Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

гръмна на газ и не пали


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 oldschool

oldschool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W208 CLK 230 Kompressor / 2001
    W164 ML 320 CDI / 2006

Публикувано 29 март 2011 - 13:09

Здравейте колеги. Нужни са ми Вашите идеи и съвети. Карах на газ и тамън когато газта започна да свършва и колата почна да придърпва се получи гърмеж. Наместих маркуча който се беше извадил обаче колата не иска да запали на бензин. Предният път когато ми гръмна пак не искаше да запали на бензин но запали на газ без проблеми. Сега обаче нямам газ, а само бензин. Изчаках го един ден и пробвах пак но не пали и не пали. Моля за съвет, защото колата е паркирана далече от нас, 200Е, 1991г., 102 мотор, автоматик и не може да се бута/дърпа и съм се видял в чудо. Намирам се в гр. София. Благодаря предварително за помощта Ви.
  • 0

#2 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 29 март 2011 - 13:16

Огледай хубаво целия всмукателен тракт и ако имаш нещо откачено го върни намясто. На майка ми реното така като думкаше се откачаше управлението на ламбда контрола и гаснеше. Не знам обаче дали имаш такива екстри ти.
  • 1
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#3 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 29 март 2011 - 17:58

Трябва да се нагласи клапата,може и да е заседнала.Свали газовата плочка и виж дали се движи изобщо.
  • 2
Никога не оставям магарето си в калта.

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 март 2011 - 21:52

Мисля че е излязло едно гумено съединение-маркуч под въздушния филтър,страната откъм купето.

Постави му хубави скоби.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 Fitibaldi

Fitibaldi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 248 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Мерцедес, спорт, +#$%*****
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 Е300Т Diesel 1995

Публикувано 30 март 2011 - 14:26

колата можеш да си я дърпаш/буташ, но не за да запали, а за да я закараш до някъде, където да я отремонтират (или да заредиш газ). дърпай я на N, само не вдигай висока скорост. 50-60 км/ч няма проблем. проблем е ако я дърпаш дълго време
  • 0
Публикувано изображение

#6 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2697 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 март 2011 - 14:52

Аз доколкото знам не трябва да се тегли ,защото на позиция N турбината на скоростите не работи и няма мазане ,а от колелата през кардана се въртят и части в кутията и не е хубаво за нея ,а питайте ме мен как се прави кутия :slap: :blink:
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#7 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 март 2011 - 15:23

Ей сега ако може някой да се намеши и да каже коя кутия може да се дърпа и коя не направо евалата.......щото четем на много места все различни мнения по въпроса.
Ако има инфо ей така от извора дет се казва напраооооо ашколсун :)
  • 1
Публикувано изображение

By Batev

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 март 2011 - 17:42

Така.

Една 124 300тд съм я возил от Лъчо с.Подгумер на рапатрак/задните гуми се търкалят/ до Ботевград 60/70км е разтоянието...движение с около 80км/ч....по магистралата може и повече,забравил съм.
Друга 124 2.3 поради замръзнало гориво съм спускал Петрохан по инерция :kill_myself: до равнините 20км.
Трета 124 Е 220 дърпане от Сандански до София/купих я с повреда/ :flagMB new:

Все автоматици :)

Като вземем пред вид че след тегленията съм ги карал по няколко години безпроблемно а 220та 11г...според мен става да се теглят.
Последната съм я пускал многократно по инерция,като изхождах от факта че след като е дошла от Сандански до тука,тури ги 170км,спокойно мога да се джиткам по нанадолнищата:)
Някой може да ми се изсмеят ама ..... :icon_coolgrin:

Абе ако се наложи,спокойно може да се тегли....както казва колегата до 50/60км./ч.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 oldschool

oldschool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W208 CLK 230 Kompressor / 2001
    W164 ML 320 CDI / 2006

Публикувано 31 март 2011 - 21:16

В краен случай ще се дърпа, но ми се ще първо да направя всичко възможно да я запаля. Днес махнах въздушният филтър и установих, че въпросната клапа наистина е заяла. Поразбутах я, но не мърда. Страх ме беше да напъна силно. Някакви съвети как най-безпроблемно да я раздвижа, защото разбрах, че трябва много да се внимава с нея и не трябва да се напъва много да не се деформира. От друга страна ако и разхлабя гайката ще може да я отпусна, но после трябва ли нещо да се центрова или тя си знае хода? Препоръки?
  • 0

#10 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 март 2011 - 22:19

Така.

Една 124 300тд съм я возил от Лъчо с.Подгумер на рапатрак/задните гуми се търкалят/ до Ботевград 60/70км е разтоянието...движение с около 80км/ч....по магистралата може и повече,забравил съм.
Друга 124 2.3 поради замръзнало гориво съм спускал Петрохан по инерция :kill_myself: до равнините 20км.
Трета 124 Е 220 дърпане от Сандански до София/купих я с повреда/ :flagMB new:

Все автоматици :)

Като вземем пред вид че след тегленията съм ги карал по няколко години безпроблемно а 220та 11г...според мен става да се теглят.
Последната съм я пускал многократно по инерция,като изхождах от факта че след като е дошла от Сандански до тука,тури ги 170км,спокойно мога да се джиткам по нанадолнищата:)
Някой може да ми се изсмеят ама ..... :icon_coolgrin:

Абе ако се наложи,спокойно може да се тегли....както казва колегата до 50/60км./ч.


Ашколсун, аферим бре БраткоПубликувано изображение Евалата за маабето Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#11 Marty

Marty

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Радомир/ София
  • Автомобил:
    Vito 112CDI 2002
    C S203 2.7CDI 2002
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 март 2011 - 22:27

Имам същата кола и пак на газ. На мене когато ми се случи удар в последствие се оказа че ми се скъса(счупи) разпределителния вал. Много разправия и много неприятно. Най-вероятно не е такъв проблема ти, но просто споделям за информация.
Успех!
  • 0
Публикувано изображение

#12 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 31 март 2011 - 22:52

Клапата по средата има болт за №10 ключе.Разхлабваш и тя ще отпусне.След като отпусне и се движи все ще запали.Ако искаш сам да си я нагласиш,правиш и леки завъртания,докато я видиш че се вдига във възможно най горна позиция.Трудно ще ти обясня правилното и положение така,че я закарай,ако искаш в сервиз,но като я раздвижиш макар и по трудно ще си пали и върви.Ако пали от ряз,значи си я нагласил правилно.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#13 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 01 април 2011 - 12:57

Ако му е за първи път на болтчето, понеже е омазано с локтайт, може по-трудно да се развие.

По книгите пише да се прави на топъл мотор процедурата, или да се нагрее с пистолет за горещ въздух, но в никакъв случай горелка.

Ама и без да се загрява става, просто се развива по-трудно.

В общи линии, Длянски ти е написал как да я нагласиш. Като разхлабиш, завърти самата клапа наляво-надясно и гледай да я центрираш така, че да не задира никъде. Нагоре-надолу да върви свободно, и да се качва максимално нагоре. Затягаш внимателно, да не мръдне, че после пак наново.

Най-удобно е с глухо 10 или гедоре.

П>С> 4-скоростния автомат може да се дърпа на N. Има отделна помпа на задната част на кутията. Тегли се със скорост до 50км/ч и не повече от 50км. Трябва да се спира от време на време, за да не прегрее кутията.

За 5-скоростния, не съм сигурен.
  • 0

#14 oldschool

oldschool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W208 CLK 230 Kompressor / 2001
    W164 ML 320 CDI / 2006

Публикувано 03 април 2011 - 00:26

Колеги, искрено благодаря за съветите. Днес оправих колата. Клапата я разхлабих и отпусна. След това внимателно я завих и май съм уцелил, защото пали от раз и ми се струва, че си върви нормално. Има ли начин да се предотвратят тези гърмежи, защото някак си не искам да го гледам тоя филм пак...
  • 0

#15 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 03 април 2011 - 00:50

Смени си кабелите и свещите и няма да гърми.Демек,прежали 170лв.
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни