Осветление на средните духалки
Started by 124_2.5D lim, 12 Apr 2011 - 22:27:55
12 replies to this topic
#1
Posted 12 April 2011 - 22:27
Здравейте, Е250Д, 94кс 1993г- преди ми светеше врътката на средната духалка , но скоро забелязах че не свети . Изчетох темите от раздела но никъде не видях как се свалят духалките, как се сменя крушката, какъв чешит е крушката. Може ли някой да помогне с инфо?
Предварително благодаря!
Предварително благодаря!
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#2
Posted 12 April 2011 - 23:02
Здравейте, Е250Д, 94кс 1993г- преди ми светеше врътката на средната духалка , но скоро забелязах че не свети . Изчетох темите от раздела но никъде не видях как се свалят духалките, как се сменя крушката, какъв чешит е крушката. Може ли някой да помогне с инфо?
Предварително благодаря!
Ако си със жабка е по-лесно инак се сваля еърбега. В дясно на духалките-откъм жабката има винт,в ляво откъм таблото имаш 2 бр метални чопчета в които трябва да подпъхнеш тънки 2 бр отвертченца /като внимаваш да не дращиш покритието/ а в средата до врътката-вътре в решетчицата ще забележиш болт-шестограм 3мм.мисля.
1 винта в дясно
2 шестограма в средата
3 заедно двете чопчета
4 леко напъваш откъм жабката към задният джам.
Ако си с балон,кажи да ти кажеме как да го свалиш,лесно е,първият път го гадах 2 часа.
Ламбето мисля да беше 1.2 W
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Posted 12 April 2011 - 23:25
с жабка съм , много благодаря утре ще пробвам!
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#4
Posted 13 April 2011 - 06:21
Лампата е 0.3W,което е гадното.Има ги само в Балкан Стар.Аз в момента съм с 1.2W и светят по-силно,но временно съм намалил осветлението от потенциометъра за да не греят.Обаче таблото и другите уреди светят по-слабо.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#5
Posted 22 April 2012 - 23:52
~Някой има ли снимков материал за тая гимнастика колеги?
#6
Posted 23 April 2012 - 00:13
Утре ще си сменя крушката че ми изгоря и ще сложа снимки
#7
Posted 25 April 2012 - 19:14
Извинявам се за забавянето ето ги и снимките:
1.Развивате с кръстата отверка винта като отворите жабката(ако сте с airbag незнам може би трябва да се демонтира)
IMG_0151.JPG 126.61K 125 downloads
2.С шестограм развивате механизъма който управлява клапата за въздушния поток
IMG_0152.JPG 72.97K 150 downloads
IMG_0153.JPG 78.28K 141 downloads
3.С нещо остро или шило на усет дърпате на долу скобата и в същото време започвате да дърпате духалките леко от двете страни към вас
IMG_0154.JPG 108K 151 downloads
4.Внимателно отворете капачето и извадете държача на крушката
IMG_0155.JPG 149.39K 166 downloads
IMG_0156.JPG 123.63K 159 downloads
5.Препоръчва се слагането на оригинална крушка(цена 3.50лв.)
IMG_0157.JPG 73.24K 156 downloads
IMG_0160.JPG 126.81K 154 downloads
6.При зглобяване предварително си нагласете винтчето за да съвпадне с резбата.Успех
IMG_0161.JPG 92.59K 148 downloads
IMG_0162.JPG 128.82K 124 downloads
Дано да съм бил полезен.
1.Развивате с кръстата отверка винта като отворите жабката(ако сте с airbag незнам може би трябва да се демонтира)
IMG_0151.JPG 126.61K 125 downloads
2.С шестограм развивате механизъма който управлява клапата за въздушния поток
IMG_0152.JPG 72.97K 150 downloads
IMG_0153.JPG 78.28K 141 downloads
3.С нещо остро или шило на усет дърпате на долу скобата и в същото време започвате да дърпате духалките леко от двете страни към вас
IMG_0154.JPG 108K 151 downloads
4.Внимателно отворете капачето и извадете държача на крушката
IMG_0155.JPG 149.39K 166 downloads
IMG_0156.JPG 123.63K 159 downloads
5.Препоръчва се слагането на оригинална крушка(цена 3.50лв.)
IMG_0157.JPG 73.24K 156 downloads
IMG_0160.JPG 126.81K 154 downloads
6.При зглобяване предварително си нагласете винтчето за да съвпадне с резбата.Успех
IMG_0161.JPG 92.59K 148 downloads
IMG_0162.JPG 128.82K 124 downloads
Дано да съм бил полезен.
#8
Posted 26 April 2012 - 14:44
Колега я снимай тая джаджа да видя как свети, струва ми се доста готино
#9
Posted 26 April 2012 - 22:48
Колега това е нормална оригинална крушка за табло,бях с диодни на всякъде но след 2 месеца изведнъж всички или започнаха да мигат или изгоряха.
#10
Posted 16 December 2012 - 19:37
Здравейте понеже аз имам същия проблем и от доста време се каня, дали ще е възможно подобно (много добро) обяснение при варианта с еърбег-а
Предварително благодаря!
Предварително благодаря!
Mercedes-Benz AG
W124 250D
1989
W124 250D
1989
#11
Posted 17 December 2012 - 11:11
Колега, 90% от гимнастиката ти е снимана и прекрасно показана. Намери малко гедоре и настави удълженията му за дълбочина около 25 см, сложи му камък 10мм и се наведи под еърбега, в средата му ще забележиш кръгъл отвор, пъхай сгодата и започвай да отвиваш.....трябва да измъкнеш един единствен дълъг болт......излезе ли, излизат и еърбците - 2 бр на една основа.....обаче....преди да ги измъкнеш поставяш ключа на колата в джоба, да не е е на контакта...... вадиш леко, откачаш двете оранжеви буксички и започваш да следваш реда от снимките на колегата.
Успех!
Успех!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Posted 17 December 2012 - 11:57
здр-те да непускам др.тема-мойта врътка е пропаднала и немога да си затворя студения въздух на тея духалки,имали оправия тая врътка да разглабам и аз ???
#13
Posted 17 December 2012 - 20:50
Има, излязла е от гнездото.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users