Колеги от много време имам йелание да сложа 5та скорост на моя мечо говорим за W123 двигател М110 2300кубика с ръчна 4 степенна кутия и се чудя примерно от 190тките дето са със м 110 2000кубика дали ще стане кутията или от 124ки с м110 2300 и 2000 кубика има просто ако някои е запознат да даде насоки от каква кола да търся дали всички на М110 стават или и кубиците трябва да са същите или никъква няма да стане щом не е 123ка?
Смяна скоросна кутиядали ще стане
Започната от volero, 30 апр 2011 - 18:28:53
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 април 2011 - 18:28
#2
Публикувано 30 април 2011 - 18:35
Грешка мотора е М102 просто се обърках по горе на всякаде кадето съм писал М110 имам предвид М102
#3
Публикувано 30 май 2011 - 15:40
Може ама дали си струва? Сменя се кутията,кардана се скъсява защото няма стандартен готов(предната част),лостовата система ,лоста на скоростите с машинката. Може да се наложи и смяна но съединителя и маховика комплект,ако ск.кутия е предвидена да работи с "мекия" маховик. Ако можеш сам да направиш това се захващай. Ако не- бъди готов за доста пари и ядове. Какво и е на твоята кутия?
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#4
Публикувано 10 август 2011 - 23:59
Нонев, той е написал. Иска за махне 4-степенната и да монтира 5-степенна. Обаче можеш да го разубедиш. С 5-та скорост, няма да постигне нищо. Дори може да постигне обратен ефект - завишен разход. Може да сравниш предавателните числа на диференциала на 123 с обем 2300 и 4-степенна кутия с такъв, който е пак същия, но с 5-степенна. 90% съм сигурен, че е с различно предавателно съотношение в диференциала. Рядкост са, но ги има де. 123, бензинов с 4 скорости не е лошо. Това значи, гарантирано - много дълги. Най-вече 3-та и 4-та. И главното предаване също. Неговата 3-та, покрива диапазона от 40 до 140-150 км/ч. и 4-та...... до края там, колкото му душа може, на практика със сигурност развива 180 км/ч. и трябва. Та, да си продължа мисълта. Кутия може и да намери, но ще трябва да се съобразят написаните от теб неща. Кажи му, че няма особен смисъл, без смяна на диференциала. Единствената полза, която ще има е по-ниски об/мин. и ще лбъдепо-тих, но ще се наложи да му дава пак същата и повече газ, за да върви колата. Ще гори не по-малко.
Знаеш ли, когато караш W 123, със добре центрована механика и изправна изпускателна система - единственото което се чува, е как меко стъпват гумите под тежкото купе и плъзгащия се вятър. А, вятъра се зачува чак от 120 нагоре, поради аеродинамичните особености на купето. Да ти кажа, двигател вътре в такъв, започваш да чуваш чак при 4000 об/мин. и също не е дразнещ. Е, щом колегата иска да си постави 5-степенна кутия, може да му помогнем. Ама, няма голяма файда, освен хамалогията.
Знаеш ли, когато караш W 123, със добре центрована механика и изправна изпускателна система - единственото което се чува, е как меко стъпват гумите под тежкото купе и плъзгащия се вятър. А, вятъра се зачува чак от 120 нагоре, поради аеродинамичните особености на купето. Да ти кажа, двигател вътре в такъв, започваш да чуваш чак при 4000 об/мин. и също не е дразнещ. Е, щом колегата иска да си постави 5-степенна кутия, може да му помогнем. Ама, няма голяма файда, освен хамалогията.
#5
Публикувано 29 март 2012 - 15:58
Диференциала е същия. Разхода ще намалее(зависи как се кара естествено). Защото мотора е достатъчно мощен и на пета се движи с по-малко обороти от колкото на четвърта при същата скорост. Респективно за изминаване на едно и също разстояние оборотите и оттам горивото ще са по-малко. Като допълнение мотора е по-тих на скорости от 100 нагоре.
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни