Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Хидроген ГенераторСподелете опита или знанията си по въпроса


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#16 fallen angel

fallen angel

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Г. Оряховица
  • Автомобил:
    W 124/250 D 91г.
Garage View Garage

Posted 07 April 2011 - 10:42

Колко до пускането на газа преди турбото е въпрос на време някой да направи белята. Мен лично ме е страх... :(


И тате така се удряше в земята, когато започнаха масово да се монтират газови уредби:
- Аз бомба в колата си няма да сложа.
Ама сложи :D
Този генератор, който гледах има предпазни клапанчета. Човека каза, че му е гърмял но тези клапанчета предпазват от по-сериозни последици и е опасно колкото и пропана или бензина. Извади маркучето от филтъра и закачи малка горелка с нея отряза острието на едно макетно ножче.
На брауновия газ не му е нужен допълнителен кислород, погледни в линка на Немския саит.
  • 0
Публикувано изображение

#17 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 07 April 2011 - 14:09

Историята все още мълчи :D Ще поживеем и ще видим. Сигурно и аз ще го пробвам някой ден, ама ще видим кога.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#18 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 07 April 2011 - 22:15

Aбе то за можене - може.
БМВ от години го правят, но в много ограничени серии. При това изцяло на водород.
Малко китче, не е оправдано.

Е38 им беше първата версия около 2000г., model 750hL, но не мога да намеря детайлно инфо за нея в нета нещо. Виждал съм клип с нея.

Иначе за Hydrogen 7 проекта има много инфо. 260к.с. не е зле.
http://en.wikipedia....ries#Hydrogen_7
http://en.wikipedia....ydrogen_vehicle
http://www.theautoch.../08/012373.html

Туй ми се види различно, според викито БМВ използва водорода като конвенционално гориво в ДВГ, а не в горивна клетка.

Радулов, до колкото четох някъде брауновият газ се явява катализатор на познатото ни вече горене, демек за него не му е необходим повече кислород като катализатор. Това го четох някъде, но инфото трябва да се потвърди 100%. Колко до пускането на газа преди турбото е въпрос на време някой да направи белята. Мен лично ме е страх... :(

Както казват старите хора: никога не е късно да научиш нещо ново! Та и аз от теб чух за тоя браунов газ. Разчтох се из мрежата, много интересен газ, чудно че все още не е много популярен. До колкото прочетох брауновия газ е HHO, демек носи си кислорода. Няма как да има горене без кислород.

Така или иначе фокуса на темата беше водородния генератор(не говорим за генератор на браунов газ, има малка, но съществена разлика между HHO и H), употребата му в автомобилите и ефективността му. Във връзка с това, аз продължавам да имам съмнения и продължавам да чакам приемливи отговори на въпросите от предишния ми пост.

P.S
На рекламния клип на СуперАкваКар, таралежите с противогазите са от реклама на Мерцедес ЦДИ, а пък системата е с генератор на браунов газ.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#19 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 08 April 2011 - 00:01

Шашава работа ти казвам... :D Или как може с него да завариш алуминий за стъкло примерно, че даже докато го правиш да държиш метала на 5 см от мястото на нагряване. Е т'ва не мога да си обясня! Казват, че температурата му е същата като на горенето на слънцето 6000 градуса, но иначе не се разпростира по иначе топлопроводимите метали. Е тая магия как става искам да я видя наживо! И пак казвам - това искам да го видя пуснато преди турбото, не го вярвам кой каквито клипчета ще да ми показва из нета. Око да види, ръка да пипне са казали.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#20 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 08 April 2011 - 12:25

Ей тука намерих нещо, което съм свалял преди време. Не знам какво съм търсел и как ми е попаднало, но ако някой има интерес - мисля че е точно инструкция за направи си сам HHO-генератор.

Дерзайте.

Attached Files


  • 0

#21 yulian

yulian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 91 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.3 1992г.
    W124 3.0 TD 4 matic 1988г.
    W211 220CDI 2002Г.

Posted 09 April 2011 - 12:47

Ето и други нашенци които предлагат такива с-ми на по-приемливи цени: http://landaenergy.com/. При кореспонденцията с тях ми обясниха, че може да се постигне до 30% икономия както на бензин така и на газ. Коментара беше специално за Bosch KE3.5-Jetronic. Ама не съм събрал средства и смелост за да се захвана с това, макар, че като гледам цените на горивата и разхода на колата малко ми остава :angry:
  • 0
Публикувано изображение

#22 Yovev

Yovev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:W111,W116,W140,W100,W123

Posted 12 April 2011 - 23:27

Порових се доста из интернет и според мене има една наистина примамлива оферта от фирма в Португалия. Ето линк : http://www.hho-plus....CFYoifAodxSUGZQ
Но така и не разбрах как се отразява Брауновия газ на мотора след да речем година-две активно използване?
  • 0
Публикувано изображение
W116 280S my pride.
W123 300D Automat. Daily car.

#23 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 14 April 2011 - 15:55

Водородът като такъв има доста ниско октаново число. Не съм сигурен че е добре да се ползва в бензинови двигатели, където горенето е дефлаграционно.

От друга страна, в дизелов двигтел, където горенето е детонационно, мисля че няма проблем.
  • 0

#24 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,237 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Posted 10 August 2011 - 07:59

Цялата работа е че се вкарва повече кислород ... Оттам и икономията ...
Познавам момчето от БМВ форума лично, монтирал е ням колко бройки, на ред дизелови таксита, няколко куриерски и спедиторски фирми - всички са доволни !
Най-голяма икономия се реализира при сажда моторите, по-малка при бензинови и такива на чесън ...
Видяхме се с един негов познат, който кара Fabia SDI - градско вика 3/100, извън му дала 2.7-2.8 ... Спокойно каране ...
Жалко че не съм с дизел :smiley_emoticons_joint:
Преди година цената за системата при него беше 780 лева ...
Нека не се приема като реклама!
  • 0

#25 st16me

st16me

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 640 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил

Posted 10 August 2011 - 09:11

Може да не е реклама, но ако може дай му координатите. Аз лично съм готов за проба! :icon_coolgrin:
  • 0

#26 axel_keegan

axel_keegan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C200 CDI

Posted 16 January 2012 - 20:09

Раполагам с C200 CDI 99*, и човек, който ми предлага следното устройство да го монтираме за седмица и ако има промяна, която ме удоволетворява ще му платя ( 500лв ). Ще пиша веднага щом имам впечетления.
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users