Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Филтър за твърди частицирешения на проблема


  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#16 300E-4matic

300E-4matic

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E280CDI 4matic sport 2007
    300E 4matic Lorinser 1990

Posted 20 November 2012 - 22:55

На мен ми е светвала само веднъж като запалих рязко в бързината се едно паля бензинов мотор. След 2-3 нормални паления и 10 км каране сама загасна.
Тази лампа според книжката светва когато не е подкачила колата гориво или оставиш резервоара празен.
Що се отнася до ДПФа зависи с каква нафта и масло караш за това колко често е запълва.
  • 0
Публикувано изображение

#17 vasil.genov

vasil.genov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz X204 GLK 320 CDI 4matic
Garage View Garage

Posted 12 April 2013 - 18:17

Здравейте колеги, отдавна не съм писал тук във форума, но мисля че намерих решение на проблема си със DPF и много ще се радвам да го спомена. Вече 9 месеца не ми е светвала лампата за DPF, а аз продължавам да си карам колата по обичайния начин и то основно градско каране. Решението на проблема дължа на един човек който за мен е както се казва "првилния човек" за ремонти по Мercedes. Та малко предистория:
Забелязах че основно лампата за DPF светва когато резервоарът е на резерва и/или дълго време е каран така.
След дълго диагностициране, каране по магистрали с пълна газ, регенерации на филтъра, включително и сваляне на филтъра нищо не се случваше освен да се отбележи че "всичко е наред" и че филтъра не е запушен, а след изразходването на един резервоар гориво лампата отново светва както съм споменавал постове по-горе.
Та решението: може на някой да му звучи налудничево, но единственото логично решение е че когато колата е във резерва компютъра решава че няма да има достатъчно гориво за да се стартира регенерация на филтъра и не го прави и така започва натрупването на сажди. Вече 9 месеца не оставям колата и една минута да свети резерва и съответно не съм имал проблеми със филтъра.
Считам че ще е полезно за други колеги който имат подобен проблем, хем да споделят дали решението действа при тях.
Майстора се казва Данаил 0899979525 :allhail

 

Абсолютно си прав за това. Когато си на резерва, в повечето случаи нямаш достатъчно гориво за регенериращ режим и колата вообще не си сменя режима към такъв за чистене.


  • 0

#18 GYGeorgiev

GYGeorgiev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    320 CDI 4 Matic 2007

Posted 13 April 2013 - 06:56

Колеги има решение! 

Просто се премахва PDF филтъра и се програмира компютъра да не показва грешката.


  • 0

#19 GYGeorgiev

GYGeorgiev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    320 CDI 4 Matic 2007

Posted 13 April 2013 - 06:58

При мен разхода на гориво падна, като колата стана по-пъргава и с по-еластичен двигател.


  • 0

#20 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 13 April 2013 - 09:56

не е толкова  просто да се препрограмира ЕКУто

да не показва грешка е просто

ама трябва да се изключи и регенерацията

и послевпръскането и сумати др. неща

иначе почва да пуши не върви изхвърля неизгоряла нафта

горят тръби и т.н.


  • 0

#21 GYGeorgiev

GYGeorgiev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    320 CDI 4 Matic 2007

Posted 13 April 2013 - 11:06

Тук във Варна има един специалист който ги прави перфектно
  • 0

#22 Dido_N

Dido_N

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB W211 E270 2005 Combi

Posted 14 October 2013 - 08:19

Здравейте колеги,

 

Някой знае ли как точно компютърът разбира дали е запушен DPF-а? При запушването неминуемо той упражнява някакво обратно налягане, или повишаване на температурата, но къде се мерят тези параметри. На корпуса на DPF-а няма никакви пробки или датчици.....поне на моя няма.

И освен това колко може да струва нова такава част.

 

Поздрави

Дидо


  • 0

#23 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 14 October 2013 - 15:46

мери разлика в наляганията преди и след филтъра

мери обратното налягане и температурата на газовете


  • 2

#24 Dido_N

Dido_N

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    MB W211 E270 2005 Combi

Posted 14 October 2013 - 16:27

Поне на моето няма сензори, тръбички, пробки и други а пък е с щампите на мерцедес. Гърнетата са видими отвсякъде и не виждам да има датчици по тях. Незнам как го мери това диференциално налягане но....е редно да взема някаква информация поне за нещо....я температура, я налягане. Чудно ми е.


  • 0

#25 KoCcI

KoCcI

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 210 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Футбол , жени , пииване и пълен резервоар на Меру !!!
  • Автомобил:
    Mercedes E270 CDI W211
    Lancia Dedra 1,9TD - EX
    VW Polo 1,6i + chip
    VW GOLF VII 1,6 TDI
Garage View Garage

Posted 21 November 2013 - 08:33

Здравйете колеги , 

 

Имах преди около 3 4 месеца този проблем но при мен и забиваше машинката при продължително каране на 80 - 90 км/ч . Бях и пуснал тема , решението при мен беше датчик на коман рейла единия проблем и другия премахване на ЕГР клапан и съответно чипване на печката  :yeah  . От тогава на там проблеми с чек на двигателя и филтъра за твърди частици нямам . Много съм доволен от майстора ми , той е от София казва се Ирин . Не ме излъгаха като ми казаха че е професор по Мерцедесите след 2001 година  :mbcb  . 

 

Поздрави и безаварино ! 


  • 0
<Мерника от пред... и газ до ламарина > .... :mbcb

#26 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 21 November 2013 - 19:51

при теб проблема просто не е бил във филтъра а в ЕГР

няма лампа за DPF


  • 1

#27 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Posted 28 November 2013 - 15:13

Мисля го и аз какво да правя тоя филтър. За сега се колебая между три вариянта:

- хардуерно и софтуерно премахване (400лв) като филтъра май се продава за някой лев (не съм се интересувал колко)

- хардуерно и софтуерно премахване и чип тунинг от 177к.с/440НМ до 210 к.с./500НМ (550 лв) и евнтуално затапване и софтуерно изолиране на ЕГР клапана (още не съм се интересувал какви пари, но казват че пуши по-малко без него)

- купуване на нов филтър нов (1150 лв) (http://www.ebay.de/i...=item3a7ff55173 ) или търсене на втора употреба на малко километри (мисия невъзможна)

Плюсове и миниси на вариянтите са ясни, но в момента колата е като запушена ( не съм гледал налягането преди и след филтъра). Разход градско 11, извънградско 8.

Ще изчакам Нова година, да видя какво ще е положението с местния данък. Сега колата се води Евро 3 по-талон, но мисля че ще го направят като в Германия да се плаща данъка спрямо вредните емисии.

Гледам сега не пуши отзад, на други мерцедеси без ДПФ или премахнат си пуши грозно за такъв клас кола.

Правил съм веднъж регенерация с продължително каране на колата с над 3000 оборота и 10-15 минути и разлика от преди не усетих.


Edited by krasimo, 28 November 2013 - 15:40 .

  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#28 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 28 November 2013 - 20:20

направи регенерация със стар диагноза

а първо и диагностика

по принцип на мерцедес филтрите се чистят успешно

и в повечето случай проблема не в тях и не е

необходимо изтърбушване


  • 1

#29 KoCcI

KoCcI

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 210 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Футбол , жени , пииване и пълен резервоар на Меру !!!
  • Автомобил:
    Mercedes E270 CDI W211
    Lancia Dedra 1,9TD - EX
    VW Polo 1,6i + chip
    VW GOLF VII 1,6 TDI
Garage View Garage

Posted 07 December 2013 - 08:38

Колега , аз бях с тези проблеми и си реших всичко с 2 рия вариант . Колата се държи в момента уникално , а как върви ..... :Д Като цяло ми Взеха 440 лв . За цялата манипулация с уж обучаване на автомата , в момента се води че трябва да е 210 кончета и 520НМ . Но наистина върви много по плавно по равномерно и разхода падна малко :) Вероятно е нож с 2 остриета но пък какво един път се живее така да се каже :Д . 


  • 0
<Мерника от пред... и газ до ламарина > .... :mbcb

#30 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Posted 14 March 2014 - 18:48

Колеги,вместо да се занимавате с глупости просто си сипвайте добавка на всяко зареждане на гориво и няма да имате такива проблеми! 


  • 0




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users