Aбе то за можене - може.
БМВ от години го правят, но в много ограничени серии. При това изцяло на водород.
Малко китче, не е оправдано.
Е38 им беше първата версия около 2000г., model 750hL, но не мога да намеря детайлно инфо за нея в нета нещо. Виждал съм клип с нея.
Иначе за Hydrogen 7 проекта има много инфо. 260к.с. не е зле.
http://en.wikipedia....ries#Hydrogen_7
http://en.wikipedia....ydrogen_vehicle
http://www.theautoch.../08/012373.html
Туй ми се види различно, според викито БМВ използва водорода като конвенционално гориво в ДВГ, а не в горивна клетка.
Радулов, до колкото четох някъде брауновият газ се явява катализатор на познатото ни вече горене, демек за него не му е необходим повече кислород като катализатор. Това го четох някъде, но инфото трябва да се потвърди 100%. Колко до пускането на газа преди турбото е въпрос на време някой да направи белята. Мен лично ме е страх...
Както казват старите хора: никога не е късно да научиш нещо ново! Та и аз от теб чух за тоя браунов газ. Разчтох се из мрежата, много интересен газ, чудно че все още не е много популярен. До колкото прочетох брауновия газ е HHO, демек носи си кислорода. Няма как да има горене без кислород.
Така или иначе фокуса на темата беше водородния генератор(не говорим за генератор на браунов газ, има малка, но съществена разлика между HHO и H), употребата му в автомобилите и ефективността му. Във връзка с това, аз продължавам да имам съмнения и продължавам да чакам приемливи отговори на въпросите от предишния ми пост.
P.S
На рекламния клип на СуперАкваКар, таралежите с противогазите са от реклама на Мерцедес ЦДИ, а пък системата е с генератор на браунов газ.