Филтър за твърди частицирешения на проблема
Започната от dimitardonev, 14 апр 2011 - 13:21:28
41 мнения по тази тема
#16
Публикувано 20 ноември 2012 - 22:55
На мен ми е светвала само веднъж като запалих рязко в бързината се едно паля бензинов мотор. След 2-3 нормални паления и 10 км каране сама загасна.
Тази лампа според книжката светва когато не е подкачила колата гориво или оставиш резервоара празен.
Що се отнася до ДПФа зависи с каква нафта и масло караш за това колко често е запълва.
Тази лампа според книжката светва когато не е подкачила колата гориво или оставиш резервоара празен.
Що се отнася до ДПФа зависи с каква нафта и масло караш за това колко често е запълва.
#17
Публикувано 12 април 2013 - 18:17
Здравейте колеги, отдавна не съм писал тук във форума, но мисля че намерих решение на проблема си със DPF и много ще се радвам да го спомена. Вече 9 месеца не ми е светвала лампата за DPF, а аз продължавам да си карам колата по обичайния начин и то основно градско каране. Решението на проблема дължа на един човек който за мен е както се казва "првилния човек" за ремонти по Мercedes. Та малко предистория:
Забелязах че основно лампата за DPF светва когато резервоарът е на резерва и/или дълго време е каран така.
След дълго диагностициране, каране по магистрали с пълна газ, регенерации на филтъра, включително и сваляне на филтъра нищо не се случваше освен да се отбележи че "всичко е наред" и че филтъра не е запушен, а след изразходването на един резервоар гориво лампата отново светва както съм споменавал постове по-горе.
Та решението: може на някой да му звучи налудничево, но единственото логично решение е че когато колата е във резерва компютъра решава че няма да има достатъчно гориво за да се стартира регенерация на филтъра и не го прави и така започва натрупването на сажди. Вече 9 месеца не оставям колата и една минута да свети резерва и съответно не съм имал проблеми със филтъра.
Считам че ще е полезно за други колеги който имат подобен проблем, хем да споделят дали решението действа при тях.
Майстора се казва Данаил 0899979525
Абсолютно си прав за това. Когато си на резерва, в повечето случаи нямаш достатъчно гориво за регенериращ режим и колата вообще не си сменя режима към такъв за чистене.
#18
Публикувано 13 април 2013 - 06:56
Колеги има решение!
Просто се премахва PDF филтъра и се програмира компютъра да не показва грешката.
#19
Публикувано 13 април 2013 - 06:58
При мен разхода на гориво падна, като колата стана по-пъргава и с по-еластичен двигател.
#20
Публикувано 13 април 2013 - 09:56
не е толкова просто да се препрограмира ЕКУто
да не показва грешка е просто
ама трябва да се изключи и регенерацията
и послевпръскането и сумати др. неща
иначе почва да пуши не върви изхвърля неизгоряла нафта
горят тръби и т.н.
#21
Публикувано 13 април 2013 - 11:06
Тук във Варна има един специалист който ги прави перфектно
#22
Публикувано 14 октомври 2013 - 08:19
Здравейте колеги,
Някой знае ли как точно компютърът разбира дали е запушен DPF-а? При запушването неминуемо той упражнява някакво обратно налягане, или повишаване на температурата, но къде се мерят тези параметри. На корпуса на DPF-а няма никакви пробки или датчици.....поне на моя няма.
И освен това колко може да струва нова такава част.
Поздрави
Дидо
#23
Публикувано 14 октомври 2013 - 15:46
мери разлика в наляганията преди и след филтъра
мери обратното налягане и температурата на газовете
#24
Публикувано 14 октомври 2013 - 16:27
Поне на моето няма сензори, тръбички, пробки и други а пък е с щампите на мерцедес. Гърнетата са видими отвсякъде и не виждам да има датчици по тях. Незнам как го мери това диференциално налягане но....е редно да взема някаква информация поне за нещо....я температура, я налягане. Чудно ми е.
#25
Публикувано 21 ноември 2013 - 08:33
Здравйете колеги ,
Имах преди около 3 4 месеца този проблем но при мен и забиваше машинката при продължително каране на 80 - 90 км/ч . Бях и пуснал тема , решението при мен беше датчик на коман рейла единия проблем и другия премахване на ЕГР клапан и съответно чипване на печката . От тогава на там проблеми с чек на двигателя и филтъра за твърди частици нямам . Много съм доволен от майстора ми , той е от София казва се Ирин . Не ме излъгаха като ми казаха че е професор по Мерцедесите след 2001 година .
Поздрави и безаварино !
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
#26
Публикувано 21 ноември 2013 - 19:51
при теб проблема просто не е бил във филтъра а в ЕГР
няма лампа за DPF
#27
Публикувано 28 ноември 2013 - 15:13
Мисля го и аз какво да правя тоя филтър. За сега се колебая между три вариянта:
- хардуерно и софтуерно премахване (400лв) като филтъра май се продава за някой лев (не съм се интересувал колко)
- хардуерно и софтуерно премахване и чип тунинг от 177к.с/440НМ до 210 к.с./500НМ (550 лв) и евнтуално затапване и софтуерно изолиране на ЕГР клапана (още не съм се интересувал какви пари, но казват че пуши по-малко без него)
- купуване на нов филтър нов (1150 лв) (http://www.ebay.de/i...=item3a7ff55173 ) или търсене на втора употреба на малко километри (мисия невъзможна)
Плюсове и миниси на вариянтите са ясни, но в момента колата е като запушена ( не съм гледал налягането преди и след филтъра). Разход градско 11, извънградско 8.
Ще изчакам Нова година, да видя какво ще е положението с местния данък. Сега колата се води Евро 3 по-талон, но мисля че ще го направят като в Германия да се плаща данъка спрямо вредните емисии.
Гледам сега не пуши отзад, на други мерцедеси без ДПФ или премахнат си пуши грозно за такъв клас кола.
Правил съм веднъж регенерация с продължително каране на колата с над 3000 оборота и 10-15 минути и разлика от преди не усетих.
Този пост е редактиран от krasimo: 28 ноември 2013 - 15:40
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#28
Публикувано 28 ноември 2013 - 20:20
направи регенерация със стар диагноза
а първо и диагностика
по принцип на мерцедес филтрите се чистят успешно
и в повечето случай проблема не в тях и не е
необходимо изтърбушване
#29
Публикувано 07 декември 2013 - 08:38
Колега , аз бях с тези проблеми и си реших всичко с 2 рия вариант . Колата се държи в момента уникално , а как върви ..... :Д Като цяло ми Взеха 440 лв . За цялата манипулация с уж обучаване на автомата , в момента се води че трябва да е 210 кончета и 520НМ . Но наистина върви много по плавно по равномерно и разхода падна малко Вероятно е нож с 2 остриета но пък какво един път се живее така да се каже :Д .
<Мерника от пред... и газ до ламарина > ....
#30
Публикувано 14 март 2014 - 18:48
Колеги,вместо да се занимавате с глупости просто си сипвайте добавка на всяко зареждане на гориво и няма да имате такива проблеми!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни