблем с паленето ,когато е студена пали много лесно но като загрее ужас но незнам и аз искам да разбера мойе ли да се отстрани този проблем с няколко човека говорих и ми казаха че щом е на гас така ще пали
  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 декември 2011 - 11:10

мойе ли да се отстрани този проблем................................................... с няколко човека говорих и ми казаха че щом е на гас така ще пали


Естествено че може да се отстрани! А това че щом е на газ, така ще пали........категорично не е така!

Намери си правилният човек да намери кое от концепцията на инжекциона не е наред. Не слушай неуки мързеливци!

Този мотор и впръскване искат човек който го разбира! Много са нещата от които може да е така...................


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни