Хидроген ГенераторСподелете опита или знанията си по въпроса
Започната от Yovev, 04 апр 2011 - 22:51:49
25 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 април 2011 - 22:51
Интересува ме дали някой има в колата си Хидро генератор и да сподели да ли има смисъл от него,вреди ли на мотора...? Каквото знаете по въпроса моля пишете.Аз лично се порових из нета и открих доста информация противоречива отчасти.Качвам няколко снимки на така наречените "сухи клетки" за производство на водород,също така и целите комплекти,които се предлагат на пазара за монтиране в колата.Производителите обещават до 20-25% намаляване на разхода на гориво на цена средно за комплект от 185$ в Америка до 500 евро в Германия.Има гледам и някакви БГ фирмички цените им не знам.
#2
Публикувано 05 април 2011 - 09:27
А този разтвор на клаиев хидро-оксид на втория комплект за какво служи?
По принцип освобождаването на водорода от водата е енергоемък процес и е небходима повече енергия отколкото може да бъде получена в крайна сметка.
Като решение - може да се ползва източник на енергия, която се губи така или иначе. Около 1/3 от енергията на горивото излиза през ауспуха във вид на топлина, а друга 1/3 се отделя през охладителната система.
По-добра енергийна ефективност би могла да бъде постигната чрез използването на двигатели с по-висока степен на сгъстяване. За намаляване риска от детонация (при бензините) би могло да се впръсква вода.
На дизела може да се мръдне аванса на помпата с няколко градуса за повече ряз и икономия.
По принцип освобождаването на водорода от водата е енергоемък процес и е небходима повече енергия отколкото може да бъде получена в крайна сметка.
Като решение - може да се ползва източник на енергия, която се губи така или иначе. Около 1/3 от енергията на горивото излиза през ауспуха във вид на топлина, а друга 1/3 се отделя през охладителната система.
По-добра енергийна ефективност би могла да бъде постигната чрез използването на двигатели с по-висока степен на сгъстяване. За намаляване риска от детонация (при бензините) би могло да се впръсква вода.
На дизела може да се мръдне аванса на помпата с няколко градуса за повече ряз и икономия.
#3
Публикувано 05 април 2011 - 12:40
Във фиат форума тая тема се дъвка от сумати време. Има много коли с поставени такива системи, включително и такива, които са нови на по 2 години. Всички казват, че има икономия - кой 20% , кой 30%... За сега все дизелови коли. Не знам какво е положението за бензин, особено ако е турбо. И 500 евро за тая глупост няма да дам НИКОГА, защото за тия пари ще си сложа егати газовия инжекцион.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#4
Публикувано 05 април 2011 - 22:56
И аз имам един познат, който си направи сам и го постави на Ауди-турбо дизел(за кубиците несъм сигурен 1.7или1.8). Казва, че му паднал разхода и се е увеличила мощност, не е човек, който ще излъже! Аз лично го видях монтирано дори закачи малка горелка и я запали.
Зада извлечеш ел. енергия от отделената топлина ти трябват "елементи на Пелтие или още на Зеебек" то е едно и също, ида се исползва за разграждане на водата.
Калиевия хидро оксид се исползва зада се получи електролит тъйкато дестилираната вода не е добър проводник.
Зада извлечеш ел. енергия от отделената топлина ти трябват "елементи на Пелтие или още на Зеебек" то е едно и също, ида се исползва за разграждане на водата.
Калиевия хидро оксид се исползва зада се получи електролит тъйкато дестилираната вода не е добър проводник.
#5
Публикувано 05 април 2011 - 23:13
Стана грешка опитах се да редактирам поста и го публикувах два пъти. Моля модератора да изтрие единия пост.
А как се редактира?
под поста има няколко линкаа -единия е "редактиране",,,та-чрез него
Поздрави
А как се редактира?
под поста има няколко линкаа -единия е "редактиране",,,та-чрез него
Поздрави
Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 06 април 2011 - 11:30
#6
Публикувано 06 април 2011 - 00:49
Направих запитване за моята S-klasse какъв хидрогенератор ми е неубходим,към една Българска фирма.Днес получих отговор от тях "Цената на системата SuperAquaCar за вашия автомобил е 1500 лв луксозен вариант изпълнен от неръждаема стомана и 1200 лв. вариант изпълнен от пластмаса. Цената е с включен монтаж, 1г. гаранция и гарантирана минимална икономия от 20% за бензин и дизел."Така че ми се изясни ситуацията.И ако си копувам хидрогенератор то ще търся нещо от Германия.Там ми се струва по евтино и по качествено.
#7
Публикувано 06 април 2011 - 08:10
Я кажи кой сайт си гледал, защото един от българските сайтове, който предлага тази система е собственост на администратора на фиат клуб и там хората малко пропищяха с/у него, че си правел пас и реклама без да спомене тази подробност.
П.П. Много пъти съм задавал въпроса как се монтира на турбо мотор и до сега отговор никъде не получих. Освен, че един ми се заяде малко с въпроса "Как къде?! Преди турбото много ясно!". Но това за мен е страшно нелогично - да си правиш взриво-запалима смес и то преди турбото, което се загрява до няколко стотин градуса???
П.П. Много пъти съм задавал въпроса как се монтира на турбо мотор и до сега отговор никъде не получих. Освен, че един ми се заяде малко с въпроса "Как къде?! Преди турбото много ясно!". Но това за мен е страшно нелогично - да си правиш взриво-запалима смес и то преди турбото, което се загрява до няколко стотин градуса???
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#8
Публикувано 06 април 2011 - 09:29
Aко ти е любопитно, свържи се с тоя пич:
http://www.vimaxtuning.com/opel.html
Официалния вносител за България е на Powerflex. Много пич е момчето, ама нещо се изпокараха в БМВ форума и го баннаха.
Той беше направил една кола на водород от нулата, не просто кит-че, а цялостна преработка.
Мисля че може да ти отговори на повечето въпроси.
http://www.vimaxtuning.com/opel.html
Официалния вносител за България е на Powerflex. Много пич е момчето, ама нещо се изпокараха в БМВ форума и го баннаха.
Той беше направил една кола на водород от нулата, не просто кит-че, а цялостна преработка.
Мисля че може да ти отговори на повечето въпроси.
#9
Публикувано 06 април 2011 - 09:42
Узсвън темата:Aко ти е любопитно, свържи се с тоя пич:
http://www.vimaxtuning.com/opel.html
Официалния вносител за България е на Powerflex. Много пич е момчето, ама нещо се изпокараха в БМВ форума и го баннаха.
Той беше направил една кола на водород от нулата, не просто кит-че, а цялостна преработка.
Мисля че може да ти отговори на повечето въпроси.
Тия от PowerFlex няма ли да се вземат в ръце и да направят нещо за нашите коли?
АКо някой има инфо за PU чаркове на Бенц, нека да обади.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#10
Публикувано 06 април 2011 - 09:56
Няма, само едни англичанчета Flo-Flex правеха някакви дребни работи, но щом не съм си купил, янво не е нищо интересно.
Иначе аз съм зверски фен на Powerflex. Имат и недостатъци тези тампони, но в сравнение с плюсовете са капка в морето
Иначе аз съм зверски фен на Powerflex. Имат и недостатъци тези тампони, но в сравнение с плюсовете са капка в морето
#11
Публикувано 06 април 2011 - 18:09
П.П. Много пъти съм задавал въпроса как се монтира на турбо мотор и до сега отговор никъде не получих. Освен, че един ми се заяде малко с въпроса "Как къде?! Преди турбото много ясно!". Но това за мен е страшно нелогично - да си правиш взриво-запалима смес и то преди турбото, което се загрява до няколко стотин градуса???
Днес ходих да питам къде влиза маркучето отговора беше "преди турбото" каза, че е много доволен можел да падне още разхода но нямал достатъчно място за по-голям генератор. Беше изумен, когато вдигнах моя капак колко място има и това, че е без турбо улеснявало нещата. Взех сериозно да се замислям за такава щуротия. А тези 1500 лв. да няма някаква грешка да са 150лв. защото материалите не струват и 50лв.?
#12
Публикувано 06 април 2011 - 22:48
Ето линк на Германската фирма : http://www.cellcat.de/
И на тия приятелчета от България дето ми обявиха цена 1500лв. : http://hho-hydrogensystems.com/
И на тия приятелчета от България дето ми обявиха цена 1500лв. : http://hho-hydrogensystems.com/
#13
Публикувано 06 април 2011 - 23:04
Колеги,
Да предположим, че хидрогенния генератор струва 100 евро(за леснота при сметките) и намалява разхода с 20%.
От горното ми се пораждат следните въпорси:
1. Водещите автопроизводители биха могли да го купуват на доста по ниска цена(заради бройките в милиони) и да ни го продават за 200 евро, като екстра или стандартно оборудване. Защо не го правят? Теории за свтовна петролна конспирация не се приемат поради факта, че всички водещи автопроизводители предлагат автомобили на алтернативни горива, били те електрически или други. Дори в БГ вече има продадени 4 броя електрически автомобила(пресата гърми яко, ползвайте гугъл).
2. Ако това чудо работеше, то би значело освен 20% по-нисък разход на гориво и съответно 20% по-ниски вредни емсии, демек Евро9, а не актуалното в момента Евро 5/6. Възможно ли е тази модерна и ефективна технология да е позната и достъпна само за дребни търговци?
3. За да изгори определено количество гориво е необходимо друго опредлено клоичество кислород. Ако вкараме допълнително гориво(Водород), от къде и как ше вкараме още кислород, за да го изгорим?
4. Какво правим, ако имаме чисто нов автомобил? Монтажа на подобно нещо значи отпадане на гаранцията?!?
Ако някой е в състояние да даде смислен отовор на тези въпроси, то може да разчита, че аз ще съм един от лоялните му клиенти, 20% са почти 6 лева на 100 км за мен в града. Това значи (1500/6)*100 = 25000 км градско за да го избия при цена 1500 лева.
Да предположим, че хидрогенния генератор струва 100 евро(за леснота при сметките) и намалява разхода с 20%.
От горното ми се пораждат следните въпорси:
1. Водещите автопроизводители биха могли да го купуват на доста по ниска цена(заради бройките в милиони) и да ни го продават за 200 евро, като екстра или стандартно оборудване. Защо не го правят? Теории за свтовна петролна конспирация не се приемат поради факта, че всички водещи автопроизводители предлагат автомобили на алтернативни горива, били те електрически или други. Дори в БГ вече има продадени 4 броя електрически автомобила(пресата гърми яко, ползвайте гугъл).
2. Ако това чудо работеше, то би значело освен 20% по-нисък разход на гориво и съответно 20% по-ниски вредни емсии, демек Евро9, а не актуалното в момента Евро 5/6. Възможно ли е тази модерна и ефективна технология да е позната и достъпна само за дребни търговци?
3. За да изгори определено количество гориво е необходимо друго опредлено клоичество кислород. Ако вкараме допълнително гориво(Водород), от къде и как ше вкараме още кислород, за да го изгорим?
4. Какво правим, ако имаме чисто нов автомобил? Монтажа на подобно нещо значи отпадане на гаранцията?!?
Ако някой е в състояние да даде смислен отовор на тези въпроси, то може да разчита, че аз ще съм един от лоялните му клиенти, 20% са почти 6 лева на 100 км за мен в града. Това значи (1500/6)*100 = 25000 км градско за да го избия при цена 1500 лева.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#14
Публикувано 06 април 2011 - 23:45
Aбе то за можене - може.
БМВ от години го правят, но в много ограничени серии. При това изцяло на водород.
Малко китче, не е оправдано.
Е38 им беше първата версия около 2000г., model 750hL, но не мога да намеря детайлно инфо за нея в нета нещо. Виждал съм клип с нея.
Иначе за Hydrogen 7 проекта има много инфо. 260к.с. не е зле.
http://en.wikipedia....ries#Hydrogen_7
http://en.wikipedia....ydrogen_vehicle
http://www.theautoch.../08/012373.html
БМВ от години го правят, но в много ограничени серии. При това изцяло на водород.
Малко китче, не е оправдано.
Е38 им беше първата версия около 2000г., model 750hL, но не мога да намеря детайлно инфо за нея в нета нещо. Виждал съм клип с нея.
Иначе за Hydrogen 7 проекта има много инфо. 260к.с. не е зле.
http://en.wikipedia....ries#Hydrogen_7
http://en.wikipedia....ydrogen_vehicle
http://www.theautoch.../08/012373.html
#15
Публикувано 07 април 2011 - 02:08
Радулов, до колкото четох някъде брауновият газ се явява катализатор на познатото ни вече горене, демек за него не му е необходим повече кислород като катализатор. Това го четох някъде, но инфото трябва да се потвърди 100%. Колко до пускането на газа преди турбото е въпрос на време някой да направи белята. Мен лично ме е страх...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни