ASR-изключване как?
Започната от szr, 16 апр 2011 - 17:23:46
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 април 2011 - 17:23
задравеите колеги..питането ми е как да изключа напълно АСР-а .изключвам го от бутона но при пързаляне на старани пак ми мига и спира колата ,усеща се как АБС-а влиза в деиствие..
#2
Публикувано 16 април 2011 - 21:33
Ами до колкото знам от копчето се изключва първа степен, следващите май няма как да се изключат, освен чрез физическо премахване на системата. При теб не е болка за умиране щото нали се сещаш ако си с Ц63 АМГ, как ще се чувстваш с тая системазадравеите колеги..питането ми е как да изключа напълно АСР-а .изключвам го от бутона но при пързаляне на старани пак ми мига и спира колата ,усеща се как АБС-а влиза в деиствие..
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 17 април 2011 - 13:02
монго зле така да не може да се изключва....
#4
Публикувано 17 април 2011 - 15:47
Май имаше бушон, разгледай по надписите около бушониерите.
CLK за дрифт не става.
CLK за дрифт не става.
#5
Публикувано 17 април 2011 - 18:21
тя за много неща нестава маи
#6
Публикувано 17 април 2011 - 18:29
Tи какви очаквания имаше от преди фейслифтово голямо купе с 4цил. компресорен мотор?
Мислеше, че е Ferrari ли?
Мислеше, че е Ferrari ли?
#7
Публикувано 17 април 2011 - 18:40
предишните ми коли бяха golf gti и seat leon cupra бяха доста пъргави сравнение с цлк-то ,исках нещо с задно и нарочно не взимах след 2000г защото е 163кс ...
#8
Публикувано 17 април 2011 - 18:43
Мдам, Cupra-та е доста нервна кола. Разликите с Мерцедес са огромни. Ти си преценяш кое ти допада повече.
Трябвало е да се огледаш по 320 или 430 моторите. Те имат различна крива на въртящия момент.
М/у другото в този ценови сегмент, единствено BMW Е36 328 може да ти се стори по-нервна от колите със задно. Но тя не върви повече от 111.944 CLK-то според скромните ми наблюдения
Трябвало е да се огледаш по 320 или 430 моторите. Те имат различна крива на въртящия момент.
М/у другото в този ценови сегмент, единствено BMW Е36 328 може да ти се стори по-нервна от колите със задно. Но тя не върви повече от 111.944 CLK-то според скромните ми наблюдения
#9
Публикувано 17 април 2011 - 18:51
при тези голфове и леони пак не ми допада евтината зглобка всичко скърца вибрира...аз много хубаво бях се спрял на цлк320 но ме разубедиха разбирачите и сега съжелявам... с всичко се свиква :p
#10
Публикувано 17 април 2011 - 21:21
Аз щях да си карам Купрата на задна и все едно сис със задно... и дрифтче може да си позволиш...
Имапе един филм Боговете сигурно са полудели, доста е стар, ама там един абуриген така караше един джип...
Това в рамките на шегата, да не се засегнеш. Бенца не е пистов състезател.
Имапе един филм Боговете сигурно са полудели, доста е стар, ама там един абуриген така караше един джип...
Това в рамките на шегата, да не се засегнеш. Бенца не е пистов състезател.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Публикувано 18 април 2011 - 18:05
При мен от копчето се изключва напълно, но когато скоростта се повиши над 40 км/ч, системата се включва автоматично и не може да се изключи от копчето докато скоростта не падне отново под 40 км/ч.
#12
Публикувано 08 септември 2012 - 10:54
а системата винаги ли се исключва в спряло полойение или аз греша
#13
Публикувано 08 септември 2012 - 18:05
Нали имаше бушон някъде за ASR-а.Махаш бушона и системата неработи.
#14
Публикувано 13 септември 2012 - 09:49
Ахъм - пробвай на Мерцедес след 2005 година на му махнеш бушона на ASR, ESP, ABS или нещо друго от активната безопасност и веднага влиза в сервизен режим... Но на по-старите модели номера минаваНали имаше бушон някъде за ASR-а.Махаш бушона и системата неработи.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#15
Публикувано 13 септември 2012 - 19:53
значи няма да има проблем колата е 98 w208 няма да дава някакви грешки така ли да го разбирам
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни