Осветление на средните духалки
Започната от 124_2.5D lim, 12 апр 2011 - 22:27:55
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 април 2011 - 22:27
Здравейте, Е250Д, 94кс 1993г- преди ми светеше врътката на средната духалка , но скоро забелязах че не свети . Изчетох темите от раздела но никъде не видях как се свалят духалките, как се сменя крушката, какъв чешит е крушката. Може ли някой да помогне с инфо?
Предварително благодаря!
Предварително благодаря!
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#2
Публикувано 12 април 2011 - 23:02
Здравейте, Е250Д, 94кс 1993г- преди ми светеше врътката на средната духалка , но скоро забелязах че не свети . Изчетох темите от раздела но никъде не видях как се свалят духалките, как се сменя крушката, какъв чешит е крушката. Може ли някой да помогне с инфо?
Предварително благодаря!
Ако си със жабка е по-лесно инак се сваля еърбега. В дясно на духалките-откъм жабката има винт,в ляво откъм таблото имаш 2 бр метални чопчета в които трябва да подпъхнеш тънки 2 бр отвертченца /като внимаваш да не дращиш покритието/ а в средата до врътката-вътре в решетчицата ще забележиш болт-шестограм 3мм.мисля.
1 винта в дясно
2 шестограма в средата
3 заедно двете чопчета
4 леко напъваш откъм жабката към задният джам.
Ако си с балон,кажи да ти кажеме как да го свалиш,лесно е,първият път го гадах 2 часа.
Ламбето мисля да беше 1.2 W
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 12 април 2011 - 23:25
с жабка съм , много благодаря утре ще пробвам!
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#4
Публикувано 13 април 2011 - 06:21
Лампата е 0.3W,което е гадното.Има ги само в Балкан Стар.Аз в момента съм с 1.2W и светят по-силно,но временно съм намалил осветлението от потенциометъра за да не греят.Обаче таблото и другите уреди светят по-слабо.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#5
Публикувано 22 април 2012 - 23:52
~Някой има ли снимков материал за тая гимнастика колеги?
#6
Публикувано 23 април 2012 - 00:13
Утре ще си сменя крушката че ми изгоря и ще сложа снимки
#7
Публикувано 25 април 2012 - 19:14
Извинявам се за забавянето ето ги и снимките:
1.Развивате с кръстата отверка винта като отворите жабката(ако сте с airbag незнам може би трябва да се демонтира)
IMG_0151.JPG 126,61K 125 Брой сваляния
2.С шестограм развивате механизъма който управлява клапата за въздушния поток
IMG_0152.JPG 72,97K 150 Брой сваляния
IMG_0153.JPG 78,28K 141 Брой сваляния
3.С нещо остро или шило на усет дърпате на долу скобата и в същото време започвате да дърпате духалките леко от двете страни към вас
IMG_0154.JPG 108K 151 Брой сваляния
4.Внимателно отворете капачето и извадете държача на крушката
IMG_0155.JPG 149,39K 166 Брой сваляния
IMG_0156.JPG 123,63K 159 Брой сваляния
5.Препоръчва се слагането на оригинална крушка(цена 3.50лв.)
IMG_0157.JPG 73,24K 156 Брой сваляния
IMG_0160.JPG 126,81K 154 Брой сваляния
6.При зглобяване предварително си нагласете винтчето за да съвпадне с резбата.Успех
IMG_0161.JPG 92,59K 148 Брой сваляния
IMG_0162.JPG 128,82K 124 Брой сваляния
Дано да съм бил полезен.
1.Развивате с кръстата отверка винта като отворите жабката(ако сте с airbag незнам може би трябва да се демонтира)
IMG_0151.JPG 126,61K 125 Брой сваляния
2.С шестограм развивате механизъма който управлява клапата за въздушния поток
IMG_0152.JPG 72,97K 150 Брой сваляния
IMG_0153.JPG 78,28K 141 Брой сваляния
3.С нещо остро или шило на усет дърпате на долу скобата и в същото време започвате да дърпате духалките леко от двете страни към вас
IMG_0154.JPG 108K 151 Брой сваляния
4.Внимателно отворете капачето и извадете държача на крушката
IMG_0155.JPG 149,39K 166 Брой сваляния
IMG_0156.JPG 123,63K 159 Брой сваляния
5.Препоръчва се слагането на оригинална крушка(цена 3.50лв.)
IMG_0157.JPG 73,24K 156 Брой сваляния
IMG_0160.JPG 126,81K 154 Брой сваляния
6.При зглобяване предварително си нагласете винтчето за да съвпадне с резбата.Успех
IMG_0161.JPG 92,59K 148 Брой сваляния
IMG_0162.JPG 128,82K 124 Брой сваляния
Дано да съм бил полезен.
#8
Публикувано 26 април 2012 - 14:44
Колега я снимай тая джаджа да видя как свети, струва ми се доста готино
#9
Публикувано 26 април 2012 - 22:48
Колега това е нормална оригинална крушка за табло,бях с диодни на всякъде но след 2 месеца изведнъж всички или започнаха да мигат или изгоряха.
#10
Публикувано 16 декември 2012 - 19:37
Здравейте понеже аз имам същия проблем и от доста време се каня, дали ще е възможно подобно (много добро) обяснение при варианта с еърбег-а
Предварително благодаря!
Предварително благодаря!
Mercedes-Benz AG
W124 250D
1989
W124 250D
1989
#11
Публикувано 17 декември 2012 - 11:11
Колега, 90% от гимнастиката ти е снимана и прекрасно показана. Намери малко гедоре и настави удълженията му за дълбочина около 25 см, сложи му камък 10мм и се наведи под еърбега, в средата му ще забележиш кръгъл отвор, пъхай сгодата и започвай да отвиваш.....трябва да измъкнеш един единствен дълъг болт......излезе ли, излизат и еърбците - 2 бр на една основа.....обаче....преди да ги измъкнеш поставяш ключа на колата в джоба, да не е е на контакта...... вадиш леко, откачаш двете оранжеви буксички и започваш да следваш реда от снимките на колегата.
Успех!
Успех!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Публикувано 17 декември 2012 - 11:57
здр-те да непускам др.тема-мойта врътка е пропаднала и немога да си затворя студения въздух на тея духалки,имали оправия тая врътка да разглабам и аз ???
#13
Публикувано 17 декември 2012 - 20:50
Има, излязла е от гнездото.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни