И аз мисля,че диска беше Verbatim.Иначе за записване по-добре си свали Ashampoo Burning Studio.Там като пуснеш на най-бавната скорост и като пуснеш проверка и финализиране и би трябвало да стане.Точно така. И CLK-то ми четеше записани в чейнджъра, но в колата не. Въпреки че е почистена оптиката и т.н.
Т.е. и в колата четеше, но не всички.
Verbatim & Maxell мисля четеше, записани на външно CD. Лаптопските са малко по-проблемни за тази работа.
Правилно ги записваш. Ако компа ти ги вижда с разширение .cda, значи е правилно.
Само трябва да ги пишеш на много бавна скорост и да финализираш диска.
Command 2.0 Ml270 CDI
Започната от Batev, 26 апр 2011 - 14:30:05
16 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 декември 2011 - 23:44
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#17
Публикувано 11 януари 2012 - 23:18
Не искам да се заяждам, но тия легенди, че Мерцедес са проектирали устройството да не чете записани дискове.....За да не съм голословен ще цитирам технологията : "Данните от диска се четат с помощта на лазерен лъч с дължина на вълната 780 nm, който минава през поликарбонатния слой, отразява се от алуминиевото покритие и се улавя от фотодиод. Лъчът на лазера образува върху отражателния слой петно с диаметър примерно 1,5 µm. Тъй като дискът се чете от долната страна, всеки пит изглежда за лазера като възвишение. Местата, където такива възвишения отсъстват, се наричат площадки (land)."
Тоест, ако имаш проблем със записаните дискове, той се дължи на твоята оптика, а не на конструктивно изменение от страна на Мерцедес (или по-скоро на производителя на у-вото и оптиката му). Тази оптика е строго стандартизирана.
С някои оптики наистина има проблем със записваните дискове, доколкото дават различно отражение, спрямо матричните (щамповани) такива.
Пробвай да я почистиш с някой диск за целта и може да се оправи проблема. На моя Command на s203 няма проблем със записвани дискове. Но пък по някой път не иска да ги вади (проблем със зареждащият механизъм), та си ползвам чейнджера.
Тоест, ако имаш проблем със записаните дискове, той се дължи на твоята оптика, а не на конструктивно изменение от страна на Мерцедес (или по-скоро на производителя на у-вото и оптиката му). Тази оптика е строго стандартизирана.
С някои оптики наистина има проблем със записваните дискове, доколкото дават различно отражение, спрямо матричните (щамповани) такива.
Пробвай да я почистиш с някой диск за целта и може да се оправи проблема. На моя Command на s203 няма проблем със записвани дискове. Но пък по някой път не иска да ги вади (проблем със зареждащият механизъм), та си ползвам чейнджера.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни