Какво е климатикът и как работи тойПълното му описание
Started by crush, 25 Mar 2011 - 22:35:34
23 replies to this topic
#16
Posted 18 July 2012 - 22:59
Голямо благодаря на crush, за обслужването на климатика на моята! Супер е
#17
Posted 20 July 2012 - 08:03
Тенк ю!
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#18
Posted 02 December 2013 - 10:15
доста полезно инфо
#19
Posted 20 August 2014 - 16:36
Разбрах, какъв ми е проблема, благодарение на статията. Благодаря. Системата е ОК - заредена е с фреон. Каза ха ми, че не достига ток до компресора/дано и да работи.
Утре съм на диагностика. Ще пиша...
#20
Posted 21 August 2014 - 14:01
Разбрах, какъв ми е проблема, благодарение на статията. Благодаря. Системата е ОК - заредена е с фреон. Каза ха ми, че не достига ток до компресора/дано и да работи.
Утре съм на диагностика. Ще пиша...
След диагностиката - Компресора е ОК.
Грешки изписа, че има във въздухо отводите вътре в купето - от ляво - крайната и средната. За което си зная.
Да не би да е този ДЕХИДРАТОР - Признавам си не съм го сменял. Защо при смяната на маслото и всички там филтри не се казва, че е желателно да се смени? Явно, довежда до голями главоболия.
Колеги, crush помагайте! На море трябва да се ходи - с принцесите ми в +.
#21
Posted 07 August 2015 - 19:47
Здравейте Приятели,
ще ли е удобно да ползвам точно тази тема -защото въпросът ми е свързан с нея-ако не преместете въпроса
Колата 190 -1992г -знате че от където се зарежда и тегли фреона на климатика изводите са НА РЕЗБА-,-а новите машини за фреон R134 се пъхат и защипват-единият извод е по малък,а другият по голям-та тези накрайници как мога да си ги монтирам на двата извода -до радиатора и горе на маркуча върху подкалника.Не искам да сменям маркучи или тръби.
Как мога да пъстъпя да си сложа такива накраиници.
Всичко друго си е ОК и работи с новият фреон .Но ако искам да изтегля и да вкарам фреон ,то трябва да ползвам бутилки ,а понякога се налага и то по добре да минава през машина.
незнам дали обясних добре
Ще съм Ви Благодарен да ми помогнете с идеи или от къде да си закупя нужните накрайници и после как и на какъв заваръчен инструмент да си ги наваря без бъдещи проблеми.
ще ли е удобно да ползвам точно тази тема -защото въпросът ми е свързан с нея-ако не преместете въпроса
Колата 190 -1992г -знате че от където се зарежда и тегли фреона на климатика изводите са НА РЕЗБА-,-а новите машини за фреон R134 се пъхат и защипват-единият извод е по малък,а другият по голям-та тези накрайници как мога да си ги монтирам на двата извода -до радиатора и горе на маркуча върху подкалника.Не искам да сменям маркучи или тръби.
Как мога да пъстъпя да си сложа такива накраиници.
Всичко друго си е ОК и работи с новият фреон .Но ако искам да изтегля и да вкарам фреон ,то трябва да ползвам бутилки ,а понякога се налага и то по добре да минава през машина.
незнам дали обясних добре
Ще съм Ви Благодарен да ми помогнете с идеи или от къде да си закупя нужните накрайници и после как и на какъв заваръчен инструмент да си ги наваря без бъдещи проблеми.
#22
Posted 08 August 2015 - 05:08
Продават преходници за 20-30лв.
#23
Posted 08 August 2015 - 10:20
Сърдечно Благодаря
ако ми изпратите и сайт от къде или да ме упътите от кои вериги магазини може да се намерят ,ще съм Ви безкрайно благодарен-спасявате ми много лутане и нерви-щом има такива преходници.
Малко останаха коли на които им вървят тези климатици ,но си мисля че ще е много полезна тази информация.В моят край ще помогнете на поне 4 коли да си ги поддържаме без радикални изменения от оригинала.И дай Боже някой ден да ходим и по ретро паради с тях в оригинален вид и всичко работещо по тях.
#24
Posted 08 August 2015 - 14:44
Аз лично не съм купувал.Ето един пример ти давам.
http://www.autoclima...emid=29&lang=en
Напиши в гугъл части за автоклиматици и сигурно ще има десетки сайтове.Успех.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users