
гръмна на газ и не пали
Started by oldschool, 29 Mar 2011 - 13:09:50
15 replies to this topic
#1
Posted 29 March 2011 - 13:09
Здравейте колеги. Нужни са ми Вашите идеи и съвети. Карах на газ и тамън когато газта започна да свършва и колата почна да придърпва се получи гърмеж. Наместих маркуча който се беше извадил обаче колата не иска да запали на бензин. Предният път когато ми гръмна пак не искаше да запали на бензин но запали на газ без проблеми. Сега обаче нямам газ, а само бензин. Изчаках го един ден и пробвах пак но не пали и не пали. Моля за съвет, защото колата е паркирана далече от нас, 200Е, 1991г., 102 мотор, автоматик и не може да се бута/дърпа и съм се видял в чудо. Намирам се в гр. София. Благодаря предварително за помощта Ви.
#2
Posted 29 March 2011 - 13:16
Огледай хубаво целия всмукателен тракт и ако имаш нещо откачено го върни намясто. На майка ми реното така като думкаше се откачаше управлението на ламбда контрола и гаснеше. Не знам обаче дали имаш такива екстри ти.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#3
Posted 29 March 2011 - 17:58
Трябва да се нагласи клапата,може и да е заседнала.Свали газовата плочка и виж дали се движи изобщо.
Никога не оставям магарето си в калта.
#4
Posted 29 March 2011 - 21:52
Мисля че е излязло едно гумено съединение-маркуч под въздушния филтър,страната откъм купето.
Постави му хубави скоби.
Постави му хубави скоби.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Posted 30 March 2011 - 14:26
колата можеш да си я дърпаш/буташ, но не за да запали, а за да я закараш до някъде, където да я отремонтират (или да заредиш газ). дърпай я на N, само не вдигай висока скорост. 50-60 км/ч няма проблем. проблем е ако я дърпаш дълго време

#6
Posted 30 March 2011 - 14:52
Аз доколкото знам не трябва да се тегли ,защото на позиция N турбината на скоростите не работи и няма мазане ,а от колелата през кардана се въртят и части в кутията и не е хубаво за нея ,а питайте ме мен как се прави кутия


NO PAIN - NO GAIN!
#7
Posted 30 March 2011 - 15:23
Ей сега ако може някой да се намеши и да каже коя кутия може да се дърпа и коя не направо евалата.......щото четем на много места все различни мнения по въпроса.
Ако има инфо ей така от извора дет се казва напраооооо ашколсун
Ако има инфо ей така от извора дет се казва напраооооо ашколсун


By Batev
#8
Posted 30 March 2011 - 17:42
Така.
Една 124 300тд съм я возил от Лъчо с.Подгумер на рапатрак/задните гуми се търкалят/ до Ботевград 60/70км е разтоянието...движение с около 80км/ч....по магистралата може и повече,забравил съм.
Друга 124 2.3 поради замръзнало гориво съм спускал Петрохан по инерция
до равнините 20км.
Трета 124 Е 220 дърпане от Сандански до София/купих я с повреда/
Все автоматици
Като вземем пред вид че след тегленията съм ги карал по няколко години безпроблемно а 220та 11г...според мен става да се теглят.
Последната съм я пускал многократно по инерция,като изхождах от факта че след като е дошла от Сандански до тука,тури ги 170км,спокойно мога да се джиткам по нанадолнищата
Някой може да ми се изсмеят ама .....
Абе ако се наложи,спокойно може да се тегли....както казва колегата до 50/60км./ч.
Една 124 300тд съм я возил от Лъчо с.Подгумер на рапатрак/задните гуми се търкалят/ до Ботевград 60/70км е разтоянието...движение с около 80км/ч....по магистралата може и повече,забравил съм.
Друга 124 2.3 поради замръзнало гориво съм спускал Петрохан по инерция

Трета 124 Е 220 дърпане от Сандански до София/купих я с повреда/
Все автоматици

Като вземем пред вид че след тегленията съм ги карал по няколко години безпроблемно а 220та 11г...според мен става да се теглят.
Последната съм я пускал многократно по инерция,като изхождах от факта че след като е дошла от Сандански до тука,тури ги 170км,спокойно мога да се джиткам по нанадолнищата

Някой може да ми се изсмеят ама .....

Абе ако се наложи,спокойно може да се тегли....както казва колегата до 50/60км./ч.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Posted 31 March 2011 - 21:16
В краен случай ще се дърпа, но ми се ще първо да направя всичко възможно да я запаля. Днес махнах въздушният филтър и установих, че въпросната клапа наистина е заяла. Поразбутах я, но не мърда. Страх ме беше да напъна силно. Някакви съвети как най-безпроблемно да я раздвижа, защото разбрах, че трябва много да се внимава с нея и не трябва да се напъва много да не се деформира. От друга страна ако и разхлабя гайката ще може да я отпусна, но после трябва ли нещо да се центрова или тя си знае хода? Препоръки?
#10
Posted 31 March 2011 - 22:19
Така.
Една 124 300тд съм я возил от Лъчо с.Подгумер на рапатрак/задните гуми се търкалят/ до Ботевград 60/70км е разтоянието...движение с около 80км/ч....по магистралата може и повече,забравил съм.
Друга 124 2.3 поради замръзнало гориво съм спускал Петрохан по инерциядо равнините 20км.
Трета 124 Е 220 дърпане от Сандански до София/купих я с повреда/![]()
Все автоматици
Като вземем пред вид че след тегленията съм ги карал по няколко години безпроблемно а 220та 11г...според мен става да се теглят.
Последната съм я пускал многократно по инерция,като изхождах от факта че след като е дошла от Сандански до тука,тури ги 170км,спокойно мога да се джиткам по нанадолнищата![]()
Някой може да ми се изсмеят ама .....![]()
Абе ако се наложи,спокойно може да се тегли....както казва колегата до 50/60км./ч.
Ашколсун, аферим бре Братко


By Batev
#11
Posted 31 March 2011 - 22:27
Имам същата кола и пак на газ. На мене когато ми се случи удар в последствие се оказа че ми се скъса(счупи) разпределителния вал. Много разправия и много неприятно. Най-вероятно не е такъв проблема ти, но просто споделям за информация.
Успех!
Успех!

#12
Posted 31 March 2011 - 22:52
Клапата по средата има болт за №10 ключе.Разхлабваш и тя ще отпусне.След като отпусне и се движи все ще запали.Ако искаш сам да си я нагласиш,правиш и леки завъртания,докато я видиш че се вдига във възможно най горна позиция.Трудно ще ти обясня правилното и положение така,че я закарай,ако искаш в сервиз,но като я раздвижиш макар и по трудно ще си пали и върви.Ако пали от ряз,значи си я нагласил правилно.
Никога не оставям магарето си в калта.
#13
Posted 01 April 2011 - 12:57
Ако му е за първи път на болтчето, понеже е омазано с локтайт, може по-трудно да се развие.
По книгите пише да се прави на топъл мотор процедурата, или да се нагрее с пистолет за горещ въздух, но в никакъв случай горелка.
Ама и без да се загрява става, просто се развива по-трудно.
В общи линии, Длянски ти е написал как да я нагласиш. Като разхлабиш, завърти самата клапа наляво-надясно и гледай да я центрираш така, че да не задира никъде. Нагоре-надолу да върви свободно, и да се качва максимално нагоре. Затягаш внимателно, да не мръдне, че после пак наново.
Най-удобно е с глухо 10 или гедоре.
П>С> 4-скоростния автомат може да се дърпа на N. Има отделна помпа на задната част на кутията. Тегли се със скорост до 50км/ч и не повече от 50км. Трябва да се спира от време на време, за да не прегрее кутията.
За 5-скоростния, не съм сигурен.
По книгите пише да се прави на топъл мотор процедурата, или да се нагрее с пистолет за горещ въздух, но в никакъв случай горелка.
Ама и без да се загрява става, просто се развива по-трудно.
В общи линии, Длянски ти е написал как да я нагласиш. Като разхлабиш, завърти самата клапа наляво-надясно и гледай да я центрираш така, че да не задира никъде. Нагоре-надолу да върви свободно, и да се качва максимално нагоре. Затягаш внимателно, да не мръдне, че после пак наново.
Най-удобно е с глухо 10 или гедоре.
П>С> 4-скоростния автомат може да се дърпа на N. Има отделна помпа на задната част на кутията. Тегли се със скорост до 50км/ч и не повече от 50км. Трябва да се спира от време на време, за да не прегрее кутията.
За 5-скоростния, не съм сигурен.
#14
Posted 03 April 2011 - 00:26
Колеги, искрено благодаря за съветите. Днес оправих колата. Клапата я разхлабих и отпусна. След това внимателно я завих и май съм уцелил, защото пали от раз и ми се струва, че си върви нормално. Има ли начин да се предотвратят тези гърмежи, защото някак си не искам да го гледам тоя филм пак...
#15
Posted 03 April 2011 - 00:50
Смени си кабелите и свещите и няма да гърми.Демек,прежали 170лв.
Никога не оставям магарето си в калта.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users